• Beginpost komt nog, lekkere kippetjes van me.

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Helemaal fris en fruitig :Y)

Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

:P

"Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

Maka schreef:
    (...)
    NEE VERLAAT ME NIET

Ik ben er weer xD

'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

Hooii (:

wat was dit ookalweer

Helleeeuuwww (:

'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

yeey sims is bezig me installatie ;3

Avena schreef:
    yeey sims is bezig me installatie ;3

woehoe, heb jij uitbreidingspakketten???

Foreverx schreef:
    (...)

woehoe, heb jij uitbreidingspakketten???

Eerst basis en daarna uitbreidingspakketten, ben de hele dag bezig geweest deze te downloaden

Avena schreef:
    (...)

Eerst basis en daarna uitbreidingspakketten, ben de hele dag bezig geweest deze te downloaden

Ik zou niet weten hoe het moet ik heb gwn gekocht. Ik heb basis + bovennatuurlijk, jaargetijden, beestenbende en na middernacht

Foreverx schreef:
    (...)

Ik zou niet weten hoe het moet ik heb gwn gekocht. Ik heb basis + bovennatuurlijk, jaargetijden, beestenbende en na middernacht

Okee. nou ik ga een aantal uitbreidingen erin doen denk ik ^^

Langzaam... vol

gooeeeiiiiieeemorgennnn!!!(doeg)

Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

Goedenmorgen pedobeertjes van me c:

wat was dit ookalweer

Tenace schreef:

Ik ben een pedobabyhond van 67 :P

Tenace schreef:

Ik eet je hoofd op.

Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…