• Mn moeder en ik staan al een tijdje niet meer op goeie voet. Kom ik vandaag thuis is die aan het kuise , valt het me niet meteen op dat mn hond (Pandora) niet rondloopt , kzeg die zit wss buiten. Tijdens het eten komt de andere hond naar boven die ik ook nog niet gezien had. Vroeg ik aan mn moeder 'waar is die eigelijk?'

    zeg die doodgewoon 'Weg.' ik smeet men bestek op de tafel en smeet met alle deuren en alles wa ik kon vinde. Mn ma had het al een tijdje over al de sh_t met Pandora dat hij de 3de hond niet kon luchten en dat ze altijd apart moesten.

    Maar het is gewoon zo achterbaks , mijn hond weg doen en dan wss hopen dat ik er niks va nzou zeggen? Nee dit is f_cking oorlog. Mijn hond komt terug , al stamp ik de duer in van die M_ngolen in waar ze Pan pan hebben gestoken

    Edit : sorry voor het taalgebruik x.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    sorry dat ik dit zeg, maar dat is echt ontzettend laag van je moeder oO
    ik hoop dat je hem nog terug krijgt!


    Let's do this poo

    wajooh dit is gemeen :O
    ik geef je groot gelijk :O
    hoop voor je dat je hem terug vind/krijg


    Nvt

    OHh mijn grote god.
    Das echt niet normaal je heb helemaal gelijk
    en hond s juit iets waar je lkkr bij kan zijn als je dat soort shit heb met je moeder en dan doet die hem weg:O

    Ik hoop dat je hem nog treug krijgt _O_(flower)
    maar voor nu veel geluk:S


    Never let anyone tell you that you can`t do something

    Wat een achterbakse streek 0_0


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat is echt zo gemeen van je moeder! Dat had ze inderdaad niet moeten doen! Het is je recht dat je je hond terug wil! Ze had het met je moeten overleggen voor ze dat deed!

    Dat is gemeen!
    Ik zou ook helemaal woest zijn, en terecht!


    your eyes are like stars in the night.