• Een groep jongeren komt vast te zitten op een onbewoond eiland in de tropen. Alsof dat niet rampzalig genoeg is, ontdekken ze dat er iets mis is met het eiland. Er leven dieren die allang uitgestorven moeten zijn en de mensen die er wonen, lijken uit een ander tijdperk te komen. Hoe gaan de jongeren, ieder met hun eigen, misschien wel puberale karakter daarmee om?

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.
    - Alle jongeren zijn tussen de 16 en 25 jaar en zijn avontuurlijk genoeg om mee te gaan op een jongerentrip.

    Personages:
    Abigail den Marschkramer – 18 [Delano]
    Alex Keynes – 22 [Marjanne]
    Audrey-Rose D’Ablaing – 19 [Kim]
    † Caleb Finnigan – 19 [Lisa]
    Daniel Harlem – 27 [Maartje]
    Deborah Ann Dyer “Skin” – 24 [Alicia]
    Dolly – 20 [Marjanne]
    Eden Steenwijk– 19 [Natas]
    Emma Eleanor Swan – 22 [Stefanie]
    Esau Konings – 20 [Jeffrey]
    Ezelle 'Ez' Ophelia Stornoway – 20 [Marthe]
    Hielke Marskramer – 19 [Maartje]
    Hugo Nieber – 20 [Natas]
    Jack Alexander Hunter – 22 [Marthe]
    Jade Alastair – 19 [Lisa]
    Killian Jones – 24 [Stefanie]
    Kirito Barrow – 21 [Delano]
    Laurens Oliver – 16 [Ellen]
    Lillium Martell – 18 [Jilly]
    Maeghan Rodriquez – 18 [Lisa]
    Maeve Riordan – 19 [Stefanie]
    Marco von Bhuren - 34 [Ellen]
    Maxime van Schouten - 18 [Lisa]
    Mickey Eggebeen – 22 [Natas]
    Mitchell Hathaway – 22 [Lisa]
    Neil Flynn Cooper – 23 [Lisa]
    Nicole – 20 [Marjanne]
    Piper Davis – 21 [Alicia]
    † Rebekah Mikaelson – 20 [Maartje]
    Sentis Oliver – 16 [Ellen]
    Slade – 20 [Natas]
    Søren Hjulmand – 23 [Alicia]
    Syn(yster) Gates – 24 [Natas]
    Vyvyanne – 19 [Jeffrey/Alicia]

    Verwante topics:
    Rollenstory.
    Rollentopic.
    Verhaaltopics: 1, 2, 3

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 22:50 ]

    Margriet wist niet of ze verder moest vragen, maar was bang dat ze het einde van haar zin al wist. 'Dat is - dat is zwaar klote.' Ze tekende rondjes met haar stok in het gras.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Maeve keek opnieuw naar de foto. Waarom kon hij niet mee, waarom werd haar broer uitgerekend nu ziek? Ze wou hier weg, bij haar broer zijn en voor hem zorgen.
    'Dit is inderdaad klote.' bevestigde ze de zin van Margriet.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    'Ik heb geen broers of zussen,' zei Margriet, gewoon om iets te zeggen te hebben. 'Ik heb alleen mijn moeder.' Ze wist niet hoe die had gereageerd als ze het beloofde 'Ik ben geland!'-smsje niet ontving. Waarschijnlijk was ze doodongerust en het was ook nog terecht.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 16:02 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Neil sloeg zijn ogen neer en staarde naar de grond. 'Ik,' begon hij haperig. Hij haatte het om over zijn familie te praten. 'Ik ben geadopteerd.'

    'Ik heb enkel mijn broer. Mijn ouders werken gewoon zoveel, dat ik ze amper thuis zie. Ik ben blij dat hij er altijd voor me was.' zei Maeve tegen haar. Ze had zich even ongemakkelijk gevoeld bij de stilte tussen hun, dus probeerde Maeve mee op te gaan in een ander gesprek.
    Maeve keek op toen Neil dat zei. Ze wou even een grapje maken over haar broer zijn slaapgewoontes, maar ze besloot wijselijk dat niet te doen. Ze wist niets meer te zeggen op dit moment.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 16:21 ]


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    [Kak. Ze heeft wel een broer xD]

    Margriet wist hoe het was om ongewenst te zijn door een ouder en sloeg haar ogen neer. Ze had lange tijd niet aan haar vader en haar broer gedacht. Ze had ze nooit gezien, ze wist alleen dat ze bestonden en het had lang geduurd voordat ze geaccepteerd had dat ze haar vrijwillig in de steek hadden gelaten.
    Het was wonderlijk dat ze nu wel aan hen dacht, terwijl het haar moeder was die ze miste. Misschien kwam het door het vooruitzicht dat ze dit misschien - waarschijnlijk zelfs - niet zou overleven, dat ze aan hen dacht. Ze had altijd in haar achterhoofd gehad dat ze hen zeker eens in haar leven zou zien.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Eden keek even om zich heen. Het zag er niet naar uit dat iemand wat ging doen.
    'We moeten jagen,' zei ze tegen Mitchell en Nicole. 'En we moeten het eten rantsoeneren, voordat iemand het opeet.'
    Haar blik rustte even op de dikke jongen.

    -
    Mickey hoorde een meisje zeggen dat ze moesten gaan jagen en ze keek Alex aan. Sommigen spraken met elkaar alsof het gezellig uitje was, in plaats van dat ze hier vastzaten in de wildernis. Ze werd zich ook bewust van haar knorrende maag en wist dat ze ook wat moest gaan eten.
    'Ga je mee wat vruchten zoeken?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Killian keek tevreden naar zijn net. Hij had verschillende grote vissen kunnen vangen, meer dan hij werkelijk had verwacht. Hij ging terug aan land om ze een voor een te doden. Hij had ergens nog een klein zakmes zitten en begon eraan. Toen die vissen gedood en grotendeels gereinigd waren, legde hij ze in het net terug en begon aan zijn terug tocht naar de groep.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    'Goed idee,' zei Mitchell, waarna hij van de grond kwam. 'Laten we de taken verdelen,' opperde hij, terwijl hij naar Syn blikte.

    _


    Neil kon het niet helpen dat hij overeind kwam en wegliep. Stiekem deed het hem toch wel veel pijn, al wilde hij er liever niet aan denken. Het liefst maakte hij zich nuttig bij de rest, maar gezien zijn been zouden ze hem nog liever achterlaten dan hem laten helpen.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 17:09 ]

    Eden kwam overeind. Ze was niet van plan om het werk voor de hele groep te gaan doen. Als zij eten vond en de helft deed in die tijd niks, dan kregen ze ook geen hap. Ze zag daarentegen wel het nut in van samenwerking en dus blikte ze even op Syn, die ze nog niet had gesproken. Hij knikte haar bijna waarneembaar toe en ze wachtte tot Nicole of Mitchell het woord nam. Ze was zich ervan bewust dat ze niet bij hen hoorde en wilde niet betweterig overkomen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Maeve keek op toen er verschillende mensen recht stonden. Ze ving iets op van een werkverdeling, dus ging ze ook rechtstaan en wilde ze helpen waar het mogelijk was.
    'Ik help graag.' zei Maeve tegen de jongen die over taken verdelen begon.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 17:15 ]


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Mitchell keek bedenkelijk in het rond. 'Als er twee van ons gaan jagen? Aangezien wij de enige zijn die met een geweer overweg kunnen?' opperde Mitchell. 'Dan kan een deel vruchten of iets dergelijks gaan zoeken en een deel het eten rantsoeneren?' Hij blikte naar het roodharige meisje wat recht was gaan staan. 'Doe jij dat laatste maar.'

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 17:20 ]

    Syn schudde zijn hoofd. 'Ik wil geen munitie verspillen.'
    Ze moesten binnenkort wat anders bedenken om mee te jagen, met niet met hun geweren.
    'We zullen het vooral van vruchten en vis moeten hebben, voorlopig.'
    'We moeten ook meer wapens hebben,' merkte iemand op. 'Misschien kunnen we speren proberen te maken.'

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 17:26 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Als er dan een paar vruchten gaan zoeken,' besloot hij. 'Dan kan ik wel helpen met het maken van speren.' Hij griste zijn zakmes tevoorschijn. Het ding had hij aangeschaft voordat hij op weg ging naar het eiland. 'Misschien kunnen we zelfs hengels in elkaar flansen.'

    Syn keek zijn zus aan. 'Laten wij de tassen doorspitten om te zien wat we daarvan willen houden.'


    Every villain is a hero in his own mind.