Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Probeer ik het gezellig te maken door bij mijn ouders in de tuin te zitten met de radio aan. Krijg ik gezeik dat de muziek kut is.
Ja nou sorry hoor, het is RADIO ik kan het niet uitkiezen!
En nou zit ik binnen. Fuck off zeg.
Mam, meeste ouders vinden het goed en zo als ze geld overhouden wat ze hebben gekregen .
Maar jij zegt dat we het op moeten maken? ... Ok...? Zal zo dan wel naar de winkel gaan..
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
Allemaal slechte dingen blijven maar rondtollen in mijn gedachten, ik word er gek van. En ik kwam gesprekken van ons tegen en realiseer me dat ik jou mis, maar jij mij sowieso niet. Je bent helemaal nooit het gesprek begonnen en ik begin te denken dat je me liever kwijt dan rijk bent.
Hoop. Hoop. Hoop. Altijdblijven hopen. Het komt goed. Ik zie er misschien niet uit doordat jullie me helemaal slopen.
Maar ik bleef hopen dat ik op een dag weer gelukkig zou zijn.
En die dag kwam uit. Nu woon ik ver weg van jullie. Helemaal in Tsjechië.
When your dreams all fail, and the ones we hail, are the worst of all -
Waarom allemaal zo negatief? Ik doe mijn best om positief te worden, maar als mijn leven zo'n negatieve zooi is wordt het natuurlijk nooit beter. Verdomme.