• Hier kun je al je berichten plaatsen die niks/vrij weinig met het RPG te maken hebben.

    Andere topics:
    Rollentopic
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 15:22 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Ik keur hem goed, ga hem er zodra ik tijd heb bij zetten :)

    En ik vind het goed als hij naar Riley en Chanel komt :)


    Haha oke dan ga ik nu eerst met Alexander posten. Catelyn komt morgen wel daar heb ik nu geen tijd meer voor.


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    DemonTeddy schreef:
    (...)

    Haha oke dan ga ik nu eerst met Alexander posten. Catelyn komt morgen wel daar heb ik nu geen tijd meer voor.


    Oké, dan ga ik (hoop ik) morgen met Chanel reageren
    Maar eerst ga ik morgen met Julia reageren zodat Saar weer kan reageren


    Keep your head up, keep your heart strong

    Zeg alsjeblieft dat je van uit een van de slaapkamers net het zwembad in kunt springen ? xD


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Sorry hoor dat ik het in de verkeerde topic heb neer gezet.

    Dan maar hier,

    mag Alexander niet mee doen ? xD

    [ bericht aangepast op 12 april 2014 - 10:28 ]


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Ik had nog niet gezien dat hij af was, heb net even gekeken en hij is goed. Ik zal hem bij de verdeling en als ik straks op mn laptop zit overal bij zetten


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik dacht dat je hem al gezien had. Aangezien je al had gezegd dat je hem goed keurde.

    achja x)


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    DemonTeddy schreef:
    Ik dacht dat je hem al gezien had. Aangezien je al had gezegd dat je hem goed keurde.

    achja x)


    Oh, echt?
    Sorry, dan ben ik dat vergeten, haha. Maar hij staat erbij


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Oh, echt?
    Sorry, dan ben ik dat vergeten, haha. Maar hij staat erbij


    Haha kan gebeuren.

    Nou dan kan ik meteen mijn post af maken van Alex, al moet ik wel eerst even wat anders doen.


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    DemonTeddy schreef:
    (...)

    Haha kan gebeuren.

    Nou dan kan ik meteen mijn post af maken van Alex, al moet ik wel eerst even wat anders doen.


    Zoals in het stukje van de opdracht staat is het nu een paar uur later. Alex is dus ook al een paar uur binnen, waardoor het heel onlogisch zou zijn als je je stukje waarin hij binnen komt uitbreid. Beter kun je gewoon, net als iedereen, een nieuw stukje schrijven


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Zoals in het stukje van de opdracht staat is het nu een paar uur later. Alex is dus ook al een paar uur binnen, waardoor het heel onlogisch zou zijn als je je stukje waarin hij binnen komt uitbreid. Beter kun je gewoon, net als iedereen, een nieuw stukje schrijven


    Ik was van plan om er een tijd sprong in te zetten.


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    DemonTeddy schreef:
    (...)

    Ik was van plan om er een tijd sprong in te zetten.


    Ik vind het goed, maar alleen als je stuk na de tijdsprong ook minimaal het verplichte aantal zinnen bevat. Anders is het namelijk erg oneerlijk tegenover de anderen, die daarnaast dan erg weinig tekst hebben om op te kunnen reageren


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Ik vind het goed, maar alleen als je stuk na de tijdsprong ook minimaal het verplichte aantal zinnen bevat. Anders is het namelijk erg oneerlijk tegenover de anderen, die daarnaast dan erg weinig tekst hebben om op te kunnen reageren


    komt voor elkaar


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    DemonTeddy schreef:
    (...)

    komt voor elkaar


    Super


    Keep your head up, keep your heart strong

    hey sorry dat ik zou weinig heb gestuurd ik had examens en heb alles verwaarloosd en toen had ik het gevoel dat ik toch niet echt meer belangerijk was maar nu ben ik terug XD dus wat heb ik gemist?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    SweetDemon schreef:
    hey sorry dat ik zou weinig heb gestuurd ik had examens en heb alles verwaarloosd en toen had ik het gevoel dat ik toch niet echt meer belangerijk was maar nu ben ik terug XD dus wat heb ik gemist?


    Niet echt veel, alleen wat er bij het zwembad gebeurde en twee/drie gesprekken, maar ik denk niet dat dat echt uitmaakt.
    Je kan gewoon weer inspringen bij de opdracht


    Keep your head up, keep your heart strong