• Beginpost, graag ^^

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Novoselic schreef:
    (...)
    Niet waar. Ik herinner me nog heel goed dat ik op mijn tweede in het instapklasje terecht kwam en ik weet ook nog dat ik daarvoor ooit eens een jurkje niet wilde aandoen en mijn vader toen boos op mij werd, haha.

Dat kan hoor, sommige herinneren zich dingen van voor hun derde, maar de meeste kunnen zich pas dingen herinneren vanaf hun derde.

[ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 15:45 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Vlahos schreef:
    (...)

DAt kan hoor, sommige herinneren zich dingen van voor hun derde, maar de meeste kunnen zich pas dingen herinneren vanaf hun derde.

Ah ja, zo klinkt het al wat logischer. Maar dat zijn ook de enige herinneringen waarvan ik zeker weet dat ik toen jonger dan drie was.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Vlahos schreef:
    (...)

Dat kan hoor, sommige herinneren zich dingen van voor hun derde, maar de meeste kunnen zich pas dingen herinneren vanaf hun derde.

Ik herinner me bijna helemaal niets meer van vroeger, pas vanaf groep 4 herinner ik me weer dingen..

[ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 15:46 ]

La la la de de da la la de de da da dum.

Ik heb zo'n zin in chips :Y) Maar ik mag niet pakken xd Best logisch :')

Novoselic schreef:
    (...)
    Ah ja, zo klinkt het al wat logischer. Maar dat zijn ook de enige herinneringen waarvan ik zeker weet dat ik toen jonger dan drie was.

Aha, ik kan me heel weinig herinneren. Ik kan me wel herinneren van mijn 5e[geloof ik] dat ik heel vrolijk was en rondjes door de woonkamer danste en teon onderuit ging met mijn hoofd precies op een punt van een tafeltje. Hierdoor moest ik naar het ziekenhuis om het te laten plakken, hahah. Ik heb nog een soort inham in mijn hoofd. Kan er in drukken en dan komt het langzaam weer terug, mijn huid , hahah. Is wel grappig.

Ich liebe dich 27.12.23

Abadine schreef:
    (...)

Woow dan ben je echt bijna heel je leven ongesteld. Ik zou er echt niet aan moeten denken om al ongesteld te zijn met 8 maanden. xd

Dat lijkt me ook verschrikkelijk. En echt, dat arme kind moet een trauma voor het leven hebben gehad, verkracht worden en zwanger zijn op je vierde/vijfde.

Schuester schreef:

Wij mogen dat altijd alleen 's avonds in het weekend alleen papa overtreed die regel wel eens.. ;p

Vlahos schreef:
    (...)

Aha, ik kan me heel weinig herinneren. Ik kan me wel herinneren van mijn 5e[geloof ik] dat ik heel vrolijk was en rondjes door de woonkamer danste en teon onderuit ging met mijn hoofd precies op een punt van een tafeltje. Hierdoor moest ik naar het ziekenhuis om het te laten plakken, hahah. Ik heb nog een soort inham in mijn hoofd. Kan er in drukken en dan komt het langzaam weer terug, mijn huid , hahah. Is wel grappig.

Brrrr, wat een akelige gedachte. o_o

Schuester schreef:

Oehh, dus jij hebt ook zin? *wbw*

IN CHIPS. :Y)

Novoselic schreef:
    (...)
    Brrrr, wat een akelige gedachte. o_o

Mensen vinden het wel grappig eigenlijk. Ik ook. Het zit bijna precies op het midden van mijn voorhoofd. Mensen willen ook altijd voelen omdat ze het niet geloven . En dan is het ''Wow, wattefack, hoe eng!'' xD

Ich liebe dich 27.12.23

Dit topic gaat echt snel.

Novoselic schreef:
    (...)
    Oehh, dus jij hebt ook zin? *wbw*

IN CHIPS. :Y)

Gheheheheeh :Y)

Abadine schreef:
    Dit topic gaat echt snel.

Jep, we zitten al op pagina 24 [GM instelling 10 posts per pagina]

Ich liebe dich 27.12.23

Abadine schreef:
    (...)

Wij mogen dat altijd alleen 's avonds in het weekend alleen papa overtreed die regel wel eens.. ;p

Dan mag jij ook chips als je vader het neemt :Y)

Schuester schreef:
    (...)

Gheheheheeh :Y)

En dan moeten we zo superzwoel onze lippen aflikken en heel sexy kijken. :Y)