• Jaja. Ik wilde me nog inhouden, maar ik heb toch de Sims Middeleeuwen gedownload. Ik wilde hem heel blij opstarten, alleen toen zei mijn computer dat hij geen disc in de drive kon vinden. Heel logisch, natuurlijk. :Y)
    Ik gooi er dus mooi Daemon Tools op, maar dat wil dus niet werken. Ik weet hoe ik een virtuele drive moet maken, ik weet hoe ik mijn bestand in mijn drive moet gooien, maar dan wil mijn computer de drive niet herkennen.
    En dat vind ik weer niet leuk, want dat betekent dat de Sims Middeleeuwen zegt dat hij geen disc kan vinden.

    Ik heb al goed gekeken welk bestand ik moet hebben, en het is de goede.

    De foutmelding:




    Mijn Daemon Tools:




    Dus, wie kan mij helpen?
    Ik heb trouwens de nieuwste van Daemon Tools Lite: v4.49.1.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb geen idee sorry (A)
    Maar ik gebruik Power Iso, dus misschien kan je daar nog naar uitwijken als hij blijft weigeren.


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Ik heb geen idee sorry (A)
    Maar ik gebruik Power Iso, dus misschien kan je daar nog naar uitwijken als hij blijft weigeren.

    Oh, in ieder geval dankjewel, maar ik kijk nog even of iemand weet wat hij/zij ermee moet ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Is het spel wel volledig gedownload en is die wel goed?
    Want volgens mij geeft hij een melding dat het .iso bestand beschadigd is of niet volledig.
    Dus ik denk dat met het downloaden iets is misgegaan en dat het probleem niet zo zeer bij Daemon tools ligt.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    Is het spel wel volledig gedownload en is die wel goed?
    Want volgens mij geeft hij een melding dat het .iso bestand beschadigd is of niet volledig.
    Dus ik denk dat met het downloaden iets is misgegaan en dat het probleem niet zo zeer bij Daemon tools ligt.

    Er staat dat de schijf beschadigd is. En er is niks mis met het spel, want hij is gisteren al een keer deels opgestart (ik dacht dat hij het al deed) alleen bij het eerste menu kwam er te staan dat er een cd miste. Ik weet dit honderd procent zeker, want ik heb alles precies gedaan zoals er stond bij de download en er is niks misgegaan.

    Het is trouwens een .exe bestand, misschien dat dat het is? Er stond in de download dat je die perse nodig had.


    Deep inside, I've never felt alive

    Deamon Tools moet je niet vertrouwen. Ik had dat en mijn computer stroomde vol met virussen, terwijl het niet eens goed werkte.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Constante schreef:
    (...)
    Oh, in ieder geval dankjewel, maar ik kijk nog even of iemand weet wat hij/zij ermee moet ^^

    Ik gebruik daar ook Power Iso voor, vele handiger, vind ik dan.
    Overigens, het moet een image bestand zijn, als je die wilt gebruiken in je virtual drive. Niet een .exe, dacht ik dan. Sowieso is het vreemd dat je de launcher gaat gebruiken als je het wil opstarten. Maar je kan toch gewoon een crack downloaden? Zo heb ik de sims middeleeuwen ook geïnstalleerd en dat werkt prima.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 12:21 ]


    Ex astris, sciencia

    Zelf gebruik ik Virtual Clone Driver en als ik iets niet snap heb ik mijn broer. Ik weet dus niet hoe je dit probleem op kan lossen, sorry!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    I approve of anno 1404. I dissaprove of mounting a .exe.

    Overigens is dit topic al twee maanden oud, xDestructive en later.


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    I approve of anno 1404. I dissaprove of mounting a .exe.

    Overigens is dit topic al twee maanden oud, xDestructive en later.


    Daar kwam ik net ook pas achter xd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dat is een bug die waarschijnlijk in je geïnstalleerde game zit, want ik had dat probleem ook. Met een eenvoudige fix heel makkelijk op te lossen. Ik zal even kijken of ik daar de handleiding en download nog van kan vinden. Anders moet je even googlen op "sims medieval [hier je error melding]".


    From these ashes, I will rise