• Ik schrijf een verhaal over Rose Weasley en Scorpius Malfoy en ik ben niet zo goed in het verzinnen van karakters dus ik kan wel wat hulp gebruiken ^^

    De rollen:
    - Goede vriend van Scorpius
    - 2 vrienden van Rose
    - Beste vriendin van Rose
    - Leraren van Zweinstein (maakt niet uit welke vakken, ik heb er gewoon een paar nodig)
    - Mensen uit Griffoendor (vooral vijfde en zesdejaars)
    - Mensen uit Zwadderich (vooral vijfde en zesdejaars)
    - Een paar mensen uit het zwerkbalteam van Zwadderich/Griffoendor
    - Misschien dat me iets nog tebinnen schiet

    Lijstje (een eigen lijstje is ook goed, dit is gewoon een voorbeeld)
    - Rol
    - Naam
    - Leeftijd
    - Afdeling (voor leerlingen)
    - Vak (voor leraren)
    - Uiterlijk
    - Karakter
    - Extra?

    Bedankt als je me wilt helpen!

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 16:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik wil wel een paar voor je maken :]


    Little do you know

    Bedankt :)
    Welke?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik wil wel een paar van Slytherin maken en de goede vriend van Scorpius,
    In welk jaar zitten ze?[Rose en Scorpius]


    Little do you know

    In het vijfde jaar, maar die vriend van Malfoy zit in zijn zevende jaar

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 16:51 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    iets invullen is niet mijn sterkste kant maar Ik probeer wel voor je in te vullen kijk maar of je er wat mee kan als er wat aangepast moet worden merk ik dat ook wel ^_^

    Rol: (beste) vriendin Rose
    Naam: Brooklyn Winslow
    Leeftijd: 15
    Afdeling: Hufflepuff
    Vak: /
    Uiterlijk:


    Brooklyn heeft bruin roodachtig haar ze heeft groene ogen en is 1.67 lang.
    ze heeft vaak een vlecht in der haar en niet al te veel make up op en een lichte huid
    Karakter: Brooklyn is een vrolijk en behulpzaam meisje ze staat altijd klaar voor haar vrienden en heeft absoluut geen moeite mee on nieuwe mensen te leren kennen ze past zich makkelijk aan bij een ander en is erg klunzig als ze zenuwachtig word/is ook al ziet ze er uit als een vriendelijk en lief meisje maar als het moet dat kan ze wel voor der zelf op komen al houd ze er niet van om in de spotlight te staan dan houd ze zich liever op de achtergrond.
    Extra: Brooklyn heeft claustrofobie en is dol op dieren

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 17:04 ]


    You can't touch music but music touch you

    Deze is gebasseerd op iemand die ik ken, haha! Maar mocht je er iets aan hebben, in het echt is hij ook keeper, en in deze rol ook! :)

    - Rol: Goede vriend van Scorpius
    - Naam: Zino Ziani
    - Leeftijd: 18 (?)
    - Afdeling (voor leerlingen): Slytherin

    - Uiterlijk: Zino heeft het zwarte haar van zijn Marokkaanse vader geërfd. Ook zijn donkerbruine ogen komen daar vandaan. In principe is hij qua uiterlijk dan weer heel anders dan zijn pa, broer of moeder. Hij is ongeveer 1.80 lang, maar het zou ook langer of kleiner kunnen zijn, hij is in ieder geval één cm langer dan zijn vriendin, Megan.
    - Karakter: Zino is een stille jongen, die alles wat hij zegt, weloverwogen bedenkt voor hij er iets uitflapt. Sommige noemen hem verlegen, maar als je hem kent blijkt dat een leugen. Hij is bijdehand, van alles op de hoogte, en is een goede luisteraar. Hij is erg beschermend tegenover zijn vriendin, en beste vrienden, maar verder is het een echte Slyterin. Zino is de enige uit het gezin die magie beheerst, zijn broer Zach, heeft deze gave niet - en alleen zijn oma heeft het verder.
    - Extra?: Hij is de keeper van het Slytherin zwerkbal team. Hij heeft een vriendin, Megan. Zij is een jaar ouder dan hij, 19, maar daar zit niemand mee. Megan is blond, en heeft blauwe ogen.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Bedankt! Ik ga de rollen gebruiken. Misschien dat ze een beetje veranderen omdat het anders niet in het verhaal past, maar ik ga proberen zo dicht mogelijk te blijven bij de rollen die jullie gemaakt hebben


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rol
    Zesde jaars Slytherin
    Naam
    Teamin Tompson
    Leeftijd
    Zestien jaar, geboren op 11 maart
    Afdeling
    Slytherin
    Vak
    Uiterlijk


    Karakter
    Teamin is de typische Slytherin. Ambitieus, ijdel, trots en als hij iets wil doet hij er alles voor. Hij is een tikkeltje arrogant en zal zijn mond niet dicht houden als hij iets wil zeggen, ongeacht de situatie. Wat meisjes betreft is hij een 'gentlemen', hij heeft een hekel aan Hufflepuffers en aan Gryffindors maar Ravenclaw kan hij mee om gaan, dit vooral omdat de meesten Ravenclawers net zo gedreven zijn als dat hij is. Teamin lijkt een aardige jongen op het eerste gezicht, maar als je hem eenmaal leert kennen ben je zijn vriend of zijn vijand, niks daar tussen in is welkom. Hij laat ook graag heel duidelijk merken of hij iemand mag of niet, en als hij iemand mag of een meisje leuk vind zal hij zorgen dat die personen geen pijn hoeven te verdragen en als iemand hen iets aan doen word hij vaak erg woedend. Een kort lontje heeft hij niet, maar hij kan wel heel erg boos worden, al gebeurt dit niet heel vaak.
    Hij is niet bang om iemand te vervloeken.
    De enige angst die Teamin kent is de angst om te falen.
    Extra
    Teamin is opgegroeit in een pleeggezin.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 20:17 ]


    Little do you know

    Rol
    Vriend van Rose
    Naam
    Damien Larouce [Spreek uit als Laroes op zn engels]
    Leeftijd
    Zestien jaar. Geboren op 5 April
    Afdeling
    Gryffindor
    Vak
    Uiterlijk


    Karakter
    Damien is een heel beschermende jongen, zowel naar zijn familie als naar zijn vrienden. Hij is een aardige jongen met veel begrip voor iedereen maar hij kan nog wel eens intimiderend over komen bij anderen die hem niet kennen. Vaak als een ander dicht bij zijn vrienden komt gaat hij er meteen op af om ze te waarschuwen dat hen iets zal overkomen als ze zijn vrienden pijn gaan doen. Ook is hij nog wel eens jaloers als Rose een andere vriend er bij krijgt, aangezien hij Rose ergens toch wel meer als een vriend ziet.
    Extra
    Damien heeft drie jongere zusjes waarvan twee al op Hogwarts zitten, en hij heeft een oudere broer die naar Durmstrang gaat omdat hij Hogwarts vreselijk vind.


    en een vriend voor Rose.
    Hoop dat je ze goed vind,
    En als je wil kan ik er best nog wel een paar bij maken cx

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 19:23 ]


    Little do you know

    zoek je nog een mannelijke of vrouwelijke vriend van rose?
    en uit welke afdeling dan het liefst?

    - Rol: Leraar
    - Naam: Mathew Lockwood
    - Leeftijd: 39
    - Afdeling: /
    - Vak: verweer tegen zwarte kunsten
    - Uiterlijk:


    Mathew heeft lang zwart haar en baardje hij is 1.80 meter lang en heeft bruine ogen
    - Karakter: Mathew is een niet al te strengen leraar en houd wel van een geintje
    maar als het aan huiswerk aankomt komt zijn strengen kant wel naar boven hij heeft er namelijk een hekel aan als een leerling zijn of haar huiswerk niet heeft gemaakt als straf geeft hij dan ook vaak een extra opdracht mee en weet duidelij zijn grens te stellen naar de leerlingen toe
    - Extra: /

    Eruditie schreef:
    Bedankt! Ik ga de rollen gebruiken. Misschien dat ze een beetje veranderen omdat het anders niet in het verhaal past, maar ik ga proberen zo dicht mogelijk te blijven bij de rollen die jullie gemaakt hebben

    Np..:)
    en dat is niet erg hoor is jou story ;)
    kan je mis melden als hij online staat ik ben wel benieuwd naar je story ^_^


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)
    Np..:)
    en dat is niet erg hoor is jou story ;)
    kan je mis melden als hij online staat ik ben wel benieuwd naar je story ^_^


    Ik zal wel een link in dit topic zetten, maar het duurt waarschijnlijk nog wel eventjes omdat ik een voorraadje wil hebben en ik niet zo vaak kan schrijven


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    (...)

    Ik zal wel een link in dit topic zetten, maar het duurt waarschijnlijk nog wel eventjes omdat ik een voorraadje wil hebben en ik niet zo vaak kan schrijven

    Ok ^^
    Niet erg we hebben geduld ;)


    You can't touch music but music touch you

    - Rol: een vriend van Rose
    - Naam: Tristan Sykes
    - Leeftijd: 16
    - Afdeling (voor leerlingen): Griffoendor
    - Vak (voor leraren):/
    - Uiterlijk:


    Tristan heeft donker blond haar en blauwe ogen hij is 1.77 lang en heeft een niet al te bleken huid.
    - Karakter: Tristan is een vrolijke jongen en dol op grappen maken hij is erg lui als het gaat om huiswerk en staat altijd klaar voor zijn vrienden.
    Ook is hij een grote knuffel beer en laat hij niet makkelijk over zich lopen. hij is dol op lezen en ook daarom vaak in de bibliotheek te vinden.
    hij help graag andere mensen en is niet snel bang om een nieuwe ervaring aan te gaan.
    - Extra: Tristan is erg goed in vliegen en zit ook in het zwerkbalteam

    [ bericht aangepast op 23 april 2014 - 17:04 ]