• Beginpost, graag ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tumnus schreef:
    (...)
    Hoe doe jij dat?

    Even kijken

    Instellingen> Foruminstellingen > Aantal posts per pagina


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Wait whut, zitten jullie bij elkaar op school?


    Jep. En we kennen elkaar al sinds groep 5, 6 of 7 of zoiets?

    Schuester schreef:
    (...)

    Hebben we die toets woensdag dan?

    Nee, 26 mei :')
    Maar ik heb geen zin om een dag van te voren alles nog te moeten doen, dus ik heb voor het eerst een planning gemaakt. Nu hoef ik maar 20 steden per dag of zo :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Schuester schreef:
    (...)

    Jep. En we kennen elkaar al sinds groep 5, 6 of 7 of zoiets?

    Gaaf. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vlahos schreef:
    (...)
    Even kijken

    Instellingen> Foruminstellingen > Aantal posts per pagina

    Fenks, nu staat het kletscafé ook bij actief en alle stomme dingen zijn weg. :Y)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Markham schreef:
    (...)
    Nee, 26 mei :')
    Maar ik heb geen zin om een dag van te voren alles nog te moeten doen, dus ik heb voor het eerst een planning gemaakt. Nu hoef ik maar 20 steden per dag of zo :Y)


    <3 Ik schrok me al helemaal dood xd

    Ik wilde ook tijdig beginnen, dus ik ga morgen of zo beginnen met een kaart.

    Mmm ik heb honger! We eten lekker nieuwe aardappeltjes uit de frietpan, sla en spare-ribs.. *watertand*


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Tumnus schreef:
    (...)
    Fenks, nu staat het kletscafé ook bij actief en alle stomme dingen zijn weg. :Y)

    Welke dingen heb je weggedaan? ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Gaaf. :Y)


    Jep :3

    Tumnus schreef:
    (...)
    Fenks, nu staat het kletscafé ook bij actief en alle stomme dingen zijn weg. :Y)

    No problemo


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb een foto van mezelf gepost in het 'post een foto van jezelf' topic. :Y)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Schuester schreef:
    (...)

    <3 Ik schrok me al helemaal dood xd

    Ik wilde ook tijdig beginnen, dus ik ga morgen of zo beginnen met een kaart.


    Omg dankje dat je het zegt! Ik heb woensdag ofzo ook een toets van bedrijfseconomie en maandag kan ik niet leren want ik ga naar de efteling.. help me..


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Welke dingen heb je weggedaan? ^^

    Bijna alles. :') In elk geval alles wat met media en RPG te maken heeft. :Y)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Welke dingen heb je weggedaan? ^^


    Kan je dsat ook instellen als je GM hebt/bent?

    Abadine schreef:
    (...)

    Omg dankje dat je het zegt! Ik heb woensdag ofzo ook een toets van bedrijfseconomie en maandag kan ik niet leren want ik ga naar de efteling.. help me..

    EFTELING EFTELING EFTELING EFTELING NEEM ME MEE NEEM ME MEE NEEM ME MEE!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.