• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Take me to wonderland

    Oh dear god..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oke, met die JB achtergrond weet ik het zeker: Vandaag heeft Elektronicagod een hekel aan me. :c

    Personen die blockeren denken hoogstwaarschijnlijk dat je er ook maar één seconde over in zit.
    Wrong – people, just wrong (':, it is hilarious as shit.


    Deze achtergrond gadverdamme


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Happy me. Een 7.2 voor Engels mondeling. Dat betekend dat ik eindelijk weer een voldoende sta.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zo, vriendelijst op fb ook opgeruimd.


    Your make-up is terrible

    Laat me lekker een mening hebben, stelletje kontkussers. Sommige mensen vinden het irritant, deal with it.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wow. Dat is Bieber topic nummer 99999999. Alsjeblieft, word eens origineel of zo.


    26 - 02 - '16

    I don't want to be awake for a long time, not forever though.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ah wat hou ik soms van de blokkeerfunctie. Ik kan niet tegen mensen die anderen hun eigen mening perse moeten opdringen, dus dan maar zo. ;3


    Your make-up is terrible

    Wauw. Doe normaal zeg. Vrouwen zitten wel altijd te klagen dat ze zich een stuk vlees voelen als mannen ze 'keuren', maar andersom mag het wel? Wat een hypocriet zooitje zeg.


    26 - 02 - '16

    Je bent een lieve jongen, maar ik kan gewoon niet normaal met jou chatten. Je begrijpt de helft niet eens van wat ik zeg. Wat moet ik toch met jou.

    Iets 20 keer herhalen veranderd niks hoor :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Voor mij wel, weet ik tenminste wie ik moet toevoegen aan mijn blokkeerlijst.


    Your make-up is terrible

    Ik wou dat ik niet te verlegen was om rechtuit tegen je te zeggen wat ik voor je voel.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov