• Beginpost komt nog, lekkere kippetjes van me.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik wil de Sims 4 als ie uit is, hehe. Mijn 3 loopt vast, ik heb mensen die alleen maar dat teken boven hun hoofd hebben. Ze hebben geen lichamen :')

    Avena schreef:
    Ugh sims downloaden is echt kut


    I know the feeling


    wat was dit ookalweer

    xemx schreef:
    Ik wil de Sims 4 als ie uit is, hehe. Mijn 3 loopt vast, ik heb mensen die alleen maar dat teken boven hun hoofd hebben. Ze hebben geen lichamen :')


    Ik wil sims 4 oook!!!!!!


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Waarom vinden zoveel mensen Sims leuk? VErtel me wat het leuke ervan is.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Halloootjes mensen, ik kom net van m'n diploma uitreiking af en ik ben kappoottt
    Okii dat wilde ik ff mededelen xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ok ik ben echt heel slim. Ik heb zojuist het bloed van mijn wond zitten oplikken, en nu ben ik misselijk. Ik ben een mislukte zelfvampier die niet eens tegen haar eigen bloed kan:| Likken jullie ook wel eens je eigen bloed? Of ben ik een van de weinigen?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    SmeerKeessie schreef:
    Halloootjes mensen, ik kom net van m'n diploma uitreiking af en ik ben kappoottt
    Okii dat wilde ik ff mededelen xD

    gefeliciteerd!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Maka schreef:
    Ok ik ben echt heel slim. Ik heb zojuist het bloed van mijn wond zitten oplikken, en nu ben ik misselijk. Ik ben een mislukte zelfvampier die niet eens tegen haar eigen bloed kan:| Likken jullie ook wel eens je eigen bloed? Of ben ik een van de weinigen?


    Uhm...xD

    Nee ik lik m'n eigen bloed nooit xD
    Vind ik zo naar ijzer smaken, en als ik een ijzersmaakje in m'n mond wil dan lik ik wel aan een lantaarnpaal xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Maka schreef:
    (...)
    gefeliciteerd!


    Dankje dankjeeee xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Maka schreef:
    Waarom vinden zoveel mensen Sims leuk? VErtel me wat het leuke ervan is.


    Kijk ik ben nogal sadistisch zoals je weet (en narcistisch, egocentrisch, masochistisch... maar dat is nu niet belangrijk) en bij sims kan je mensen vermoorden (duivel)(duivel)(duivel)


    Nee ik vind het gewoon leuk want je kan mensen maken en huizen en baby's krijgen..


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Dankje dankjeeee xD

    asje asjeeee xD En was het leuk?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    SmeerKeessie schreef:
    Halloootjes mensen, ik kom net van m'n diploma uitreiking af en ik ben kappoottt
    Okii dat wilde ik ff mededelen xD


    Congraz


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    GEFELICITEERD BABYYYY


    wat was dit ookalweer

    Maka schreef:
    Ok ik ben echt heel slim. Ik heb zojuist het bloed van mijn wond zitten oplikken, en nu ben ik misselijk. Ik ben een mislukte zelfvampier die niet eens tegen haar eigen bloed kan:| Likken jullie ook wel eens je eigen bloed? Of ben ik een van de weinigen?


    Ooit gedaan. Maar zo ranzig D:


    wat was dit ookalweer

    Maka schreef:
    (...)
    asje asjeeee xD En was het leuk?


    Ja alleen een paar jongens die denken heel "stoer"te zijn, deden echt asociaal
    Ik zal je de details besparen ;)


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.