• Hier kun je al je berichten plaatsen die niks/vrij weinig met het RPG te maken hebben.

    Andere topics:
    Rollentopic
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 15:22 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Bam hehe


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    En ik ben weer terug van weg geweest. Zo even alles bij lezen en dan reageren.


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    DemonTeddy schreef:
    En ik ben weer terug van weg geweest. Zo even alles bij lezen en dan reageren.


    Welcome back :'3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    CurIs schreef:
    (...)

    Welcome back :'3


    Haha thanks,

    Catelyn maakt niet veel vrienden merk ik nu x)


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    DemonTeddy schreef:
    (...)

    Haha thanks,

    Catelyn maakt niet veel vrienden merk ik nu x)


    Ah, poor Catelyn. Maar dst komt vast wel goed. Sowieso wordt ze friends with haar roommate, denk ik


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Ah, poor Catelyn. Maar dst komt vast wel goed. Sowieso wordt ze friends with haar roommate, denk ik


    Haha vast wel, ze is enkel zenuwachtig en shit en dan komen woorden wat anders uit haar dan ze bedoelt.

    Ik post trouwens na de afwas


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    DemonTeddy schreef:
    (...)

    Haha thanks,

    Catelyn maakt niet veel vrienden merk ik nu x)


    Als je daarmee Riley bedoelt, trek het je niet aan. He's a douchebag first class en doet zo tegen iedereen. ;p
    Besides.. Hij gaat Catelyn nog nodig hebben als zijn drugs op is. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik ben nu onderweg van mijn werk naar huis. Ik ben rond 7 uur en als ik geluk heb en net de trein haal kwart voor 7 thuis, dan ga ik waarschijnlijk eerst even eten en m'n hondje uit laten en dan zal ik reageren met Julia en Chanel. Duurt lang, maar dan heb ik alle tijd om na te denken over twee hele leuke stukjes


    Keep your head up, keep your heart strong

    Clayton schreef:
    (...)

    Als je daarmee Riley bedoelt, trek het je niet aan. He's a douchebag first class en doet zo tegen iedereen. ;p
    Besides.. Hij gaat Catelyn nog nodig hebben als zijn drugs op is. :Y)


    Haha haar kende gaat ze het goed proberen te maken. Waarschijnlijk met een lekker drankje xD


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Kort stukje sorry.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    DemonTeddy schreef:
    (...)

    Haha haar kende gaat ze het goed proberen te maken. Waarschijnlijk met een lekker drankje xD


    Dan kan ze Riley inderdaad wel paaien, haha. :'D Dan maakt het 'm helemaal niets meer uit.
    Hij zal zich waarschijnlijk ook wel schuldig voelen als hij ooit eens haar pijnstillers steelt. En hij zal dan ook wel een soort van 'vredesoffer' voorstellen. ;p


    Rise and rise again until lambs become lions

    CurIs schreef:
    Kort stukje sorry.


    Ik vind je stukje leuk. :'D


    Rise and rise again until lambs become lions

    Clayton schreef:
    (...)

    Dan kan ze Riley inderdaad wel paaien, haha. :'D Dan maakt het 'm helemaal niets meer uit.
    Hij zal zich waarschijnlijk ook wel schuldig voelen als hij ooit eens haar pijnstillers steelt. En hij zal dan ook wel een soort van 'vredesoffer' voorstellen. ;p


    whaha dat is hem aangeraden ook. Als ze pech heeft en ze krijgt pijn en het zijn bijvoorbeeld haar laatste pillen dan heeft ze nogal een probleem x)
    Ze kan waarschijnlijk niet binnen een dag die pillen al krijgen.

    Oeh als ze dat heeft gaat hij zich dan nog schuldiger voelen? Al zou hij denk ik niet weten waar aan ze pijn heeft. denk ik anders weet hij der geheim al.


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    DemonTeddy schreef:
    (...)

    whaha dat is hem aangeraden ook. Als ze pech heeft en ze krijgt pijn en het zijn bijvoorbeeld haar laatste pillen dan heeft ze nogal een probleem x)
    Ze kan waarschijnlijk niet binnen een dag die pillen al krijgen.

    Oeh als ze dat heeft gaat hij zich dan nog schuldiger voelen? Al zou hij denk ik niet weten waar aan ze pijn heeft. denk ik anders weet hij der geheim al.


    Nee inderdaad. Of hij weet het geheim al maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. Maar Catelyn zal waarschijnlijk aan haar gedrag wel laten merken dat ze pijn heeft? In ieder geval zal Riles zich dan heeeeeeeel schuldig voelen. Echt schuldig, haha. Waarschijnlijk is hij dan opeens geen douchebag meer en zal hij haar de hele tijd helpen. ;p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Clayton schreef:
    (...)

    Nee inderdaad. Of hij weet het geheim al maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. Maar Catelyn zal waarschijnlijk aan haar gedrag wel laten merken dat ze pijn heeft? In ieder geval zal Riles zich dan heeeeeeeel schuldig voelen. Echt schuldig, haha. Waarschijnlijk is hij dan opeens geen douchebag meer en zal hij haar de hele tijd helpen. ;p
    Daar kijk ik echt naar uit :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque