Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Ach flikker toch gewoon op, stomme trut. Eigenlijk is 't nog niet eens zo'n gek idee om me in 'n internaat te dumpen, dan ben ik tenminste van je af. Man, ik heb echt geen zin om elke dag uitgescholden en geslagen te worden door zo'n gestoord mens als jij. En natuurlijk vindt die stomme kutvriend van jou dat ook doodnormaal, want die is waarschijnlijk ook zo gek als een deur.
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it
Ik ben het zat, ik ben echt alles en iedereen zat. Je zegt dat je het geprobeerd heb, maar ik merk er geen fuck van. Het maakt je duidelijk niets uit. I hate boys.
Completely misread, I'm better off dead.
And now I can see, how fake you can be.
This hypocrisy's beginning to get to me.
It's none of my concern.
Ik ben het zat met het feit dat je niks anders doet dan haat zaaien. Alsjeblieft, ga praten of zo. Ik ben het gewoon enorm zat. En als je je aangesproken voelt, doe er iets aan!
Medousa schreef:
Ik ben het zat, ik ben echt alles en iedereen zat. Je zegt dat je het geprobeerd heb, maar ik merk er geen fuck van. Het maakt je duidelijk niets uit. I hate boys.
Completely misread, I'm better off dead.
And now I can see, how fake you can be.
This hypocrisy's beginning to get to me.
It's none of my concern.
heb je t nou over mij of ? ik heb alles geprobeerd wat ik kan doen ? je bent soms echt onduidelijk in wat je nou écht wil .. ;$
· You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·
NotYourHero schreef:
(...)
heb je t nou over mij of ? ik heb alles geprobeerd wat ik kan doen ? je bent soms echt onduidelijk in wat je nou écht wil .. ;$
Jezus zeg, godverdomme. Ze heeft het niet over jou! Hoe vaak moet dat nu vermeld worden?
Ik hoop echt dat je geband wordt, this shit is fucking annoying me.
Ik haat mezelf echt. Erieka, waarom. Waarom laat je je zo opvreten door jaloezie. Het zijn maar een paar meiden die hij ergens vaag van een conventie kent en die zijn foto's hebben geliked. It's not a big deal. IK HAAT MEZELF.