• Koning Ralph was een niet erg betrouwbare man. Hij ging met veel dames waarbij hij een kind opwekte, een bastaardkind. Wanneer deze kinderen de leeftijd van 8 bereikt hadden moesten ze op het kasteel komen werken. De jongens als hulpjes van de koning en ridders en de meisjes als dienstmeisjes in de keuken, van de dochter van de koning en zijn vrouw. De kinderen weten echter niet dat ze bastaardkinderen zijn en dat de koning eigenlijk hun vader is.
    Bij de leeftijd van 17 worden de jongens opgeleid tot ridders. Wanneer de jongens niet goed genoeg zijn worden ze opgeleid tot stalknecht, hulpsmid of dienstknecht. De meisjes worden opgeleid tot kokin, kledingmaakster of paardenmeid, dienstmaagd. Wanneer de meisjes niet goed genoeg zijn worden ze verkocht. Iets dat geen van de meisjes zou willen. Want de meesten die verkocht worden zullen een rotleven krijgen.


    In dit RPG volgen we het leven van de bastaardkinderen.
    Weet je nog een leuk beroep? Stel het voor aan mij en ik ga kijken of het goed is!

    Bastaardkinderen; Oneindig, maar ik wil wel dat jongens en meiden gelijk blijven. Ook qua leeftijden niet allemaal hetzelfde. Je kunt iemand spelen van 8 tot 23 jaar oud

    -Aeccestane "Aecces" - 18 - Stalknecht - Dorocha
    -Aloysius Almerico Dacre - 20 - Ridder - Luna2013
    -Lancelyn - 21 - Smid - Raccoon
    -Robert "Robb" Snow - 23 - Ridder com. - LadyStark
    -Fawkus 'Fawk' - 20 - Ridder - LyraPhoenix
    -Cédric - 16 - Hulp van Lancelyn - Tootles

    -Elvira - 16 - Dienstmeisje - Armastus
    -Helena "Leen" - 12 - Hulp van Aecces - RingKeeper
    -Elisabeth - 17 - OL; Kledingmaakster - xHoranx
    -Daenerys "Dany" - 16 - Dienstmeisje - LadyStark
    -Amelia Claire Lee - 16 - Dienstmeisje - Confiance
    -Sherlock

    Wil je meedoen? Klik dan hier voor het rollentopic.
    Praattopic

    Regels;
    Houd je hieraan anders kun je niet meedoen met het RPG.
    -Maximaal 2 personages p.p
    -Geen perfecte personages. Iedereen heeft zijn minpunten wel
    -Niet allemaal dezelfde opleiding, anders ga ik er een limiet op zetten
    -Hou de jongens en meiden gelijk. Let hier ook op anders komt er een stop op de meiden
    -Er is een minimum aantal woorden die geschreven wordt in dit RPG en dit is 200 woorden. Denk aan omgeving, gedachten, andermans stukjes, geschiedenis
    -OOC tussen haakjes
    -Het liefst in de ik-vorm schrijven. Wanneer je dit moeilijk vindt, geef dit dan aan dan kun je in die vorm schrijven
    -Ruzie alleen IC
    -Het vermoorden of ernstig verwonden van andermans personage wordt alleen toegestaan wanneer dit is overlegd. Geeft dit ook even door aan Dorocha
    -Er is geen verhaallijn en daardoor ben je ook vrij om te doen wat je wilt. Wordt je personage ineens aangevallen in het bos? I like it! Maak er wat van!
    -Plezier hebben is de grootste regel in dit RPG

    Omgeving;
    -Het kasteel; Merlinfans moeten dit wel herkennen, hahha
    DIt zijn de plekken waar de bastaardkinderen mogen en kunnen komen.

    Buitenkant
    Buitenkant 2
    Buitenkant 3
    Buitenkant 4
    Binnenplaats
    Binnenplaats 2
    Binnenplaats 3
    Hal/feestzaal
    Trap -vrijwel elke trap ziet er zo uit, behalve dan de beelden. Deze trap heeft alleen dit beeld. Deze trap is overigens de trap naar de koninklijke vertrekken-
    Ontvangsthal
    Huisjes waar de 18 jarige wonen (optioneel) [deze bevinden zich nét buiten de muren van het kasteel, maar binnen de stadsmuren. De huisjes zijn net groot genoeg voor 2 á 3 personen]

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 15:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    hm-hm


    "We know what we are, but know not what we may be." ~ William Shakespeare

    Dus doen we een feest voor het hele kasteel, met een bal?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    (Dat ligt nog altijd aan Myle natuurlijk, maar een bal is eerder voor rijke mensen, dus de mensen van het kasteel zullen niet veel kunnen doen en volgens mij zal die ook rap vast kunnen zitten :x Een dorpsfeest is wat vrij en daar kunnen ze overal heen. Maar dat is mijn mening natuurlijk)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (Dat ligt nog altijd aan Myle natuurlijk, maar een bal is eerder voor rijke mensen, dus de mensen van het kasteel zullen niet veel kunnen doen en volgens mij zal die ook rap vast kunnen zitten :x Een dorpsfeest is wat vrij en daar kunnen ze overal heen. Maar dat is mijn mening natuurlijk)


    [Ja, het is ook aan Myle, maar een dorpsfeest is idd beter, nu ik erover nadenk.]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    [Het zou wel kunnen dat de koning hun heeft uitgenodigd voor het feest en dat ze helemaal niet snappen waarom natuurlijk, dat is ook leuk]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja das wel leuk!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Wat vinden jullie?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    { Ik vind het een goed idee! (: }


    wat was dit ookalweer

    (Greath idea)


    Vampire + Servant = Servamp

    (Okee. Iedereen is in zijn huisje (of plek waar die verblijft) en ontvangt een melding dat ze zijn uitgenodigd voor het feest dat stipt om acht uur begint. Het is nu zeven uur)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik schrijf zomenteen gelijk!

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 19:44 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Indis schreef:
    Ik schrijf zomenteen gelijk!


    [Ik maak Aecces wel even, dan kun je erop reageren (: ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aeccestane


    Ik loop door het huisje waar ik in woon samen met Helena, die ik onder mijn hoede heb genomen, heen. Ik ben wat onrustig, maar waarom weet ik niet. Het is een vaag gevoel.
    ''Leen, kun je voor mij de tafel opdekken? Het eten is bijna klaar.'' We aten altijd wat later. Vaak was ik ook pas rond deze tijd thuis en kon ik pas eten maken, dus we aten nog vroeg. Ik pakte de hete pan bij de haard vandaan, er zaten aardappels in. Ik zette deze op het kastje naast de haard. Ik haalde de deksel eraf en sloot mijn ogen even. Weer eens verbrand.
    ''Leen, het spijt me. De aardappels zijn verbrand. we moeten brood eten.'' zei ik spijtig en mikte de aardappels vanuit het ijzeren pannetje zo het raam door. Ik liep naar de het houten kastje en pakte er de snijplank met brood van gister uit en liep naar de tafel. Ik zette het erop en ging zitten. Ik vond het onwijs balen dat de aardappels waren verbrand en we weer brood moesten eten. Dit is niet de eerste keer namelijk.
    Ik sneed een stuk van het brood af en legde het op Helena haar bord neer. Vervolgens sneed ik wat voor mezelf af. Net doen ik mijn eerste hap wilde nemen werd er op de houten deur geklopt. Ik keek even naar Helena en stond toen op. Bij de deur aangekomen opende ik deze.
    ''Aeccestane en Helena?'' vroeg de man toen. Hij had donkere krullen en was gekleed in een roodachtige blouse. Hij was de berichtgever van de koning. Ik knikte licht en de man glimlachte kort.
    ''De koning heeft jou en Helena uitgenodigd voor het feest vanavond. Hij stelt het zeer op prijs dat jullie komen.'' zei de man en ik sloeg even dicht. De koning nodigt ons uit voor het feest?
    ''Heel graag,'' zei ik wat stotterend en keek naar Helena. ''Hoe laat?'' vroeg ik toen. De man gaf het door en vertrok. Ik sloot de deur en liep naar de tafel terug. ''Eet door, we moeten zo naar een feest. De koning heeft ons uitgenodigd.'' vertelde ik toen en at van mijn broodje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lancelyn || Smid

    God wat ben ik toch een sul. Wat gefrustreerd klopte ik op het hete ijzer van een schild in wording. Terwijl de zweetdruppeltjes op mijn voorhoofd zaten de glijden dacht nog steeds hoe beledigend ik was over gekomen tegenover Elizabeth. De zware hamer in mijn handen sloeg ik weer hard tegen het ijzer aan. Nu begrijp ik wel waarom ik nooit echt buiten kom werk was het enige wat mijn gedachten wat kon verzetten. Na zo'n driekwartier kloppen had ik een welgevormd ijzer en stak ik het in een vat ijskoud water zodat het kon afkoelen en zijn vorm behouden. Een luide kucht deed me opkijken naar mijn toonbank waar een man stond in rode blouse. Vast de berichtgever van de koning. Vreemd meestal kwam er iemand van de ridders af let een kist kapotte zwaarden. Ik stond op van mijn houten krukje en liep naar de man toe. Voor ik wat kon vragen begon de man al met zijn bericht. "Hierbij nodigt de koning Cédric en u uit voor het feest vanavond. Hij stelt het zeer op prijs dat jullie komen." zei de man en ik kijk hem even verbaasd aan. Hij maakte een grapje toch? "Bent u wel zeker?" vroeg ik de man verbaasd waarop hij knikte en verder vertelde. Na deze woorden zadelde hij weer op zijn paard en reed weer weg. Nog steeds niet gelovend wat er net gebeurt was liep ik terug de zaak binnen en sloot ik af. Ik had amper een uur om me wat deftig te kleden. " Cédric! Ik heb nieuws!" riep ik zoekend naar de jongen terwijl Vulcanus mijn hond vrolijk met me mee liep.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elizabeth.
    Ik zit op mijn kleine zolderkamertje in het grote kasteel. Beneden kom ik bijna nooit, de bovenste verdiepingen zijn voor de inwoners van dit huis, de adel, en de mensen in de keuken, de bediendes en andere iets belangrijkere mensen. Verveeld staar ik wat voor me uit. Het gesprek tussen mij en Lancelynn blijft maar door mijn hoofd spoken. Na mijn laatste 'Tot ziens' ben ik snel naar boven gevlucht, terug naar het naaiatelier. Wat moest ik anders doen? Ik zag die Cédric er nog wel voor aan om me meteen te verklikken. Zachtjes wordt er op de deur geklopt en ik kijk naar de houten deur die dan opengaat. Ik zie een bekend gezicht om de hoek steken. Arabella. Ze is mijn bazin, als je de koning niet meerekent. Ik glimlach even naar haar en ik kijk haar verbaasd aan als ze bij me komt zitten. 'Ik heb een verrassing voor jou. En mij. Voor iedereen.' Ik trek mijn wenkbrauwen op. Wat nu weer? 'De koning nodigt ons uit voor een groot feest vanavond. Hij zou het zeer op prijs stellen als we zouden komen.' Mijn mond valt nog net niet open van verbazing. Wat moeten wíj, als het 'normale volk' in vredesnaam bij zo'n feest? Worden we geacht te werken? Dat zou toch niet? Hoe kan je kleding naaien bij een feest? 'Eh.. oké?' zeg ik wat aarzelend. Ze geeft me een duwtje. 'Over een uur in de grote zaal.' Grote zaal?! Daar ben ik nog nooit geweest! 'Oké..' mompel ik weer. Ze grinnikt kort. 'Trek je mooiste kleding aan.' Ik rol met mijn ogen. Alsof wij mooie kleding hebben.. 'Goed. Ik zal er zijn.' Ze lacht even en loopt dan weer weg. Ik staar uit het raam. De zon verdwijnt langzaam achter de bomen en het schemert mooi. De lucht is rood en ik glimlach. Zal ik Lancelynn weer zien?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.