• Ja, het is niet normaal meer. Ik loop best veel achter met biologie, economie en m&o en dan heb ik mijn profielwerkstuk voor het grootste gedeelte gelukkig al af, anders zou ik het nog veel drukker hebben. En ik vind dit dus zo'n groot probleem omdat ik echt niet niks doe eraan, thuis. Integendeel.. Het is gewoon te veel.

    Wie zit er ook in Havo 5 en is het voor jou ook veel te veel wat je moet doen voor school?

    Edit; vergeten te vermelden dat de meeste van mijn jaargenoten nog veel meer achterlopen dan ik. Ik ben dus niet de enige.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 17:59 ]

    VWO 6, maar voor de rest heb ik precies hetzelfde probleem.
    En oh, dat vreselijke profielwerkstuk. Ik moet nog zó veel, en ik moet het over precies twee weken al presenteren.
    Sterkte/succes ermee!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    VWO 6, maar voor de rest heb ik precies hetzelfde probleem.
    En oh, dat vreselijke profielwerkstuk. Ik moet nog zó veel, en ik moet het over precies twee weken al presenteren.
    Sterkte/succes ermee!

    Ahhw :( Stom he.
    Hoeveel moet je nog dan? Wij hoeven het pas in maart te presenteren maar het verslag moet dinsdag al ingeleverd te worden. Alleen mijn begeleider moet mij nog iets uitleggen voor ik mijn deel van het pws af kan maken, maar hij zegt steeds 'als ik tijd heb kom ik wel naar jullie toe'. Ik denk niet dat ik dat verslag dinsdag kan inleveren zo :')

    Ja jij ook!

    Krullie schreef:
    (...)
    Ahhw :( Stom he.
    Hoeveel moet je nog dan? Wij hoeven het pas in maart te presenteren maar het verslag moet dinsdag al ingeleverd te worden. Alleen mijn begeleider moet mij nog iets uitleggen voor ik mijn deel van het pws af kan maken, maar hij zegt steeds 'als ik tijd heb kom ik wel naar jullie toe'. Ik denk niet dat ik dat verslag dinsdag kan inleveren zo :')

    Ja jij ook!


    Hmm, moet nog een paar bladzijden schrijven, en daarna alles nog bespreken met mijn pwsmaatje. Gelukkig is het praktisch deel al wel af, daar zitten veel mensen in mijn jaar ook nog mee.
    Wij moeten het over anderhalve week inleveren, en de week daarna presenteren D: maargoed, dan ben ik er daarna ook vanaf (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    4Havo HW voor morgen: AK S.O. Topo
    Engels S.O. Vocabulaire
    Economie Presentatie
    Frans Huiswerk Opdrachten
    Handvaardigheid Tekening Afmaken

    Ik weet wat je doormaakt:(


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Laatste jaar aso. Ik weet wat je doormaakt. Elke week gigantisch veel toetsen, huiswerk, presentaties...
    Gelukkig zijn het nu examens en ben ik daarvan verlost, al moet ik nu natuurlijk voor iets anders leren (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik zit voor morgen gelukkig alleen met een frans toets, maar daarvoor moet ik eigenlijk nog best veel leren...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    VWO 5, bij mij valt het allemaal nog wel mee, maar m'n leraren controleren amper :3.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Eerste jaar MBO, opleiding SAW. Zo enorm veel presentaties en ik haat presenteren. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Makarov schreef:
    VWO 5, bij mij valt het allemaal nog wel mee, maar m'n leraren controleren amper :3.

    Mijn docenten controleren ook amper maar ik weet van mezelf dat ik die stof gewoon moet beheersen (en dus (grotendeels) gewoon moet maken), ook al word het niet gecontroleerd. Anders haal ik heel wat minder hoge cijfers dan ik nu doe. Ja sommige zullen me zien als een nerd, maar ik wil graag een HBO-beroep gaan doen later, en ik speel graag safe^^ [:

    Nou ja, je kent mijn verhaal haha! Sterkte & succes krullie x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik doe dan 3TTO. Maar wij hebben het soms ook echt niet normaal veel huiswerk. Dan hebben we voor een normale schooldag:
    Voor 2 vakken normaal huiswerk.
    Twee verslagen inleveren,
    schrijftekst van 500 woorden voor Nederlands.
    Wiskunde proefwerk
    Duits proefwerk.

    En dat soort dagen 3x in de week. Dan kun je me echt neerschieten D:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    3VMBO-T maar ik word terug geplaatst naar 3VMBO-K..
    En het huiswerk bij mij is nu rustig, ik moet alleen nog even geschiedenis leren.
    Sterkte!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    5vwo. Mijn cijfers zijn ook niet zo fijn, maar dat ligt meer aan mij dat ik er gewoon weinig voor doe. Als ik meer deed, zouden mijn cijfers ook hoger zijn alleen kan ik die motivatie om meer te gaan doen niet vinden. Het is namelijk nu al zo veel..


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik heb daar gelukkig geen last van, al zit ik ook in 5havo. Op zich gaan veel vakken vrij snel, maar met huiswerk is dat allemaal bij te houden.
    Wij werken heel veel met studiewijzers. Over het algemeen moet ik bij alle vakken per les een paragraaf maken. Alleen bij Nederlands loopt dat iets anders, want daar doen we oefeningen, want we werken amper met een boek. In de les oefenen we het debateren(schoolexamen), doen we examentraining(samenvatten en tekstverklaren voor het centraal examen) en zijn we met gedichten bezig (voor literatuurtoets). Eigenlijk is het allemaal wel te doen :')
    En bij Engels zijn er niet echt paragrafen. Wij hebben zo'n 'tijdschrift' met teksten: elke week 2 teksten en grammatica oefeningen maken.


    To live would be an awfully big adventure

    ziekte van pfeiffer + VWO6 = examenjaar overnieuw doen...
    ja, dat kan (ben in de 5de blijven zitten)...als ik me niet aanmeld voor het examen mag ik op deze school blijven...
    ik moet nog 3 se's inhalen....7 voorbereiden voor week 5...profielwerkstuk afmaken...
    het profielwerkstuk hebben we voor het grootste gedeelte al af...wij doen world school...we moeten een waterzuiveringssysteem kiezen/maken voor mensen in kisozi...alleen het onderzoek, conclusie en bronnenlijst en een heel klein stukje van de theorie nog, en we zijn klaar...maandag moeten we het eigenlijk inleveren, maar door pfeiffer mag dat later...in februari is de presentatie en in april in gouda de presentatie voor de opdrachtgevers...e


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.