• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Take me to wonderland

    Minder dan 5 uur geslapen en het is nog maar het begin van de week +.+ Dat wordt nog wat de toetsen van de komende dagen.
    +
    Ik ben er echt compleet zat van. Het andere is toch duidelijk veel belangrijker voor je.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vandaag intake. Ik weet nu al dat ik allemaal rare dingen ga vertellen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    No no no no no no no please no.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh goddamnit, hoe ga ik in hemelsnaam van 3000 woorden naar 500?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik weet niet of ik het allemaal nog wel wil.


    26 - 02 - '16

    Ik ben koning in eigen ramen ingooien, yess, dan is er tenminste nog íéts waar ik goed in ben.


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Not everybody gets what he wants. Life with it.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben zó in de war. Ik weet gewoon even niet wat ik moet denken. Ik ga maar eens wat dingen doen in plaats van de hele tijd achter de laptop zitten.


    26 - 02 - '16

    Ik pak mijn telefoon vast en er zit een schuur in. Damn


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zit niet dat soort fucking grappen te maken, straks is het weer een roddel! Je hebt me al flink pissig gemaakt!!

    Net de was gedaan zodat m'n moeder niet meer hoeft te stressen, omdat ze anders omkomt in het wasgoed.


    26 - 02 - '16

    Geen concentratie +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    HET. LUKT. NIET.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Je kwetst me keer op keer, ook al zie je zelf in wat je doet en heb je er elke keer weer spijt van. Ik heb er genoeg van.


    :)

    What the fuck, je mag nog niet eens "ocharme, gaat het" zeggen als iemand keihard op z'n gezicht valt of je bent "er verliefd op". Hahaha, wat een grappige grap.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it