Genest schreef:
(...)
Fuuuu. Er bestaan meerdere jongens dan alleen jij op de wereld, lol. Je weet toch niet waar het over gaat? Houdt je er a.u.b. buiten.
Je doet niets fout waarvoor je geband kunt worden? Try stalking.
Het is nu al vaker gezegd dat dit geen topic is om die posts van haar te quoten, leave her alone.
dat weet ik ook bestwel maar na 2 jaar waarin ze alles voor me betekende en ik ook voor haar naar haar woorden en dan ineens overal blocken zonder een fatsoenlijk gesprek is gewoon kinderachtig ! je kan je op zijn minst een beetje medeleven tonen en iets van ophelderen wat ik dan zo fout deed waaorm het niet meer ging , we zijn geen kleine kinderen. sorry dat ik het zeg hoor maar stalken? je weet niet half wat stalken inhoud dan ! ik sta niet elke dag voor jullie huis , na school , na werk whatever ergens op iemanmd te wachten en overal te volgen godverdomme, noem.mij.geen.stalker!
en ik weet inderdaad niet waar het over ging maar k vond het verdachte timing met die page views samen dacht ik dus dat het misschien over mij ging ! bekijk dingen eens door mijn perspectief
![D: D:](/images/smilies/angry.gif)
!
hoe zou jij je voelen na zo'n tijd en dan ineens afgekapt worden, naar mijn weten voor geen reden ? it's all one big questionmark for me
![:/ :/](/images/smilies/irritated.gif)
she still means the world to me so i just need to know Why the hell would she give up on me?!
· You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·