• Een groep jongeren komt vast te zitten op een onbewoond eiland in de tropen. Alsof dat niet rampzalig genoeg is, ontdekken ze dat er iets mis is met het eiland. Er leven dieren die allang uitgestorven moeten zijn en de mensen die er wonen, lijken uit een ander tijdperk te komen. Hoe gaan de jongeren, ieder met hun eigen, misschien wel puberale karakter daarmee om?

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.
    - Alle jongeren zijn tussen de 16 en 25 jaar en zijn avontuurlijk genoeg om mee te gaan op een jongerentrip.

    Personages:
    Abigail den Marschkramer – 18 [Delano]
    Alex Keynes – 22 [Marjanne]
    Audrey-Rose D’Ablaing – 19 [Kim]
    † Caleb Finnigan – 19 [Lisa]
    Daniel Harlem – 27 [Maartje]
    Deborah Ann Dyer “Skin” – 24 [Alicia]
    Dolly – 20 [Marjanne]
    Eden Steenwijk– 19 [Natas]
    Emma Eleanor Swan – 22 [Stefanie]
    Esau Konings – 20 [Jeffrey]
    Ezelle 'Ez' Ophelia Stornoway – 20 [Marthe]
    Hielke Marskramer – 19 [Maartje]
    Hugo Nieber – 20 [Natas]
    Jack Alexander Hunter – 22 [Marthe]
    Jade Alastair – 19 [Lisa]
    Killian Jones – 24 [Stefanie]
    Kirito Barrow – 21 [Delano]
    Laurens Oliver – 16 [Ellen]
    Lillium Martell – 18 [Jilly]
    Maeghan Rodriquez – 18 [Lisa]
    Maeve Riordan – 19 [Stefanie]
    Marco von Bhuren - 34 [Ellen]
    Maxime van Schouten - 18 [Lisa]
    Mickey Eggebeen – 22 [Natas]
    Mitchell Hathaway – 22 [Lisa]
    Neil Flynn Cooper – 23 [Lisa]
    Nicole – 20 [Marjanne]
    Piper Davis – 21 [Alicia]
    † Rebekah Mikaelson – 20 [Maartje]
    Sentis Oliver – 16 [Ellen]
    Slade – 20 [Natas]
    Søren Hjulmand – 23 [Alicia]
    Syn(yster) Gates – 24 [Natas]
    Vyvyanne – 19 [Jeffrey/Alicia]

    Verwante topics:
    Rollenstory.
    Rollentopic.
    Verhaaltopics: 1, 2, 3

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 22:50 ]

    'Gráág! Dan hebben we bij dezen een deal.' Ze stak haar hand uit. 'Wat er ook gebeurt, ik lig vannacht naast jou.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mickey staarde hem aan. 'Je bent gek. Knettergek.' Een rilling kroop langs haar ruggengraat.
    Zelf at ze het pas als hij morgen nog steeds geen gekke symptomen vertoonde.

    -
    Hugo schudde haar opgewekt de hand, al werd hij een beetje zenuwachtig bij het idee. Moest hij dan iets doen, vannacht?


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik wil niet sterven, maar als ik sterf, liever van dit dan van de honger,' zei Alex. 'Nemen we hier ook iets van mee of vertrouw je het nog steeds niet?'

    --

    'Zullen we nu dan nog iets nuttigs gaan doen, voordat we gaan slapen?' stelde Dolly voor. 'Misschien kunnen we een comfortabel bed maken.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Maeve stond op, want ze moest opnieuw hoesten. Ze had bang dat het bloeden weer ging herbeginnen, aangezien de dokter vroeger had verteld dat het kwam door het taai-slijm dat vast zat in haar longen.
    'Ik ga ook rondkijken voor eventuele vruchten.' vertelde Maeve, maar het ging haar moeilijk. Nog voor ze buiten gehoor was, begon ze te hoesten en kwamen er meerdere bloeddruppeltjes op haar hand terecht. Ze was er zelf van verschrokken, dat ze achteruit viel en op haar achterwerk belandde.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Mitchell keek even verbaasd op toen Eden hem kwam helpen. Zwijgend hakte hij nog wat boompjes door, waarna hij ze op een stapel gooide. 'Ik denk dat we zo wel genoeg hebben, in ieder geval voor speren.'

    _


    Toen Neil zag dat Maeve er alleen op uit ging, kwam hij met een kermend geluid overeind en strompelde achter haar aan. Was ze gek geworden? Toen hij haar verderop op de grond zag zitten, hinkelde hij op een been vlug naar haar toe en trok hij haar overeind. 'Ben je gek geworden?' vroeg hij met overslaande stem. 'Je gaat er toch niet alleen op uit in....' Hij moest even op adem komen. 'In deze situatie!' riep hij kwaad. 'Wil je soms dino voer worden?'

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 23:31 ]

    'Speren?' herhaalde Eden verbaasd. 'Ik dacht dat we brandhout aan het verzamelen waren.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Syn volgende het roodharige meisje met zijn ogen toen ze na zijn woorden opstond en wegliep. Zijn blik rustte op haar toen ze hoestend op de grond terecht kwam, maar daarna draaide hij onverschillig zijn hoofd weg. Hij had er absoluut geen problemen mee om een van zijn medereizigers boven het vuur te roosteren.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mitchell keek haar verbaasd aan en vormde een O met zijn mond. Hij staarde even onbeholpen in haar ogen, waarna hij zich weer tot de boompjes richtte. 'Dan hak ik er wat meer,' bromde hij.

    'Ik ga toch dood, dus wat maakt het uit.' zei Maeve, net niet roepend. Ze veegde haar hand af, zodat het bloed niet meteen werd opgemerkt en zette zich vervolgens weer recht. Tranen sprongen in haar ogen en ze probeerde weg te rennen. Natuurlijk hield ze het niet lang vol en zakte opnieuw op de grond, door ademnood.


    Killian was nog niet ver geraakt met de vis en hij voelde gewoon het net scheuren. Zijn net was gewoon kapot en de drie dode vissen lagen daar op de grond. Hij kon zichzelf wel op het voorhoofd slaan, hij had moeten weten dat hij iets anders had moeten zoeken voor ze mee te nemen. Hij nam ze alle drie weer op en hij was blij dat hij het water nog zag. Ze waren vuil geworden, dus moest hij ze opnieuw wassen en daarna iets vinden om ze opnieuw in te leggen, om daarna mee te kunnen nemen. Hij zuchtte diep, dit kon nog even duren.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 23:56 ]


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    'Doe niet zo stom,' gromde hij. Hij greep naar zijn been wat pijnlijk stak en besefte dat het geen nut had om achter haar aan te gaan. Ver kwam hij toch niet. Hij draaide met moeite om en strompelde terug naar de rest. Hij kon het niet helpen dat het hem boos maakte.

    Maeve had Neil nog iets horen zeggen, maar ze had de woorden ervan niet onthouden. Het kon haar niet echt veel schelen ook, aangezien tranen over haar wangen liepen en ze ondertussen naar lucht moest happen. Als ze haar tas bij had, kon ze haar inhalator eruit pakken. Maar die stond helaas nog bij de rest, aangezien ze de zakken wouden controleren en het overbodige droppen als het nodig was. Wat trachtte ze toch zo naar haar broer, gewoon door een knuffel van hem zou ze zich beter voelen. Ze nam de hanger weer tevoorschijn en drukte het op de plaats waar haar hart achter zat.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 0:24 ]


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Maeve besloot dat ze maar beter terug kon naar de rest, ze had haar inhalator echt nodig. Ze stond met veel moeite weer op, maar ze zette door en stapte langzaam terug. Als ze de er eindelijk was, zocht ze naar haar tas en haalde er haar inhalator uit. Ze plofte zich neer, waarna ze haar inhalator twee keer gebruikte en steeds zo diep mogelijk inademde.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Sentis zat op de grond van de boomhut en voelde zijn maag knorren. de man die Marco heette had de vis op een klein vuurtje gebraad, waarbij de geur door de hut vloog.
    Marco kwam weer boven en gaf het grote blad waar de vis op lag en scheurde een stukje vanaf en nam een klein hapje. Een vieze vissmaak vulde zijn mond en slikte het snel door.
    Sentis had nog nooit zoon vieze vis gegeten. Sentis keek naar het bed waar het meisje lag.

    ---

    Marco had de vis beneden op een klein vuurtje laten braden, maar de geur was om over te geven. Hij nam de gebraden vis weer mee naar boven en gaf het aan de jongen die op de grond zat. De andere jongen was tegen een van de takken in slaap gevallen.
    Marco gaf de vis aan de jongen die er een stuk in zijn mond stopte. Enkel was het voor even of hij slikte het door en rilde even. Marco nam de vis naar het meisje.
    'Jullie zijn hier veilig, zijn er meer van jullie?' vroeg hij in het algemeen. Marco bood de vis aan.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ze keek de man aan, Emma herinnerde zich op slag weer dat er iemand hun had gevonden.
    'Ja er zijn er nog verschillende van ons. Woon jij op dit eiland?' vroeg Emma aan hem, waarna ze bedankend een stukje vis aannam en erin beet. Ze moest haar inhouden om het niet gewoon uit te spuwen, het was erg walgelijk.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    "Ik ben niet echt een goede kok,' sprak Marco en herinnerde haar vraag. 'Ik kom zelf ook van buitenaf. Ik zit hier al behoorlijk lang, maar ik weet me staande te houden,' vertelde hij.
    zelf keek hij zijn hutje rond. Als hij wist hoeveel het er waren, kon hij iets verzinnen om ze onderdak te geven.


    Vampire + Servant = Servamp