• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Take me to wonderland

    Je zegt altijd dat ìk geen enkele reden heb om bescheiden te zijn, dat je dat nog honderd keer mag zeggen en dat ik je nooit geloven zal. Geef ik je eens een compliment, vanuit de grond van mijn hart, zeg je weer dat ik het ben, niet jij ik, dat ik mezelf onderschat. Maar je bent zodanig gek op andere mensen dat je jezelf niet meer kunt zien =(


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik ga huilen en schreeuwen. Ik weet het namelijk echt allemaal niet meer. Maak alsjeblieft de goede keuze.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat is tabascosaus met cheese and union chips toch een geweldige combinatie.


    Your make-up is terrible

    HAHAHA, laat me niet lachen :')


    26 - 02 - '16

    Aww, die aflevering met twee doctors bij Graham Norton is zo leeeuk.


    Your make-up is terrible

    Ik wordt soms zo gek van itunes...


    Stenenlikker

    Je zet jezelf echt voor gek.


    26 - 02 - '16

    Dankjewel, je bent écht lief.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn hele avond is grondig verneukt. ): ): ):

    Als het hierdoor kapot gaat, hoop ik dat je je beseft dat je het aan jezelf te danken hebt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom zeg je niets meer? Geef je dan helemaal niets meer om me?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    Waarom zeg je niets meer? Geef je dan helemaal niets meer om me?


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Screw you. Ik ga door een moeilijke periode en het enige wat jij doet is zagen en aan jezelf denken.


    kindness is never a burden.

    Sam's quotes: I can't like.. not wear a bra. My nipples are frustrating. They like.. pop up like mushrooms in autumn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oops, toen was het opeens half 1 in plaats van half 12...


    Stenenlikker