• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Take me to wonderland

    Nu heb ik zoveel zin om mijn verhaal verder te editen, even kijken of ik het hier heb :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sommige grappen zijn niet leuk, maar gewoon zielig -.-
    Volgend jaar skip ik 1 april wel. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Hier, alsjeblieft schat, een spiegel. Merk je eens hoe het zelf voelt.
    Ugh.


    Deep inside, I've never felt alive

    Hahaha. Je zegt dat je er niet mee zit, maar je zeikt er wel over lolol. Yeah, hilarious.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Grappig om te zien dat je je zo bedreigd voelt.


    •

    Ik bedank me bij iedereen die gisteren perse eiste dat ik leuk mee ging doen met iets wat alleen zij leuk vonden. 10 punten voor sociale druk en nog eens 10 voor het verneuken van Quizlets slogan. Ik vond de grap op zich niet eens zo erg. Zeer komisch zelfs, maar natuurlijk waren er weer mensen die moesten overdrijven en daarna verwachten van je dat je mee doet. Door hun vond ik het irritant en vervelend ( en natuurlijk door de mensen die maar blijven zeiken dat we gewoon "lekker mee moesten doen en niet zo moeten zeuren" ).

    Voel je je aangesproken door dit bericht en zei je dat ik (net als de rest die het niet leuk vonden en sommigen zelfs de hele dag wegbleven) gewoon lekker mee moest doen? Dan feliciteer ik je. Hoe voelt het om Quizlet voor iemand te verpesten?

    Dit is het laatste wat ik over gisteren zal zeggen. Maar vergeten zal ik dit niet snel. Ik heb steeds meer zin om mijn account te verwijderen. Ugh.

    Edit: Oh en trouwens. als je vindt dat ik me aanstel of overdrijf, geef je me juist gelijk :Y) Je bent namelijk jezelf en dat is het hele doel van Quizlet, jezelf kunnen zijn.

    [ bericht aangepast op 2 april 2014 - 9:54 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil drie maal wedden dat het vandaag of morgen weer heibel is, maar dan om iets anders. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wil huilen wat mijn take home tentamen gaat precies over dat kleine miezerige rotonderwerp dat ik net niet snap. Fuck.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vraag me stiekem al heel lang af hoe One Direction er op zou reageren als ze zouden weten dat mensen vreemde bromances over ze schrijven en dan nog niet te beginnen over sommige RPG's die ik tegenkom :W


    26 - 02 - '16

    Doei opleiding.

    DarkSavior schreef:
    Ik bedank me bij iedereen die gisteren perse eiste dat ik leuk mee ging doen met iets wat alleen zij leuk vonden. 10 punten voor sociale druk en nog eens 10 voor het verneuken van Quizlets slogan. Ik vond de grap op zich niet eens zo erg. Zeer komisch zelfs, maar natuurlijk waren er weer mensen die moesten overdrijven en daarna verwachten van je dat je mee doet. Door hun vond ik het irritant en vervelend ( en natuurlijk door de mensen die maar blijven zeiken dat we gewoon "lekker mee moesten doen en niet zo moeten zeuren" ).

    Voel je je aangesproken door dit bericht en zei je dat ik (net als de rest die het niet leuk vonden en sommigen zelfs de hele dag wegbleven) gewoon lekker mee moest doen? Dan feliciteer ik je. Hoe voelt het om Quizlet voor iemand te verpesten?

    Dit is het laatste wat ik over gisteren zal zeggen. Maar vergeten zal ik dit niet snel. Ik heb steeds meer zin om mijn account te verwijderen. Ugh.

    Edit: Oh en trouwens. als je vindt dat ik me aanstel of overdrijf, geef je me juist gelijk :Y) Je bent namelijk jezelf en dat is het hele doel van Quizlet, jezelf kunnen zijn.

    Ik voel me hier lichtelijk op aangesproken. Maar ik wist niet dat je het zo had opgevat en dat je het zo in ziet. Daarom wil ik sorry zeggen. Ik had namelijk zelf niet door dat ik voor jou en voor andere quizlet aan het verpesten was. Sorry daarvoor.


    "Ignite, my love. Ignite."

    220912 schreef:
    (...)
    Ik voel me hier lichtelijk op aangesproken. Maar ik wist niet dat je het zo had opgevat en dat je het zo in ziet. Daarom wil ik sorry zeggen. Ik had namelijk zelf niet door dat ik voor jou en voor andere quizlet aan het verpesten was. Sorry daarvoor.
    Iedereen ziet het anders en Quizlet is voor mij toch wel de plek waar ik echt mezelf wil en kan/kon zijn. Ik nam het dus erg zwaar op gisteren, misschien meer dan ik zou moeten, maar goed. Ik vind het heel fijn dat je je verontschuldigt. :3

    Parachutes schreef:
    Ik wil huilen wat mijn take home tentamen gaat precies over dat kleine miezerige rotonderwerp dat ik net niet snap. Fuck.
    Aaawh, succes!

    [ bericht aangepast op 2 april 2014 - 10:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Meliorism schreef:
    Ik vraag me stiekem al heel lang af hoe One Direction er op zou reageren als ze zouden weten dat mensen vreemde bromances over ze schrijven en dan nog niet te beginnen over sommige RPG's die ik tegenkom :W


    Het zou me verwonderen moesten ze daar helemaal niets van weten. :')


    help

    Ugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Parachutes schreef:
    Ik wil huilen wat mijn take home tentamen gaat precies over dat kleine miezerige rotonderwerp dat ik net niet snap. Fuck.


    Het komt goed!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you