• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Take me to wonderland

    Empty.


    ARGH


    26 - 02 - '16

    Werk met me mee, vervloekt Frans.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wie belt er nou weer met een geheim nummer op dit tijdstip?!


    26 - 02 - '16

    Ach flikker toch gewoon op, stomme trut. Eigenlijk is 't nog niet eens zo'n gek idee om me in 'n internaat te dumpen, dan ben ik tenminste van je af. Man, ik heb echt geen zin om elke dag uitgescholden en geslagen te worden door zo'n gestoord mens als jij. En natuurlijk vindt die stomme kutvriend van jou dat ook doodnormaal, want die is waarschijnlijk ook zo gek als een deur.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Yee dus ik krijg nu de schuld omdat ik niet hielp?
    Zeg dan ook dat je bezig gaat.. Mijn neus kan niet alles ruiken -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben het zat, ik ben echt alles en iedereen zat. Je zegt dat je het geprobeerd heb, maar ik merk er geen fuck van. Het maakt je duidelijk niets uit. I hate boys.

    Completely misread, I'm better off dead.
    And now I can see, how fake you can be.
    This hypocrisy's beginning to get to me.
    It's none of my concern.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben het zat met het feit dat je niks anders doet dan haat zaaien. Alsjeblieft, ga praten of zo. Ik ben het gewoon enorm zat. En als je je aangesproken voelt, doe er iets aan!


    26 - 02 - '16

    And now I see,
          the hate inside of me.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Medousa schreef:
    Ik ben het zat, ik ben echt alles en iedereen zat. Je zegt dat je het geprobeerd heb, maar ik merk er geen fuck van. Het maakt je duidelijk niets uit. I hate boys.

    Completely misread, I'm better off dead.
    And now I can see, how fake you can be.
    This hypocrisy's beginning to get to me.
    It's none of my concern.


    heb je t nou over mij of :/ ? ik heb alles geprobeerd wat ik kan doen ? je bent soms echt onduidelijk in wat je nou écht wil .. ;$


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik haat mensen. Mensen zijn gemene, valse, oneerlijke schepsels die er alles aan doen om anderen pijn te doen. Ik schaam me dat ik een mens ben.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    NotYourHero schreef:
    (...)
    heb je t nou over mij of :/ ? ik heb alles geprobeerd wat ik kan doen ? je bent soms echt onduidelijk in wat je nou écht wil .. ;$

    Jezus zeg, godverdomme. Ze heeft het niet over jou! Hoe vaak moet dat nu vermeld worden?
    Ik hoop echt dat je geband wordt, this shit is fucking annoying me.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    *Facepalm*


    26 - 02 - '16

    Godver, waarom heb ik t fcking gevoel dat ik meer van mijn stief vader hou dan van mijn echt vader! (huil)


    Part of the journey is the end

    Ik haat mezelf echt. Erieka, waarom. Waarom laat je je zo opvreten door jaloezie. Het zijn maar een paar meiden die hij ergens vaag van een conventie kent en die zijn foto's hebben geliked. It's not a big deal. IK HAAT MEZELF.


    26 - 02 - '16