• Een groep jongeren komt vast te zitten op een onbewoond eiland in de tropen. Alsof dat niet rampzalig genoeg is, ontdekken ze dat er iets mis is met het eiland. Er leven dieren die allang uitgestorven moeten zijn en de mensen die er wonen, lijken uit een ander tijdperk te komen. Hoe gaan de jongeren, ieder met hun eigen, misschien wel puberale karakter daarmee om?

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.
    - Alle jongeren zijn tussen de 16 en 25 jaar en zijn avontuurlijk genoeg om mee te gaan op een jongerentrip.

    Personages:
    Abigail den Marschkramer – 18 [Delano]
    Alex Keynes – 22 [Marjanne]
    Audrey-Rose D’Ablaing – 19 [Kim]
    † Caleb Finnigan – 19 [Lisa]
    Daniel Harlem – 27 [Maartje]
    Deborah Ann Dyer “Skin” – 24 [Alicia]
    Dolly – 20 [Marjanne]
    Eden Steenwijk– 19 [Natas]
    Emma Eleanor Swan – 22 [Stefanie]
    Esau Konings – 20 [Jeffrey]
    Ezelle 'Ez' Ophelia Stornoway – 20 [Marthe]
    Hielke Marskramer – 19 [Maartje]
    Hugo Nieber – 20 [Natas]
    Jack Alexander Hunter – 22 [Marthe]
    Jade Alastair – 19 [Lisa]
    Killian Jones – 24 [Stefanie]
    Kirito Barrow – 21 [Delano]
    Laurens Oliver – 16 [Ellen]
    Lillium Martell – 18 [Jilly]
    Maeghan Rodriquez – 18 [Lisa]
    Maeve Riordan – 19 [Stefanie]
    Marco von Bhuren - 34 [Ellen]
    Maxime van Schouten - 18 [Lisa]
    Mickey Eggebeen – 22 [Natas]
    Mitchell Hathaway – 22 [Lisa]
    Neil Flynn Cooper – 23 [Lisa]
    Nicole – 20 [Marjanne]
    Piper Davis – 21 [Alicia]
    † Rebekah Mikaelson – 20 [Maartje]
    Sentis Oliver – 16 [Ellen]
    Slade – 20 [Natas]
    Søren Hjulmand – 23 [Alicia]
    Syn(yster) Gates – 24 [Natas]
    Vyvyanne – 19 [Jeffrey/Alicia]

    Verwante topics:
    Rollenstory.
    Rollentopic.
    Verhaaltopics: 1, 2, 3

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 22:50 ]

    'Margriet.' Ze wendde haar blik af en keek weer even naar het meisje. Toen richtte ze zich weer tot de jongen. 'Hoe heet jij?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Neil,' zei hij, waarna hij zich uitrekte. Daarna pakte hij een flesje water uit zijn tas en nam er een slok uit. 'Wil je ook?' Hij bood haar het flesje aan.

    Ze nam het flesje dankbaar aan en nam een klein slokje. Het water brandde in haar droge keel, maar voelde heerlijk aan. Ze blikte nog een keer naar het meisje en stond toen op. 'Hoest je bloed?' zei ze geschrokken.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Maeve veegde snel haar hand af en keek naar het meisje.
    'Ik heb dat nog eens gehad. Het is niets, dat gaat weer over.' zei Maeve, om de bezorgdheid weg te vegen.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 14:59 ]


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    'Weet je het zeker?' Bloed hoesten was nooit goed en als het vaker gebeurde, was dat alleen maar slechter.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Wat?' zei Neil geschrokken. 'Hoe komt het?' Hij wist van haar ziekte, maar hij wist niet bloed hoesten een symptoom van haar ziekte was.

    Maeve schudde haar hoofd.
    'Ik ben er zeker van, ik heb dit thuis ook al gehad en de dokter zei dat ik me geen zorgen moest maken.' zei Maeve, ze had dit inderdaad al eerder meegemaakt. Maar ze glimlachte naar haar, als teken dat die meid geen zorgen over haar moest maken. Neil was er erger aan toe, of die andere jongeman die vol krabben en beten stond, dus Maeve mocht nog van geluk spreken. Ze keek de andere kant op als Neil dit had gehoord.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 15:11 ]


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    'Oké.' Margriet keek even om zich heen en slaakte een zachte zucht. Ze kon zich nog steeds niet voorstellen dat ze werkelijk hier was, vast in een jungle. Ze pakte een takje en begon die te breken. Ze moest blij zijn dat ze nog leefde en er niet zo erg aan toe was als Neil, of als het meisje dat in haar schouder geschoten was. Het lukte haar alleen niet echt om er blij om te zijn, omdat de situatie hoe dan ook vreselijk was. Ze was nu nog ongedeerd, maar ze wist niet hoe lang dat nog zou zijn.
    'Hoe heet jij?' vroeg ze het meisje.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Maeve is de naam. Hoe heet jij?' vroeg geïnteresseerd. Ze was blij dat ze er niet verder achter vroeg, ze kon het niet om zomaar te vertellen dat ze een muco-patient is.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    'Margriet.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ze glimlachte naar haar, ze had een mooie naam vond Maeve. Ze keek opnieuw naar haar hangertje, ze was blij dat ze die mee had. Zo had ze haar broer op een manier bij haar.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 15:24 ]


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Margriet volgde Maeves blik. Een brok kwam in haar keel. Ze wendde haar blik af en staarde naar haar handen, die nogal vies waren. Haar maag rommelde en ze voelde zich vies en kleverig van het zweet.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Dat is mijn broer. Hij zou hier normaal moeten zijn, maar hij werd ziek en heeft mij naar het vliegveld gestuurd. Hij wou dat ik nog eens op reis zou gaan voordat...' maeve stopte haar zin. Ze kreeg het niet uit haar mond dat ze binnenkort zou sterven. Ze voelde tranen in haar ogen op komen, maar ze probeerde ze in te houden.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Neil keek Maeve bezwaard aan. Hij was de enige die wist dat ze binnenkort dood zou gaan aan haar ziekte. Hij had geen idee wat hij zou kunnen
    zeggen om haar op te vrolijken.

    Maeve moest opnieuw hoesten, maar er was deze keer geen bloed te zien. Ze was blij dat ze gelijk had.
    'Net zoals ik dacht, het was niets.' zei ze met een glimlach. Maar ze had een voorgevoel, dat haar zei dat ze haar broer niet meer zou zien. Het gevoel maakte dat ze zich rot voelde.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}