• Beginpost komt nog, lekkere kippetjes van me.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Foreverx schreef:
    (...)

    Mwoehahahahahahahahahahahahahaha

    box m, baby! MHihiiihhiiiiiii (ok dat is meer een heksenachtige duivelse lach:X)
    Oh jeez, straks ben ik ook nog een heks! En ik ben al een vampier en een wolf, dus dan zou ik wel een heel druk leven hebben.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    OMFG!

    Niet onder m'n bed liggen ;s
    Dan ren ik naar mama!

    Nee, ik ben een weerwolfvampier, geen krokodil. Alleen krokodillen liggen onder je bed.:P


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Maka schreef:
    (...)
    Nee, ik ben een weerwolfvampier, geen krokodil. Alleen krokodillen liggen onder je bed.:P


    Whahahahah omg xD

    Dus er zit nu een krokodil ONDER mijn bed? O.o
    Okii, ik ga nooit meer m'n kamer in ;(


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik ben een mix tussen een baby een aap en een 67 jarige pedo die kees heet :P


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Whahahahah omg xD

    Dus er zit nu een krokodil ONDER mijn bed? O.o
    Okii, ik ga nooit meer m'n kamer in ;(

    Maar krokodillen zijn heel aardig hoor, als je ze even beter leert kennen(Y)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Foreverx schreef:
    Ik ben een mix tussen een baby een aap en een 67 jarige pedo die kees heet :P

    Oh hallo Kees(doeg)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Trouwens, ik had nog een vraagje

    Wat is dat "RPG" precies? Ik snap t niet echt xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Maka schreef:
    (...)
    Maar krokodillen zijn heel aardig hoor, als je ze even beter leert kennen(Y)


    En dat weet je heel zeker? I don't believe youuuu xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    Trouwens, ik had nog een vraagje

    Wat is dat "RPG" precies? Ik snap t niet echt xD


    Je bedenkt allemaal een of meerdere rollen, dat had je denk ik al begrepen. Met die rol(len) schrijf je met z'n allen een verhaal. Je hebt vast wel een story gelezen waar er twee pov's waren toch? Maar een RPG is dus meerdere rollen en dan schrijf je samen een verhaal.

    Bijvoorbeeld:
    Ik schrijf bijvoorbeeld uit een persoon wat Daan heet:
    Ik kijk haar lachend aan terwijl ik het ijs wat om haar mond heen zit wegveeg.
    "Willen jullie nog wat drinken?" vraagt de ober waarvan ik niet had gemerkt dat hij bij onze tafel was komen staan.
    "Ja hoor, een cola alstublieft. Wat wil jij Anna?"


    Jij schrijft uit die Anna:
    "Ook een cola alstublieft" zeg ik terwijl ik zelf de laatste ijs vlekken weg veeg.
    "Ik wil graag ook nog een ijsje" voeg ik eraan toe. Ik zie de ober vragend kijken maar hij schrijft het wel op.
    "Nog een ijsje?" vraagt Daan met open mond.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Foreverx schreef:
    (...)

    Je bedenkt allemaal een of meerdere rollen, dat had je denk ik al begrepen. Met die rol(len) schrijf je met z'n allen een verhaal. Je hebt vast wel een story gelezen waar er twee pov's waren toch? Maar een RPG is dus meerdere rollen en dan schrijf je samen een verhaal.

    Bijvoorbeeld:
    Ik schrijf bijvoorbeeld uit een persoon wat Daan heet:
    Ik kijk haar lachend aan terwijl ik het ijs wat om haar mond heen zit wegveeg.
    "Willen jullie nog wat drinken?" vraagt de ober waarvan ik niet had gemerkt dat hij bij onze tafel was komen staan.
    "Ja hoor, een cola alstublieft. Wat wil jij Anna?"


    Jij schrijft uit die Anna:
    "Ook een cola alstublieft" zeg ik terwijl ik zelf de laatste ijs vlekken weg veeg.
    "Ik wil graag ook nog een ijsje" voeg ik eraan toe. Ik zie de ober vragend kijken maar hij schrijft het wel op.
    "Nog een ijsje?" vraagt Daan met open mond.



    Ooooooooooohh, ik,snap het! Hahaha heel erg bedankt <3
    Ik wist t echt ff niet :p


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik ga maar eens voetbal kijken dames en heren, ik ben te moe om op Quizlet te blijven
    Byeeebyeee <3


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    Trouwens, ik had nog een vraagje

    Wat is dat "RPG" precies? Ik snap t niet echt xD

    Role Playing Game. Mensen gaan dan, samen een online verhaal creëren. Er is bijvoorbeeld een idee over drie ninja's, die bij volle maan tegen weerwolven moeten vechten. Dan gaat iedere deelnemer een personage kiezen, om dan de gebeurtenissen en de acties van zijn/haar personage vanuit het perspectief van dat personage te beschrijven. De rollen worden verdeeld en iedereen schrijft telkens een klein stukje over wat ze doen. Vaak veel lange stukjes en veel schrijven, dus om het te doen moet je wel actief blijven en veel willen lezen, want anders moeten anderen wachten.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    En dat weet je heel zeker? I don't believe youuuu xD

    IK weet het zeker, maar het is inderdaad verstandig om me niet te geloven.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    SmeerKeessie schreef:
    Ik ga maar eens voetbal kijken dames en heren, ik ben te moe om op Quizlet te blijven
    Byeeebyeee <3

    NEE VERLAAT ME NIET


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Maka schreef:
    (...)
    NEE VERLAAT ME NIET


    Ik ben er nog (baby)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."