• Hier kun je al je berichten plaatsen die niks/vrij weinig met het RPG te maken hebben.

    Andere topics:
    Rollentopic
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 15:22 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Clayton schreef:
    (...)

    Nee inderdaad. Of hij weet het geheim al maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. Maar Catelyn zal waarschijnlijk aan haar gedrag wel laten merken dat ze pijn heeft? In ieder geval zal Riles zich dan heeeeeeeel schuldig voelen. Echt schuldig, haha. Waarschijnlijk is hij dan opeens geen douchebag meer en zal hij haar de hele tijd helpen. ;p


    Misschien dat hij dan een soort vermoede krijgt ofzo.

    Wel zodra ze pijn aan haar been heeft is ze niet meer te zien. Ze zou dan waarschijnlijk niet met haar prothese kunnen lopen. Al zie ik der het wel gewoon doen en half op haar bek gaan omdat het zo pijn doet. En als dat wel het geval is jat ze een bank ofzo in en komt daar de eerste uren niet meer vanaf.

    Aw dat is best lief x) Al zou ze zijn hulp niet meteen accepteren omdat ze zich niet meer hulpeloos wil voelen en zijn.


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Ik heb gepost met Chanel :) en voor mijn doen ook een heel groot stuk Im proud


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ligt het aan mij of mis ik nog een stuk van je laatste zin?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ik ga eerst teen wolf kijken en dan ga ik posten (ik blijf het aan het uitstellen lijkt het wel xD)


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    DemonTeddy schreef:
    ik ga eerst teen wolf kijken en dan ga ik posten (ik blijf het aan het uitstellen lijkt het wel xD)
    TEEN WOLF, hehe, ik ga een pilletje nemen nog even verder leren en mss straks nog posten anders morgen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hé, ik heb een vraagje. Hebben jullie de laatste tijd ook problemen met quizlet? Telkens als ik naar een topic wil af ergens op klik, word mijn scherm wit en moet ik terug gaan wat ik erg vervelend vind :/

    Sorry voor de randomness ik vind het gewoon irriterend :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Expendables schreef:
    (...)TEEN WOLF, hehe, ik ga een pilletje nemen nog even verder leren en mss straks nog posten anders morgen


    ik heb nu al spijt dat ik het kijk. namelijk laatste aflevering van dit seizoen. xD


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Expendables schreef:
    Ligt het aan mij of mis ik nog een stuk van je laatste zin?


    Oh, oeps, ja inderdaad...
    Ik typ namelijk altijd in Word zodat ik het niet zomaar kwijt ben, maar ben dus vergeten het laatste stukje mee te kopiëren... Maar het staat er nu bij


    Keep your head up, keep your heart strong

    Raccoon schreef:
    Hé, ik heb een vraagje. Hebben jullie de laatste tijd ook problemen met quizlet? Telkens als ik naar een topic wil af ergens op klik, word mijn scherm wit en moet ik terug gaan wat ik erg vervelend vind :/

    Sorry voor de randomness ik vind het gewoon irriterend :c

    Dat heb ik ook wel eens ja, best vervelend


    Keep your head up, keep your heart strong

    Raccoon schreef:
    Hé, ik heb een vraagje. Hebben jullie de laatste tijd ook problemen met quizlet? Telkens als ik naar een topic wil af ergens op klik, word mijn scherm wit en moet ik terug gaan wat ik erg vervelend vind :/

    Sorry voor de randomness ik vind het gewoon irriterend :c


    had er deze week ook al een aantal keer last van ;c
    maar als ik dan op refresh drukt komt de pagina wel tevoorschijn c:


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    Expendables schreef:
    (...)Daar kijk ik echt naar uit :Y)


    You're evil. Pure evil. (cat)

    Misschien dat hij dan een soort vermoede krijgt ofzo.

    Wel zodra ze pijn aan haar been heeft is ze niet meer te zien. Ze zou dan waarschijnlijk niet met haar prothese kunnen lopen. Al zie ik der het wel gewoon doen en half op haar bek gaan omdat het zo pijn doet. En als dat wel het geval is jat ze een bank ofzo in en komt daar de eerste uren niet meer vanaf.

    Aw dat is best lief x) Al zou ze zijn hulp niet meteen accepteren omdat ze zich niet meer hulpeloos wil voelen en zijn.


    Dat kan inderdaad wel. Hij zal sowieso dan wel weten dat er iets aan d'r mankeert. En haha lol. Ik las eerst bank als in een geldbank. En ik dacht hé wtf? :'D
    Nouja, Riles kennende gaat hij dan gewoon de hele tijd aandringen totdat ze wel zijn hulp accepteert. Of hij zou alles op alles zetten om die pillen ergens te bemachtigen. :Y) EN TW IS ZO GEWELDIG!


    Rise and rise again until lambs become lions

    Clayton schreef:
    (...)

    Dat kan inderdaad wel. Hij zal sowieso dan wel weten dat er iets aan d'r mankeert. En haha lol. Ik las eerst bank als in een geldbank. En ik dacht hé wtf? :'D
    Nouja, Riles kennende gaat hij dan gewoon de hele tijd aandringen totdat ze wel zijn hulp accepteert. Of hij zou alles op alles zetten om die pillen ergens te bemachtigen. :Y) EN TW IS ZO GEWELDIG!
    I know I am evil


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Clayton schreef:
    (...)

    Ik vind je stukje leuk. :'D


    Haha aw nog thank you :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Clayton schreef:
    (...)

    Dat kan inderdaad wel. Hij zal sowieso dan wel weten dat er iets aan d'r mankeert. En haha lol. Ik las eerst bank als in een geldbank. En ik dacht hé wtf? :'D
    Nouja, Riles kennende gaat hij dan gewoon de hele tijd aandringen totdat ze wel zijn hulp accepteert. Of hij zou alles op alles zetten om die pillen ergens te bemachtigen. :Y) EN TW IS ZO GEWELDIG!


    Haha, misschien had ik beter sofa kunnen zeggen. Als hij inderdaad gaat aandringen dan zou ze op een gegeven moment wel accepteren om van zijn gezeur af te zijn. Ze zou hem zeker dankbaar zijn als het hem lukt al zou ze wel vragen gaan stellen hoe hij weet dat ze die nodig heeft aangezien ze ook dat verborgen houd x)

    idd teenwolf is geweldig kan niet wachten tot de nieuwe seizoen xD


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    nee serieus #selfie? :C
    niks persoonlijks


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic