• Een groep jongeren komt vast te zitten op een onbewoond eiland in de tropen. Alsof dat niet rampzalig genoeg is, ontdekken ze dat er iets mis is met het eiland. Er leven dieren die allang uitgestorven moeten zijn en de mensen die er wonen, lijken uit een ander tijdperk te komen. Hoe gaan de jongeren, ieder met hun eigen, misschien wel puberale karakter daarmee om?

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.
    - Alle jongeren zijn tussen de 16 en 25 jaar en zijn avontuurlijk genoeg om mee te gaan op een jongerentrip.

    Personages:
    Abigail den Marschkramer – 18 [Delano]
    Alex Keynes – 22 [Marjanne]
    Audrey-Rose D’Ablaing – 19 [Kim]
    † Caleb Finnigan – 19 [Lisa]
    Daniel Harlem – 27 [Maartje]
    Deborah Ann Dyer “Skin” – 24 [Alicia]
    Dolly – 20 [Marjanne]
    Eden Steenwijk– 19 [Natas]
    Emma Eleanor Swan – 22 [Stefanie]
    Esau Konings – 20 [Jeffrey]
    Ezelle 'Ez' Ophelia Stornoway – 20 [Marthe]
    Hielke Marskramer – 19 [Maartje]
    Hugo Nieber – 20 [Natas]
    Jack Alexander Hunter – 22 [Marthe]
    Jade Alastair – 19 [Lisa]
    Killian Jones – 24 [Stefanie]
    Kirito Barrow – 21 [Delano]
    Laurens Oliver – 16 [Ellen]
    Lillium Martell – 18 [Jilly]
    Maeghan Rodriquez – 18 [Lisa]
    Maeve Riordan – 19 [Stefanie]
    Marco von Bhuren - 34 [Ellen]
    Maxime van Schouten - 18 [Lisa]
    Mickey Eggebeen – 22 [Natas]
    Mitchell Hathaway – 22 [Lisa]
    Neil Flynn Cooper – 23 [Lisa]
    Nicole – 20 [Marjanne]
    Piper Davis – 21 [Alicia]
    † Rebekah Mikaelson – 20 [Maartje]
    Sentis Oliver – 16 [Ellen]
    Slade – 20 [Natas]
    Søren Hjulmand – 23 [Alicia]
    Syn(yster) Gates – 24 [Natas]
    Vyvyanne – 19 [Jeffrey/Alicia]

    Verwante topics:
    Rollenstory.
    Rollentopic.
    Verhaaltopics: 1, 2, 3

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 22:50 ]

    Margriet slikte even toen ze de jongen met zijn wond zag. 'Je moet hem schoonmaken,' zei ze zacht. 'Ik eh - ik geloof dat ik hier nog wel iets in heb zitten. Ontsmettingsmiddel.' Dat had haar moeder erin gestopt.

    [Dit is Neil ;p]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Sorry voor de dubbele post :$

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 23:59 ]


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Maeve keek op toen ze Neil zag prutsen aan het verband. Voor ze iets kon doen of zeggen had er iemand anders al hulp aangeboden. Ze hield zich afzijdig, aangezien ze niet vervelend wou over komen.



    Als een reflex gaf Killian de man oor hem een stamp tegen zijn arm, zodat deze zijn keel losliet.
    'Denk je nou echt dat ik er over grap? Het is door die fout dat we hier vastzitten. Denk je nou echt dat een bedieningspaneel van zichzelf kapot zou gaan?' Killian deed zijn best om niet te gaan roepen, dat zou vast gevaarte lokken.
    'Ik heb het geprobeerd te redden, maar dat gaat moeilijk als we in de lucht gingen. Daarna had ik het probleem min of meer gevonden, maar als ik dat echt alleen moest fiksen zonder enige hulp van de piloot was ik gewoon verpletterd in die ruimte. Ik weet niet wat jij erover denkt, maar als technicus heb ik mijn uiterste best gedaan en zelfs mijn leven geriskeerd om tijdens het vliegen in dat bedieningspaneel te zoeken om het te kunnen herstellen. Dus grijp maar een ander bij de keel, in plaats naar die van mij.' hij voelde zich opgelucht dat dit eruit was, want het was zo. Een ander zou niet gedurfd hebben om zomaar een bedieningspaneel te openen tijdens een vlucht. Hij mag blij zijn dat Killian gek genoeg was om dit wel te doen.
    Emma dacht dat ze gedroomd had. Ze werd terug wakker in haar slaapkamer, met haar katje naast haar en er klonk gerommel in de keuken. Toen ze ging kijken, zag ze tot haar verbazing Killian staan.
    'Wat doe jij hier?' vroeg ze hem verwonderd.
    'Ik ben altijd hier geweest, dat weet je toch' hoorde ze zijn stem. Ze kreeg tranen in haar ogen, waardoor hij haar in zijn armen hield en haar zachtjes wiegde.
    'Alles komt in orde Emma, je hoeft niet bang te zijn. Zoek mij, dan komt het goed, ik bescherm je wel. Dat heb ik steeds gedaan.' klonken zijn woorden, waarna alles vervaagde. Een andere omgeving kwam in haar oogveld toen ze haar ogen deze keer echt opende.
    'Waar ben ik?' vroeg ze verward.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 0:00 ]


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    'Ik grijp bij mijn keel wie ik wil,' gromde Syn. 'Maar als ik me nog langer aan je moet irriteren, knal ik gewoon een kogel door je harses.'
    Hij duwde de jongen zo ruw van zich af dat hij op de grond viel. 'Zorg nu maar dat we kunnen eten vanavond. Je bent verantwoordelijk voor iedereen hier, dus ik zou ze maar tevreden houden, meneer de gezagsvoerder.'

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 11:13 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Neil keek het meisje dankbaar aan. 'Bedankt,' glimlachte hij. Hij pakte het flesje van haar af en staarde even nerveus naar de wond.

    'Moet ik het doen?' vroeg Margriet aarzelend.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'J-ja, doe maar,' mompelde hij, waarna hij vlug de andere kant op keek.

    Ze haalde voorzichtig het verband van zijn been af en slikte even bij het zien van de wond, die al roder was dan het zou moeten zijn. 'Wat is er gebeurd?' vroeg ze, terwijl ze het dopje van het flesje draaide. Het was al aardig ontstoken geraakt en moest ontzettend veel pijn doen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Na de landing stak er een stuk metaal in mijn been,' mompelde hij. 'Toen heeft Maeve het eruit getrokken.' Hij wees even naar Maeve. 'Maar we hadden natuurlijk geen ontsmettingsmiddel.'

    'Metaal?' raegeerde Margriet geschrokken. 'Shit. Dan moet je een tetanusprik...' Ze schudde haar hoofd. 'Nou ja, ik maak het eerst wel schoon. Probeer - probeer niet te schreeuwen, oké?' Ze slikte moeizaam toen ze bij hem neer knielde en voorzichtig een drupje op de al ontstoken wond liet vallen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Neil kon een kreet net onderdrukken toen een bijtende pijn door zijn been ging. Hij greep zijn linkerhand vast en groef zijn nagels in zijn vel. 'Klote,' gromde hij, terwijl hij zijn ogen sloot.

    Margriet sloeg haar ogen neer. Ze wachtte even tot hij weer bij was gekomen voordat ze een tweede drupje in zijn wond liet vallen. Ze had eigenlijk schoon water nodig om het straks nog te spoelen, maar wist niet of ze dat wel zou kunnen gebruiken.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Killian keek hem wat boos aan, vertrok vervolgens voorbij struiken en bomen. Toen hij werd geduwd, moest hij hard zijn best doen om niet gewoon op te springen en de man wat meppen te verkopen. Killian kon zich ongeveer nog herinneren waar er water was, dus besloot hij eerst een groot net te maken om op de oppervlakte te kunnen scheppen. Het zou waarschijnlijk niet veel vis zijn, maar het was beter dan niets. Hij zocht jonge, soepele takken die hij begon in elkaar te vlechten.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 13:47 ]


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    'G-ga maar door,' mompelde hij met gesloten ogen. Hij merkte nu pas hoeveel pijn zijn been deed.

    Margriet maakte het nog wat schoner en voelde zich bij elke drup schuldiger. Toen er een kreet aan zijn mond ontsnapte, pakte ze in een reflex zijn hand vast. Hij kneep haar hand bijna fijn en ze beet op haar lip om zelf een korte kreun te onderdrukken. Toen zijn greep slapper werd, liet ze hem weer los en keek ze met een rood gezicht naar de wond. 'Ik denk dat hij nu verbonden moet worden. Ik geloof dat er ergens een EHBO-doosje was, misschien kan ik daar wat gaas uit pakken.' Ze stond op.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain