Ik bedank me bij iedereen die gisteren perse eiste dat ik leuk mee ging doen met iets wat alleen zij leuk vonden. 10 punten voor sociale druk en nog eens 10 voor het verneuken van Quizlets slogan. Ik vond de grap op zich niet eens zo erg. Zeer komisch zelfs, maar natuurlijk waren er weer mensen die moesten overdrijven en daarna verwachten van je dat je mee doet. Door hun vond ik het irritant en vervelend ( en natuurlijk door de mensen die maar blijven zeiken dat we gewoon "lekker mee moesten doen en niet zo moeten zeuren" ).
Voel je je aangesproken door dit bericht en zei je dat ik (net als de rest die het niet leuk vonden en sommigen zelfs de hele dag wegbleven) gewoon lekker mee moest doen? Dan feliciteer ik je. Hoe voelt het om Quizlet voor iemand te verpesten?
Dit is het laatste wat ik over gisteren zal zeggen. Maar vergeten zal ik dit niet snel. Ik heb steeds meer zin om mijn account te verwijderen. Ugh.
Edit: Oh en trouwens. als je vindt dat ik me aanstel of overdrijf, geef je me juist gelijk
Je bent namelijk jezelf en dat is het hele doel van Quizlet, jezelf kunnen zijn.
[ bericht aangepast op 2 april 2014 - 9:54 ]
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.