• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Take me to wonderland

    Wauw wat ben jij een hypocriete bitch.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Waarom voelen mensen zich toch altijd aangesproken met wat ik post? Nee, het gaat niet over jou - so stop the whining.
    -
    I feel good, tududududu. I feel good, I knew that I wouldn't of. So good, so good, I got you. Wo! I feel nice, like sugar and spice.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Mitchell & Syl
    Thanks, both of you. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ja, negeer me maar.

    Ik word er zo moe van dat toetsen in de les altijd goed gaan, maar dat het bagger gaat wanneer het voor een cijfer is,


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Overdrijven is ook een vak.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kan niet zeggen dat ik het niet verwacht van je had...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik word zo vrolijk van dit heerlijke weer!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dus zo voelt het dus om weer alles alleen te moeten doen. Ik was bijna vergeten hoe dat voelde.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nu heb ik drie nieuwe ideeën voor nieuwe usernames, awesome! Ik denk dat ik vanavond mijn username weer een keer ga veranderen...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mijn pageviews lopen op maar er staat niemand onder 'bezoekers afgelopen 24 uur'. Raar.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bloodraven schreef:
    Mijn pageviews lopen op maar er staat niemand onder 'bezoekers afgelopen 24 uur'. Raar.

    Heb je je profiel op openbaar gezet (dus dat niet-leden 'm ook kunnen bekijken)? Dan denk ik dat het dat is. :p


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh god, ik ben zooooo blij dat ik mijn laptop terug heb. Ik heb m'n schatje gemist.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Verdomme. Wees een keer niet chagrijnig.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Meliorism schreef:
    Ik vraag me stiekem al heel lang af hoe One Direction er op zou reageren als ze zouden weten dat mensen vreemde bromances over ze schrijven en dan nog niet te beginnen over sommige RPG's die ik tegenkom :W

    Volgens mij hebben ze ooit in een interview gezegd dat ze dat weten en dat ze die bromances soms ook lezen. Of, dat deden ze een tijdje geleden in ieder geval wel.

    OT: Ik heb er echt een hekel aan als mensen je blijken te haten, maar ze je niet de reden geven waarom ze dat doen.


    :)