• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Take me to wonderland

    Nu al zenuwachtig voor morgen. 25 minuten achterelkaar Frans praten, hel +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh dear wat doe je met me o.o ik ben niet verliefd ik voel geen kriebels... Maar je zegt de juiste dingen op het juiste moment o.o my mind goes grazy o.o en oh wat houd ik van je duistere en sinistere kant (duivel)


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Waarom gaan mijn ouders net praten als ik hardop mijn mondeling ga oefenen, ugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    :c


    help

    Things are getting bad again.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.



    Wtf...?


    26 - 02 - '16

    Fuckers.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    MT.

    Oh fuckers, verkeerde topic ;x

    Ik heb echt zin om me compleet te bezuipen. I just don't know why T_T

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 19:25 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    And yet again I've lost all hope and I don't know what to do anymore. I want to give up but no one let's me do it.
    Ik wil gewoon duidelijkheid in mijn leven, of is dat te veel gevraagd.

    Zoveel op de planning gehad en er uiteindelijk niks aan doen. heuuj


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Eigenlijk best relaxed om haar eens al het regelwerk te laten doen en zelf gewoon te zorgen dat ik mijn deel kan presenteren.


    Stenenlikker

    I'm so done. Dan maar 175 woorden teveel. Ik ben hartstikke trots op mezelf dat ik zoveel heb kunnen schrappen nog, maar nu lukt het echt niet meer. En nu ga ik heel kwaad worden als je net zoveel op 175 woorden teveel wordt afgerekend als op 2000 teveel.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Somebody tell me why I'm on my own, If there is a soulmate for everyone.