• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Take me to wonderland

    Synthopia schreef:
    En opeens voel ik me weer buitengesloten..


    Same here..


    26 - 02 - '16

    Wihoee, ik ben eindelijk weer begonnen met sporten, jesh! ^^
    En die kloteleraar mag wel eens die proefwerken nakijken. Verdorie. Altijd dat stomme excuus, verdomme.


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh shit oh shit oh shit oh shit oh shit oh shit oh shit.

    Alsjeblieft, stop met stressen, straks geef je nog over.


    help

    I'll guide you.


    26 - 02 - '16

    Zo, dat voelt al beter.


    Your make-up is terrible

    I will miss you, dear friends ):
    Bah, wat is het eigenlijk moeilijk om een school te verlaten waar je je eerste beetje zelfvertrouwen op hebt gebouwd, waar je voor het eerst vrienden maakte en dat die vrienden je ook echt gaan missen als je weggaat. De school waar ik me tevens voor het eerst geliefd voelde. Ik weet dat dit beter is zo, maar toch heb ik het er zó moeilijk mee...


    26 - 02 - '16

    No... Haar kanker is weer terug...


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    No... Haar kanker is weer terug...




    Sterkte..


    26 - 02 - '16

    Pedrad schreef:
    Ik wil zo graag weer naar Divergent. Zal helaas nog minstens een week moeten wachten, tenzij ik in m'n eentje wil.
    Is hij zo goed/leuk? En zo ja, heb je het boek gelezen en vindt je dat hij erop lijkt?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    And everything just sucks.


    help

    Ugh, wat een kutdag. Ik heb me al minstens twee maanden niet zo kut meer gevoeld, maar nu wil ik het liefst mijn bed in duiken en janken.


    Your make-up is terrible

    Dance - dance - dance to tha beat!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I could really use some cheering up.


    help

    Wow. That hurts.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eén enorme spoiler gelezen over het Marvel universum, ok laat ik gelijk alle spoilers bekijken. Good job Laura. :')