• Beginpost, graag ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Schuester schreef:
    (...)

    Dan mag jij ook chips als je vader het neemt :Y)

    Dit


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gosh, ik heb anderhalf uur gedaan over alles sorteren, indelen, weggooien, en plannen. Maar nu ga ik wel een tien halen :Y)
    (We moeten acht kaarten uit ons hoofd kennen voor een topo-toets.)

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 15:53 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Jep, we zitten al op pagina 24 [GM instelling 10 posts per pagina]

    En voor de niet-GM's: op pagina 17 al. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vlahos schreef:
    (...)
    Jep, we zitten al op pagina 24 [GM instelling 10 posts per pagina]


    Is dat fijn? Om het zo in te stellen? Het lijkt mij niet fijn. Ik zou eerder meer posts op een pagina instellen, denk ik :3

    Markham schreef:
    Gosh, ik heb anderhalf uur gedaan over alles sorteren, indelen, weggooien, en plannen. Maar nu ga ik wel een tien halen :Y)
    (We moeten acht kaarten uit ons hoofd kennen voor een topo-toets.

    Jammer dat ik geen topo meer krijg vanaf de basisschool. Ik vond dat altijd zo leuk. Ik kon het ook altijd wel goed. ):


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Markham schreef:
    Gosh, ik heb anderhalf uur gedaan over alles sorteren, indelen, weggooien, en plannen. Maar nu ga ik wel een tien halen :Y)
    (We moeten acht kaarten uit ons hoofd kennen voor een topo-toets.)

    Acht? Uit jullie hoofd? Wow.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Oehh, dus jij hebt ook zin? *wbw*

    IN CHIPS. :Y)

    Ik heb zin in iets anders. (wbw) (wbw)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Markham schreef:
    Gosh, ik heb anderhalf uur gedaan over alles sorteren, indelen, weggooien, en plannen. Maar nu ga ik wel een tien halen :Y)
    (We moeten acht kaarten uit ons hoofd kennen voor een topo-toets.)


    Hebben we die toets woensdag dan?

    Schuester schreef:
    (...)

    Is dat fijn? Om het zo in te stellen? Het lijkt mij niet fijn. Ik zou eerder meer posts op een pagina instellen, denk ik :3

    Nou, ik vind het erg fijn. Want dan zie je maar tien posts waardoor je makkelijker iets kunt terug vinden. Als je meer posts per pagina gaat doen [Je kunt tot 300] raak je de kluts al snel kwijt. Ik wel in ieder geval.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Jep, we zitten al op pagina 24 [GM instelling 10 posts per pagina]

    Hoe doe jij dat?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Jammer dat ik geen topo meer krijg vanaf de basisschool. Ik vond dat altijd zo leuk. Ik kon het ook altijd wel goed. ):

    Ik heb een enorme hekel aan aardrijkskunde (dat bedoelen jullie toch, hoop ik? :'D ), maar die leerkracht is om de een of andere onverklaarbare reden dol op mij en maakt altijd allerlei uitzonderingen voor mij.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Tumnus schreef:
    (...)
    Hoe doe jij dat?

    Bij je instellingen ergens.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik heb een enorme hekel aan aardrijkskunde (dat bedoelen jullie toch, hoop ik? :'D ), maar die leerkracht is om de een of andere onverklaarbare reden dol op mij en maakt altijd allerlei uitzonderingen voor mij.

    Zijn die voor- of nadelig voor jou?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Schuester schreef:
    (...)

    Hebben we die toets woensdag dan?

    Wait whut, zitten jullie bij elkaar op school?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Tumnus schreef:
    (...)
    Zijn die voor- of nadelig voor jou?

    Enorm voordelig.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it