• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Take me to wonderland

    Meliorism schreef:



    Wtf...?


    Dat is Noors, ik herken de taal...

    Ik ben echt helemaal kláár met mijn team. Jullie zijn verdomme zeventien, niet twaalf. Is het zo lastig om even te luisteren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik kan dit niet meer aan. Ik kan dit niet meer aan.

    Het zijn niet mijn wangen, m'n hoofd en wat nog allemaal dat pijn doet, weet je. Het is vanbinnen dat ik pijn heb door die slagen die je me gegeven hebt. Je bent knettergek en levensgevaarlijk.
    Gadverdamme, ik ben weer helemaal hysterisch. Ik moet kalmeren. Maar dat gaat niet, ik ben blind van woede en doodsbang.
    .

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 22:03 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Not my best plan..


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Uuuuugh, bijna klaar. So cloooose. Nog anderhalf uur en dan moet het af zijn...


    Your make-up is terrible

    Ik stel veel te veel uit. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Fuck yeah, I did it!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Fuck yeah, I did it!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Godver. Door die kuttraining loop ik nog meer te stressen over Frans, waardoor ik nog meer vergeet. Weer een onvoldoende er bij morgen. Waar doe ik ooit de moeite nog voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Why aren't we married yet (cat)

    Oh mijn rug doet echt verdomde veel pijn D: Ik kan geen eens normaal omdraaien of opstaan. I want a massage D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eindelijk! Eindelijk begrijpt mijn moeder me een beetje. Als het aan mij lag, was ik aan het begin van het jaar direct al gestopt met deze opleiding... maar nu nog even doorbijten en kijken wat ik met deze opleiding ga doen. Ben al lang blij dat ik nu een beetje begrip heb.

    Zo ingeleverd! Nu weer naar huis. :')
    Damn echt rot dat ik drie uur moet reizen alleen om iets in te leveren. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ja, tuuuurlijk. Als iemand van jullie vaak afwezig is, dan wordt daar nooit om gezeurd of gevraagd, maar zodra ik er een keer niet ben dan krijg ik gelijk een hele overhoring. Doe eens even normaal zeg, ik mag jullie echt niet meer. Hopelijk ben ik snel van deze school af.

    Het is 1 april, ben benieuwd wat jullie van plan zijn dit jaar :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.