• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Take me to wonderland

    Sorry zat op mobiel ;3 wou nu op mn laptop nieuw topic aanmaken maar zie dat je me al voor was ^^

    ot; mijn opa ligt op sterven maar ik weet niet wat ik er van moet denken of voelen.. I'm numb


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik kan niet geloven dat je simpelweg toekijkt hoe ze pijn lijden.
    O, anderzijds, toch wel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rot toch op, stomwijf. Ik kan niet wachten tot dit seizoen afgelopen is zodat ik geen last meer van je heb.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zo raar. Vroeger vroeg ik mij altijd af wat Bart op het schoolbord schreef, en nu lees ik het schoolbord alsof het er in het Nederlands staat.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    NotYourHero schreef:
    Sorry zat op mobiel ;3 wou nu op mn laptop nieuw topic aanmaken maar zie dat je me al voor was ^^

    ot; mijn opa ligt op sterven maar ik weet niet wat ik er van moet denken of voelen.. I'm numb

    Ik vroeg me al af waarom er geen nieuwe werd aangemaakt. :p

    OT: Ah well, misschien moet je het eens aan mijn auto vragen ipv aan mij. Misschien wil die zelf jou wel brengen, want ik heb er geen zin in.


    Take me to wonderland

    Ik kan het aan, echt wel. Gewoon blijven denken dat ik het wel aankan en dan komt alles goed. Hopelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    You've got some issues.


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    Caution first, always.

    Oeh, ik ben zo blij met mijn nieuwe shirtje. ;3 It's pretteh!


    Your make-up is terrible

    Onvoldoende op wiskunde. Hoe verrassend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ja, ik weet al dat ik niks goed doe. Had dan een tweede kind gemaakt, dan kon die je trots hebben gemaakt. Jezus.


    Take me to wonderland

    Ugh, heb ik keelpijn. Heeft mijn vader het ook en zegt hij dat het hooikoorts is. Ik heb geen hooikoorst, nooit gehad. En ja, ik nies veel, maar dat heb ik heel vaak.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Linkin schreef:
    Ugh, heb ik keelpijn. Heeft mijn vader het ook en zegt hij dat het hooikoorts is. Ik heb geen hooikoorst, nooit gehad. En ja, ik nies veel, maar dat heb ik heel vaak.


    Je kan het ineens krijgen. Toen ik 14 was kreeg ik het ook ineens heel erg, terwijl ik ervoor nergens last van had.


    Your make-up is terrible

    Meen je dit nou? Een serie van 4 boeken geschreven rond 2005, waarvan de eerste drie vertaalt zijn, maar de 4de niet? qwertydfjug, dan ga ik maar kijken of ik dat 4de deel ergens in het engels kan vinden...


    Stenenlikker

    Okay laat maar zitten, ik kan het gewoon niet. Verdomme.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.