• Een groep jongeren komt vast te zitten op een onbewoond eiland in de tropen. Alsof dat niet rampzalig genoeg is, ontdekken ze dat er iets mis is met het eiland. Er leven dieren die allang uitgestorven moeten zijn en de mensen die er wonen, lijken uit een ander tijdperk te komen. Hoe gaan de jongeren, ieder met hun eigen, misschien wel puberale karakter daarmee om?

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.
    - Alle jongeren zijn tussen de 16 en 25 jaar en zijn avontuurlijk genoeg om mee te gaan op een jongerentrip.

    Personages:
    Abigail den Marschkramer – 18 [Delano]
    Alex Keynes – 22 [Marjanne]
    Audrey-Rose D’Ablaing – 19 [Kim]
    † Caleb Finnigan – 19 [Lisa]
    Daniel Harlem – 27 [Maartje]
    Deborah Ann Dyer “Skin” – 24 [Alicia]
    Dolly – 20 [Marjanne]
    Eden Steenwijk– 19 [Natas]
    Emma Eleanor Swan – 22 [Stefanie]
    Esau Konings – 20 [Jeffrey]
    Ezelle 'Ez' Ophelia Stornoway – 20 [Marthe]
    Hielke Marskramer – 19 [Maartje]
    Hugo Nieber – 20 [Natas]
    Jack Alexander Hunter – 22 [Marthe]
    Jade Alastair – 19 [Lisa]
    Killian Jones – 24 [Stefanie]
    Kirito Barrow – 21 [Delano]
    Laurens Oliver – 16 [Ellen]
    Lillium Martell – 18 [Jilly]
    Maeghan Rodriquez – 18 [Lisa]
    Maeve Riordan – 19 [Stefanie]
    Marco von Bhuren - 34 [Ellen]
    Maxime van Schouten - 18 [Lisa]
    Mickey Eggebeen – 22 [Natas]
    Mitchell Hathaway – 22 [Lisa]
    Neil Flynn Cooper – 23 [Lisa]
    Nicole – 20 [Marjanne]
    Piper Davis – 21 [Alicia]
    † Rebekah Mikaelson – 20 [Maartje]
    Sentis Oliver – 16 [Ellen]
    Slade – 20 [Natas]
    Søren Hjulmand – 23 [Alicia]
    Syn(yster) Gates – 24 [Natas]
    Vyvyanne – 19 [Jeffrey/Alicia]

    Verwante topics:
    Rollenstory.
    Rollentopic.
    Verhaaltopics: 1, 2, 3

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 22:50 ]

    'Ja, het aan Hugo vragen vind ik een beetje vals spelen. Als je het aan hem vraagt, is iedereen übersexy!'

    Dolly keek hem quasi-boos aan. 'Wat wil je daarmee zeggen?' Beledigde hij nou zijn omvang?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ik wil alleen zeggen dat mij niet lijkt dat Hugo hier veel mooie vriendinnen - of vriendjes gehad heeft en dan lijkt iedereen ineens heel knap.'

    'Nou, maar het verschil is dat ik ook werkelijk knap bén,' zei Dolly. Plotseling liet ze hen voor wat ze geweest waren en trok ze haar shirtje en broekje uit, om een frisse duik in het water te nemen. Dat koelde heerlijk af en ze grijnsde breed naar Esau en Hugo.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Esau grinnikte weer en hij pakte haar broek en shirt op, rolde ze tot een bal en gooide ze hoog in een boom.

    'Nou, nou!' Ze trok haar wenkbrauwen op. 'Zie je me zo graag half-naakt?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Esau haalde zijn schouders op.
    'Ik besefte me net hoe übersexy je bent.'

    'Ik ben blij dat je je dat eindelijk realiseert,' knikte Dolly. 'Nou, kom je het water nog in?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Goed, goed, omdat je er zo op aandringt!' riep Esau en ook hij trok zijn kleren - op zijn onderbroek na- uit en sprong in het water. Hij zwom naar Dolly toe.

    Dolly sloeg direct haar armen om hem heen en duwde hem onder water.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Esau trok Dolly mee en drukte haar tegen hem aan, waardoor ze samen kopje onder gingen.

    Onder water wist ze haar lippen op die van hem te drukken. Ze kuste hem en kwam toen weer proestend boven water, waar ze haar haren uitwapperde en weg zwom, dieper het water in, verder van de rest van de mensen vandaan.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Hey!' riep Esau en hij dook weer onder water. Hij zwom haar, onder water, achterna en toen hij haar ingehaald had trok hij haar weer aan haar voeten naar beneden, om vervolgens zijn lippen weer op de hare te drukken en haar te zoenen.

    Er stroomde water in haar mond en midden in de zoen schoot ze in de lach, waardoor ze zijn lippen losliet en ze proestend boven water kwam. 'Dat was de zoutste kus die ik ooit heb gehad,' zei ze toen ook Esau weer boven water was.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Esau fronste.
    'Wil je zeggen dat die kus moeilijk te overtreffen wordt?'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Het nieuwe topic!

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164143

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 17:17 ]