• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Take me to wonderland

    Bijna af!


    Your make-up is terrible

    Yuki is een jongensnaam.. Ok.. I GET IT manga/anime D: .. Ik weet nu onderhand wel dat ik mijn kat een verkeerd naam heb gegeven D: ... Stop met characters gooien naar me met die naam -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ga me maar lekker voor liegen!
    Ik nam je in fcking vertrouwen en nu maak je er misbruik van! Ik haat je! Ik had je nooit moeten vertrouwen, schijnheilig kut kind!


    Part of the journey is the end

    Heerlijk zo'n livestream. Stiekem mijn vriendlief volgen =')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Nai schreef:
    Yuki is een jongensnaam.. Ok.. I GET IT manga/anime D: .. Ik weet nu onderhand wel dat ik mijn kat een verkeerd naam heb gegeven D: ... Stop met characters gooien naar me met die naam -.-


    Yuki betekend eigenlijk "sneeuw" en is zowel een meisjes als jongensnaam er zijn ook veel animeseries met een meisje die yuki heet :3

    OT: OMG date was awesome :3 what a gentleman en toch niet plakkerig en wel heel stoer met z'n mannenpraat, beetje mysterieus exactly how i like it :3 dat laat mijn mannelijke huisgenoten echt onbeschoft rude en mietjes lijken xD


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    YukiOnna schreef:
    (...)

    Yuki betekend eigenlijk "sneeuw" en is zowel een meisjes als jongensnaam er zijn ook veel animeseries met een meisje die yuki heet :3

    OT: OMG date was awesome :3 what a gentleman en toch niet plakkerig en wel heel stoer met z'n mannenpraat, beetje mysterieus exactly how i like it :3 dat laat mijn mannelijke huisgenoten echt onbeschoft rude en mietjes lijken xD

    Ik weet dat het sneeuw betekent ;d. Niet dat mijn kat wit is.. Dat ding is een regenboog aan katten kleuren :'D..
    Maar ik kom het vaker tegen bij een jongen dan bij een meisje ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het is toch logisch dat als je een snelhechter moet meenemen met bronnen van internet dat je de hele tekst print en niet alleen de link naar de site? Ben ik nooit gewoon te ijverig bezig of wat? Ik begin je onnozelheid nu een beetje zat te worden en ik wilde eigenlijk gaan slapen.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2014 - 23:04 ]


    Stenenlikker

    Genest schreef:
    (...)
    Jezus zeg, godverdomme. Ze heeft het niet over jou! Hoe vaak moet dat nu vermeld worden?
    Ik hoop echt dat je geband wordt, this shit is fucking annoying me.



    nou sorry hoor wist niet dat ze zo snel allemaal over een andere jongen post schrijft ;3 alsof die mijn plek in heeft genomen
    en ik weet niet maar ook soms net toevallig die pageviews tijden samen met ljh post tijd denk ik dat ? is dat zo raar ? ik doe overigens helemaal niets fout waar ik gebanned voor kan worden?

    ik snap godverdomme echt niet wat er zo mis is gelopen wth :') waarom ineens geen contact wtf dit heb ik helemaal nooit gewilt / uitgelokt / gevraagd ! T.T


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Oh, ineens in het zo laat... Krijg je ervan als je eindelijk weer eens schrijft, denk ik dan.


    Your make-up is terrible

    NotYourHero schreef:
    (...)
    nou sorry hoor wist niet dat ze zo snel allemaal over een andere jongen post schrijft ;3 alsof die mijn plek in heeft genomen
    en ik weet niet maar ook soms net toevallig die pageviews tijden samen met ljh post tijd denk ik dat ? is dat zo raar ? ik doe overigens helemaal niets fout waar ik gebanned voor kan worden?

    ik snap godverdomme echt niet wat er zo mis is gelopen wth :') waarom ineens geen contact wtf dit heb ik helemaal nooit gewilt / uitgelokt / gevraagd ! T.T

    Fuuuu. Er bestaan meerdere jongens dan alleen jij op de wereld, lol. Je weet toch niet waar het over gaat? Houdt je er a.u.b. buiten.
    Je doet niets fout waarvoor je geband kunt worden? Try stalking.
    Het is nu al vaker gezegd dat dit geen topic is om die posts van haar te quoten, leave her alone.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    (...)
    Fuuuu. Er bestaan meerdere jongens dan alleen jij op de wereld, lol. Je weet toch niet waar het over gaat? Houdt je er a.u.b. buiten.
    Je doet niets fout waarvoor je geband kunt worden? Try stalking.
    Het is nu al vaker gezegd dat dit geen topic is om die posts van haar te quoten, leave her alone.


    dat weet ik ook bestwel maar na 2 jaar waarin ze alles voor me betekende en ik ook voor haar naar haar woorden en dan ineens overal blocken zonder een fatsoenlijk gesprek is gewoon kinderachtig ! je kan je op zijn minst een beetje medeleven tonen en iets van ophelderen wat ik dan zo fout deed waaorm het niet meer ging , we zijn geen kleine kinderen. sorry dat ik het zeg hoor maar stalken? je weet niet half wat stalken inhoud dan ! ik sta niet elke dag voor jullie huis , na school , na werk whatever ergens op iemanmd te wachten en overal te volgen godverdomme, noem.mij.geen.stalker!

    en ik weet inderdaad niet waar het over ging maar k vond het verdachte timing met die page views samen dacht ik dus dat het misschien over mij ging ! bekijk dingen eens door mijn perspectief D: !
    hoe zou jij je voelen na zo'n tijd en dan ineens afgekapt worden, naar mijn weten voor geen reden ? it's all one big questionmark for me :/ she still means the world to me so i just need to know Why the hell would she give up on me?!


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Waarom vertel je het hem gewoon niet duidelijk, dan zijn we allemaal van het gezeur af.


    Your make-up is terrible

    Ze heeft het je al een paar keer duidelijk gezegd, maar je wilt gewoon niet luisteren. En nu houd ik erover op, want je ergert me dood.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    heeft ze niet, anders was t nu toch wel duidelijk geweest, het zijn allemaal tegenstrijdige stukjes van een vage puzzel die ik gewoon niet meer snap oke. en dan moet je er ook niet over beginnen maar moet ze zelf mij aanspreken desnoods belt ze me op ze heeft mn nummer.. ik wil gewoon Peace,, geen godverdomme cold-war zoals het nu voelt ! is dat teveel gevraagd?


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Okay, I failed, maar ik voel me momenteel niet echt slecht gelukkig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.