• Beginpost, graag ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Novoselic schreef:
    (...)
    De jongste zwangere vrouw ter wereld was vijf toen ze een kind kreeg.


    Weet ik :3 Echt zielig.

    Er zijn ook kinderen die worden geboren en dan al een kind in zich hebben :o

    Novoselic schreef:
    (...)
    Omdat ik dacht dat je kunnen bedoelde.


    Tja, kan gebeuren. Ik weet het verschil gewoon niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Novoselic schreef:
    (...)
    De jongste zwangere vrouw ter wereld was vijf toen ze een kind kreeg.

    Dat wist ik, zooo zielig!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Schuester schreef:
    (...)

    Weet ik :3 Echt zielig.

    Er zijn ook kinderen die worden geboren en dan al een kind in zich hebben :o

    Whut?!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Door wie begon dit onderwerp nou?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als dat meisje dan bijvoorbeeld 86 is, is die dochter 75 heeft die vast ook een dochter en heeft die dochter ook een dochter. ;p


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Abadine schreef:
    (...)

    Holy fuck hoe kan dat?

    Lina Medina

    Nou, dat meisje had een hormonale afwijking waardoor ze al ongesteld werd toen ze acht maanden oud was. En voor de rest zal het wel verkrachting geweest zijn, want hoe kan zo'n meisje anders seks hebben.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vlahos schreef:
    Door wie begon dit onderwerp nou?

    Geen idee, het begon over de namen van onze toekomstige kinderen en dan zo over kinderen krijgen en seksualiteit. xd


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Lina Medina

    Nou, dat meisje had een hormonale afwijking waardoor ze al ongesteld werd toen ze acht maanden oud was. En voor de rest zal het wel verkrachting geweest zijn, want hoe kan zo'n meisje anders seks hebben.


    Woow dan ben je echt bijna heel je leven ongesteld. Ik zou er echt niet aan moeten denken om al ongesteld te zijn met 8 maanden. xd


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Excuse me? Nou, die heeft geen leven meer en dat heeft ze zelf gedaan. Loser [tenzij het gedwongen was]


    Het was niet gedwongen -.- Ze wilden het beide zelf en hebben het wel zes keer gedaan in totaal. Er nooit aan gedacht om voorbehoedsmiddelen te gebruiken. Well, good job -.- Mensen vroegen zich af: Is zoiets niet verkrachting. Maar dat is het pas als er 24 maand tussen de twee personen in zit. Ik vind sowieso dat, ook al was de jongen 24 maand ouder, het geen verkrachting is, omdat ze het zelf ook wilde en er niets op tegen had.

    Abadine schreef:
    (...)

    Woow dan ben je echt bijna heel je leven ongesteld. Ik zou er echt niet aan moeten denken om al ongesteld te zijn met 8 maanden. xd


    Gelukkig zou je je dat niet herinneren. Je herinnert je pas vanaf je 3e levensjaar, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Schuester schreef:
    (...)

    Het was niet gedwongen -.- Ze wilden het beide zelf en hebben het wel zes keer gedaan in totaal. Er nooit aan gedacht om voorbehoedsmiddelen te gebruiken. Well, good job -.- Mensen vroegen zich af: Is zoiets niet verkrachting. Maar dat is het pas als er 24 maand tussen de twee personen in zit. Ik vind sowieso dat, ook al was de jongen 24 maand ouder, het geen verkrachting is, omdat ze het zelf ook wilde en er niets op tegen had.

    The fuck, hoezo is iets pas verkrachting als er 24 maanden tussen de twee personen zit? Als ik verkracht word door iemand van mijn klas (ik moet er niet aan denken lol :'D ) dan is dat toch ook verkrachting, ook al hebben we dezelfde leeftijd? (cat)

    Maar serieus, dat is wel héél erg jong om al aan seks te beginnen. Ik vind persoonlijk dat je pas vanaf je zestiende seks zou mogen hebben, daarvoor doen ze het maar lekker met zichzelf. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Schuester schreef:
    (...)

    Het was niet gedwongen -.- Ze wilden het beide zelf en hebben het wel zes keer gedaan in totaal. Er nooit aan gedacht om voorbehoedsmiddelen te gebruiken. Well, good job -.- Mensen vroegen zich af: Is zoiets niet verkrachting. Maar dat is het pas als er 24 maand tussen de twee personen in zit. Ik vind sowieso dat, ook al was de jongen 24 maand ouder, het geen verkrachting is, omdat ze het zelf ook wilde en er niets op tegen had.

    Wat een raar wijf zeg. En dat die jongen van 13 er ook nog in mee ging. Wattefack.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Gelukkig zou je je dat niet herinneren. Je herinnert je pas vanaf je 3e levensjaar, hahah

    Niet waar. Ik herinner me nog heel goed dat ik op mijn tweede in het instapklasje terecht kwam en ik weet ook nog dat ik daarvoor ooit eens een jurkje niet wilde aandoen en mijn vader toen boos op mij werd, haha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind het ook raar. Maar ja, lekker zelf weten of zo? xd Zo lang ik het maar niet ben.