• Koning Ralph was een niet erg betrouwbare man. Hij ging met veel dames waarbij hij een kind opwekte, een bastaardkind. Wanneer deze kinderen de leeftijd van 8 bereikt hadden moesten ze op het kasteel komen werken. De jongens als hulpjes van de koning en ridders en de meisjes als dienstmeisjes in de keuken, van de dochter van de koning en zijn vrouw. De kinderen weten echter niet dat ze bastaardkinderen zijn en dat de koning eigenlijk hun vader is.
    Bij de leeftijd van 17 worden de jongens opgeleid tot ridders. Wanneer de jongens niet goed genoeg zijn worden ze opgeleid tot stalknecht, hulpsmid of dienstknecht. De meisjes worden opgeleid tot kokin, kledingmaakster of paardenmeid, dienstmaagd. Wanneer de meisjes niet goed genoeg zijn worden ze verkocht. Iets dat geen van de meisjes zou willen. Want de meesten die verkocht worden zullen een rotleven krijgen.


    In dit RPG volgen we het leven van de bastaardkinderen.
    Weet je nog een leuk beroep? Stel het voor aan mij en ik ga kijken of het goed is!

    Bastaardkinderen; Oneindig, maar ik wil wel dat jongens en meiden gelijk blijven. Ook qua leeftijden niet allemaal hetzelfde. Je kunt iemand spelen van 8 tot 23 jaar oud

    -Aeccestane "Aecces" - 18 - Stalknecht - Dorocha
    -Aloysius Almerico Dacre - 20 - Ridder - Luna2013
    -Lancelyn - 21 - Smid - Raccoon
    -Robert "Robb" Snow - 23 - Ridder com. - LadyStark
    -Fawkus 'Fawk' - 20 - Ridder - LyraPhoenix
    -Cédric - 16 - Hulp van Lancelyn - Tootles

    -Elvira - 16 - Dienstmeisje - Armastus
    -Helena "Leen" - 12 - Hulp van Aecces - RingKeeper
    -Elisabeth - 17 - OL; Kledingmaakster - xHoranx
    -Daenerys "Dany" - 16 - Dienstmeisje - LadyStark
    -Amelia Claire Lee - 16 - Dienstmeisje - Confiance
    -Sherlock

    Wil je meedoen? Klik dan hier voor het rollentopic.
    Praattopic

    Regels;
    Houd je hieraan anders kun je niet meedoen met het RPG.
    -Maximaal 2 personages p.p
    -Geen perfecte personages. Iedereen heeft zijn minpunten wel
    -Niet allemaal dezelfde opleiding, anders ga ik er een limiet op zetten
    -Hou de jongens en meiden gelijk. Let hier ook op anders komt er een stop op de meiden
    -Er is een minimum aantal woorden die geschreven wordt in dit RPG en dit is 200 woorden. Denk aan omgeving, gedachten, andermans stukjes, geschiedenis
    -OOC tussen haakjes
    -Het liefst in de ik-vorm schrijven. Wanneer je dit moeilijk vindt, geef dit dan aan dan kun je in die vorm schrijven
    -Ruzie alleen IC
    -Het vermoorden of ernstig verwonden van andermans personage wordt alleen toegestaan wanneer dit is overlegd. Geeft dit ook even door aan Dorocha
    -Er is geen verhaallijn en daardoor ben je ook vrij om te doen wat je wilt. Wordt je personage ineens aangevallen in het bos? I like it! Maak er wat van!
    -Plezier hebben is de grootste regel in dit RPG

    Omgeving;
    -Het kasteel; Merlinfans moeten dit wel herkennen, hahha
    DIt zijn de plekken waar de bastaardkinderen mogen en kunnen komen.

    Buitenkant
    Buitenkant 2
    Buitenkant 3
    Buitenkant 4
    Binnenplaats
    Binnenplaats 2
    Binnenplaats 3
    Hal/feestzaal
    Trap -vrijwel elke trap ziet er zo uit, behalve dan de beelden. Deze trap heeft alleen dit beeld. Deze trap is overigens de trap naar de koninklijke vertrekken-
    Ontvangsthal
    Huisjes waar de 18 jarige wonen (optioneel) [deze bevinden zich nét buiten de muren van het kasteel, maar binnen de stadsmuren. De huisjes zijn net groot genoeg voor 2 á 3 personen]

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 15:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elizabeth.
    'Bedankt,' zegt hij en ik glimlach hem even toe. Hij trekt het hemd weer aan waardoor hij niet meer in zijn ontblote bovenlijf in de woonkamer zit. Jammer. ELIZABETH! Kappen nu! Hij reikt naar een buideltje wat aan zijn broek hangt en hij haalt er wat munten uit. Ik wil het weigeren, maar hij reikt het me toch aan en ik pak de gouden munten vast. 'Hopelijk is dit genoeg.' Ik kijk naar hem en glimlach dan, waarna ik het opberg in het kistje wat onder de bank staat. 'Bedankt, Lance.' Ik knik hem even toe en volg zijn blik naar buiten. De schemering is flink ingetrokken, wat zou betekenen dat het feest bijna zal gaan beginnen. Ik schraap mijn keel even en kijk terug naar de man voor me. 'Zullen we eh.. zullen we maar gaan?' vraag ik hem toch ietwat verlegen. Ja, misschien heeft hij al een zogeheten 'date' en kwam hij alleen maar langs om zijn hemd te laten maken. Wie weet.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lancelyn || Smid

    Even leek Elizabeth mijn munten te weigeren, maar ik vond toch dat ik haar wilde betalen, aangezien ik anders met gaten naar het feest moest en nu gelukkig niet meer. 'Bedankt, Lance.' knikte ze me toe nadat ze de munten geborgen had en daarna volgde ze ook mijn blik naar de buitenwereld. Ik vroeg me af of deze nacht de volle maan tevoorschijn zou komen, het zou zowel een mooi en wat romantisch zicht zijn. Het geluid van een schrapende keel deed me ontwaken uit mijn dagdroom en ik keek naar het blonde meisje naast me. 'Zullen we eh.. zullen we maar gaan?'vroeg ze me plots en ik keek haar kort verbaasd aan, maar meteen verscheen er ook een glimlach rond mijn lippen en knikte ik om dan vervolgens mijn arm aan te bieden zodat ik haar naar het kasteel kon begeleiden. Ik was best verbaasd dat ze mij mee vroeg en ergens had ik het beter aan haar gevraagd, zoals een echte heer hoort te doen. Tja ik was niet zo heel goed met vrouwen terwijl anderen zoals Cédric en enkele ridders daar ietsje te goed in zijn zodat ze er misbruik van konden maken. Ik vond het best zielig ven hen om met zoveel vrouwen het bed te delen en ze dan vervolgens achter te laten. Ik vond het ziek, aangezien ik zelf een kind ben van zo'n vrouw. Mijn moeder was een erg sterke vrouw geweest en ze had ons altijd willen beschermen, maar helaas ben ik haar uit het oog verloren zodra ik in het kasteel werd opgeleid. Nee, zoiets zou ik geen enkele vrouw aandoen. Moest ik een partner vinden dan zou ik er alles voor doen. Bij die gedachten gleed mijn blik naar Elizabeth en verschenen er lichte blosjes op mijn wangen. Ah Lance kop op, doe gewoon je best en verpest het niet.

    (Hehe ik denk dat Lance héel jaloers zou worden moest Rob gaan zitten flirten met de meisjes voor zijn neus heheh :') )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (That's the goal he's looking for, hehe)


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [FIGHT FOR EL BITCHES x'D]

    Elizabeth.
    Hij knikt even en steekt zijn arm naar me uit. Ik glimlach even en neem die aan, waardoor ik dus mijn arm door de zijne steek. Langzaam lopen we in de richting van het kasteel. De zon gaat langzaam onder, wat een mooie rode gloed over de hele hemel veroorzaakt. Kort kijk ik naar Lance, die naast me loopt. Ik glimlach toch wel lichtjes. Ach, hou op, Elizabeth. Alsjeblieft zeg. Ik kijk naar het grote kasteel, dat al in beeld komt. Zouden er meer mensen van het 'personeel' zijn? Of is het alleen maar voor personeel? Moeten we mensen bedienen? Ik weet het niet. Mijn gedachten draaien overuren als ik aan de komende avond denk. Wat gaat er gebeuren? Wat moeten we doen? Wordt het leuk of wordt het dodelijk saai? Ik druk al die vliegende gedachten de kop in en ik concentreer me op de leuke dingen van de avond, zoals Lance.. oh god, alsjeblieft zeg. Ik ben benieuwd of Arabella er al is. Ze was eerder vertrokken, maar ik weet niet waarom, eigenlijk.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    (Armastus is Tenace geworden! ^^)


    wat was dit ookalweer

    (Hahaha Let's fight with Cutness and sexyness :')





    Lancelyn || Smid

    Elizabeth nam mijn arm aan door de hare met die van mij vast te haken, zodat ik haar als een echte heer naar het feest kon vergezellen. Langzaam liepen we richting het kasteel toe terwijl de avondgloed op ons scheen. De straaltjes zon deden me even kort genietend mijn ogen sluiten en daarna opende ik ze weer om vervolgens naar Elizabeth te kijken die naast mijn zijde stond. "Zeg, El, ben je al eerder naar een bal geweest?" vroeg ik haar nieuwsgierig. Ikzelf was nog nooit geweest, wel enkele keren naar een dorpsfeest, maar daar heb ik nooit echt veel gedanst zeg maar. Maar dat wilde niet zeggen dat ik het niet héél snel kon leren. "Zou je misschien, euh, misschien de eerste openingsdans met mij willen dansen?" vroeg ik wat onzeker aan haar. Ik besloot het op voorhand te vragen, aangezien ik vast niet de enige zou zijn die een dans met haar wilde delen en natuurlijk hoopte ik ook dat ze zou toestemmen. Ondertussen waren we aangekomen aan het kasteel waar je al muziek kon horen tot buiten. Het was de typische klassieke ballroom muziek die alle rijken graag hoorden. Persoonlijk vond ik dat muziek wel vrolijk mocht zijn. We gingen binnen, maar erg veel volk was er nog niet we waren een beetje de vroege gasten hier, maar dat is altijd wel beter dan te laat, niet?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fawkus Fawk
    'Dany, we gaan samen naar het bal, we zullen dansen, want ik heb laks aan de regels nu, ze mogen me straffen daarvoor, maar ik wil deze avond bij je zijn,' zei ik. Daarnet had ik me bijna overgegeven aan het feit dat ik daar moest gaan staan niets doen.
    Ik zag hoe Dany mijn arm pakte en ik haar de deur uit begeleide naar het bal toe.
    Dat bracht me naar die keer dat ik op eigen houtje naar het bos buiten het kasteel ben gegaan om daar te trainen met kruisboog. Ik kwam met klerenscheuren terug en onder de modder, maar ja toen was ik nog zeventien. In opleiding tot ridder en ik ben er een geworden. Ik kwam terug het kasteel in en kreeg taakstraffen en moest toen de stallen helpen schoonmaken, wat had ik toen gelachen die tijd.
    'Ik ben trouwens benieuwd naar de rest van het kasteel, ik heb vaker een bal meegemaakt, maar niet met de hele kasteelbediende erbij,' begon ik verder te vertellen. Nu wist ik niets meer. Ik was nu totaal leeg.
    'We gaan vanavond toch we dansen?' vroeg ik haar, al wist ik dat het heel dom overkwam.


    Vampire + Servant = Servamp

    Elizabeth.
    'Zeg, El, ben je al eens eerder naar een bal geweest?' Ik kijk hem even aan en ik grinnik kort als hij me die bijnaam geeft. Iedereen noemt me altijd bij mijn hele naam. Persoonlijk vind ik El veel leuker. 'Nee, nog nooit,' antwoord ik dan. 'Maar ik hoefde ook nooit zo graag.. het leek me zo saai met al die rijke mensen die maar over weet ik het wat praten de hele avond door.' Ik glimlach even. Ik ben meer van wat pit en leven in de brouwerij. 'Zou je misschien.. eh.. misschien de eerste openingsdans met mij willen dansen?' Ik kijk hem aan en ik zie en hoor de onzekerheid in zijn blik en stem. Ik knik dan. 'Graag..' zeg ik iets zachter dan gepland. Come on! Ik kijk wat verlegen weg. We naderen het kasteel en de muziek is buiten al te horen. Het is niet druk zie ik, als we binnenlopen. Ik kijk even om me heen. De mensen die er zijn, zijn de rijke lui, zoals te merken is aan hun hoge kapsels, hun dure jurken en bij de vrouwen vooral hun opgedrukte boezem. Verschrikkelijk. Ik kijk kort naar Lance. Ik voel me niet echt op mijn gemak hier, tussen die chique mensen en kleding. Ik voel enkele blikken op me gericht maar die probeer ik wat te negeren en vermijden. Ja, ik pas totaal niet in het plaatje hier. Godzijdank heb ik Lance naast me.

    [OMG RACCOON DIE IS (@#&%@()#&% <3]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 17:03 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wil iemand dit van mij overnemen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    Wil iemand dit van mij overnemen?


    Ik zou het wel willen overnemen, maar misschien is er nog iemand anders die wil.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lazulis schreef:
    (...)

    Ik zou het wel willen overnemen, maar misschien is er nog iemand anders die wil.


    (Ik denk dat iedereen hier wel een beetje zal zorgen voor het topic ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lancelyn || Smid

    'Nee, nog nooit, Maar ik hoefde ook nooit zo graag.. het leek me zo saai met al die rijke mensen die maar over weet ik het wat praten de hele avond door.' Antwoorde ze met een glimlachje waarop ik begrijpend knikte en dan wat verrast opkeek bij het horen van haar antwoord op mijn vraag. 'Graag..' kwam er zacht over haar lippen. Haar blik sloeg ze verlegen weg en een lichte glimlach krulden om mijn lippen. Ondertussen gingen we het kasteel binnen, zo richting de feesthal. Het was er gigantisch. De enkele mensen die er waren kon je best goed onderscheiden. De rijken, met dure kleren en hun haar die nogal vreemd lag. Hun neerbuigende blikken leken op ons te branden, maar in de plaats van weg te kijken, keek ik hun strak aan en haf hun een kort knikje, waardoor hun diegene waren die wegkeken. Hun achterdochtigheid kon het niet hebben als de lagere stand 'vriendelijk' leek te zijn. Ik nam Elizabeths hand vast en glimlachte even naar haar. "Wil je anders wat drinken? Of wacht je liever nog even tot de anderen hier zijn?" vroeg ik haar dan, niet door hebbend dat ik nog steeds haar hand vast hield.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [AH toetsweek begint morgen *crying*]

    Elizabeth.
    We lopen zwijgend naast elkaar naar de enorme feesthal. Jezus Christus, hier past het huis waarin ik in woon al vijf keer in, als het niet meer is! Het is nog niet erg druk, maar er zijn al wat rijkere mensen en ik voel hun blikken op me branden. Ze buigen naar hun gezelschap toe en waarschijnlijk vragen ze zich ernstig af wat wij hier doen.. Ze glimlachen allemaal nep naar ons en ik slik even. Ik voel ineens een hand om de mijne en ik kijk naar Lance. 'Wil je anders wat drinken? Of wacht je nog even tot de anderen hier zijn?' Ik heb niet eens echt gevolgd wat hij zei, ik dacht alleen aan die hand om de mijne. Ik herpak mezelf en ik glimlach hem toe. 'Ik wil wel wat drinken, ja..' antwoord ik snel en ik voel het bloed weer naar mijn wangen stijgen. Jezus, Elizabeth! Wat heb je ineens! Ik glimlach naar hem en ik kijk weer kort naar onze handen. Oh my


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ( Misschien is het een idee om dit topic opnieuw op te starten met wat aanpassinkjes? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Denk het ook. ^^


    Vampire + Servant = Servamp