Ik had nog niet gezien dat hij af was, heb net even gekeken en hij is goed. Ik zal hem bij de verdeling en als ik straks op mn laptop zit overal bij zetten
Nou dan kan ik meteen mijn post af maken van Alex, al moet ik wel eerst even wat anders doen.
Zoals in het stukje van de opdracht staat is het nu een paar uur later. Alex is dus ook al een paar uur binnen, waardoor het heel onlogisch zou zijn als je je stukje waarin hij binnen komt uitbreid. Beter kun je gewoon, net als iedereen, een nieuw stukje schrijven
Zoals in het stukje van de opdracht staat is het nu een paar uur later. Alex is dus ook al een paar uur binnen, waardoor het heel onlogisch zou zijn als je je stukje waarin hij binnen komt uitbreid. Beter kun je gewoon, net als iedereen, een nieuw stukje schrijven
Ik was van plan om er een tijd sprong in te zetten.
Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic
Ik was van plan om er een tijd sprong in te zetten.
Ik vind het goed, maar alleen als je stuk na de tijdsprong ook minimaal het verplichte aantal zinnen bevat. Anders is het namelijk erg oneerlijk tegenover de anderen, die daarnaast dan erg weinig tekst hebben om op te kunnen reageren
Ik vind het goed, maar alleen als je stuk na de tijdsprong ook minimaal het verplichte aantal zinnen bevat. Anders is het namelijk erg oneerlijk tegenover de anderen, die daarnaast dan erg weinig tekst hebben om op te kunnen reageren
komt voor elkaar
Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic
hey sorry dat ik zou weinig heb gestuurd ik had examens en heb alles verwaarloosd en toen had ik het gevoel dat ik toch niet echt meer belangerijk was maar nu ben ik terug dus wat heb ik gemist?
“Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins
SweetDemon schreef:
hey sorry dat ik zou weinig heb gestuurd ik had examens en heb alles verwaarloosd en toen had ik het gevoel dat ik toch niet echt meer belangerijk was maar nu ben ik terug dus wat heb ik gemist?
Niet echt veel, alleen wat er bij het zwembad gebeurde en twee/drie gesprekken, maar ik denk niet dat dat echt uitmaakt.
Je kan gewoon weer inspringen bij de opdracht