• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Take me to wonderland

    Assassin schreef:
    (...)

    Je kan het ineens krijgen. Toen ik 14 was kreeg ik het ook ineens heel erg, terwijl ik ervoor nergens last van had.

    Krijg je er dan ook keelpijn door? :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Probeer ik het gezellig te maken door bij mijn ouders in de tuin te zitten met de radio aan. Krijg ik gezeik dat de muziek kut is.
    Ja nou sorry hoor, het is RADIO ik kan het niet uitkiezen! :@
    En nou zit ik binnen. Fuck off zeg.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 16:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Linkin schreef:
    (...)
    Krijg je er dan ook keelpijn door? :/


    Kan wel, geloof ik. Ik werd op een ochtend ineens wakker met een zware allergie en ontstoken ogen, zo weird.


    Your make-up is terrible

    Mam, meeste ouders vinden het goed en zo als ze geld overhouden wat ze hebben gekregen ;D.
    Maar jij zegt dat we het op moeten maken? ... Ok...? Zal zo dan wel naar de winkel gaan..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Assassin schreef:
    (...)

    Kan wel, geloof ik. Ik werd op een ochtend ineens wakker met een zware allergie en ontstoken ogen, zo weird.


    Ugh. Ik wil het echt niet, bah. Ik werd er gister mee wakker. Keelpijn, en had op stage ineens een loopneus. Buhh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leshley schreef:
    Okay laat maar zitten, ik kan het gewoon niet. Verdomme.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom betrekken jullie mij er altijd bij..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Allemaal slechte dingen blijven maar rondtollen in mijn gedachten, ik word er gek van. En ik kwam gesprekken van ons tegen en realiseer me dat ik jou mis, maar jij mij sowieso niet. Je bent helemaal nooit het gesprek begonnen en ik begin te denken dat je me liever kwijt dan rijk bent.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hoop. Hoop. Hoop.
    Altijd blijven hopen.
    Het komt goed. Ik zie er misschien niet uit doordat jullie me helemaal slopen.
    Maar ik bleef hopen dat ik op een dag weer gelukkig zou zijn.
    En die dag kwam uit. Nu woon ik ver weg van jullie. Helemaal in Tsjechië.


    When your dreams all fail, and the ones we hail, are the worst of all -

    Stomme gasfornuis :'D
    Ok genoeg gezeur van mijn kant.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja fuck, ik voel me gewoon al dagen heel slecht en het gaat niet beter worden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Stressss, meer stress.


    You are beautiful, you are love.

    Raindrops are rolling down my cheeks, tears.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je hoeft er geen moeite voor te doen om te gaan liegen en er omheen te draaien hoor. Ik weet toch wel dat je het niet doet.

    Was te verwachten. Je geeft geen ene fuck om me. Alleen maar om haar en jezelf, jij klootzak. Ik haat je.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom allemaal zo negatief? Ik doe mijn best om positief te worden, maar als mijn leven zo'n negatieve zooi is wordt het natuurlijk nooit beter. Verdomme.


    26 - 02 - '16