• Hier kun je al je berichten plaatsen die niks/vrij weinig met het RPG te maken hebben.

    Andere topics:
    Rollentopic
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 15:22 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dat lied speelde op mijn ipod op dat moment en ik had geen zin om hem te unlocken en heel die lijst af te gaan


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    DemonTeddy schreef:
    (...)

    Haha, misschien had ik beter sofa kunnen zeggen. Als hij inderdaad gaat aandringen dan zou ze op een gegeven moment wel accepteren om van zijn gezeur af te zijn. Ze zou hem zeker dankbaar zijn als het hem lukt al zou ze wel vragen gaan stellen hoe hij weet dat ze die nodig heeft aangezien ze ook dat verborgen houd x)

    idd teenwolf is geweldig kan niet wachten tot de nieuwe seizoen xD


    Hm.. hij zal het volgens mij wel merken als ze pijn heeft? En waarschijnlijk zal hij wel eens hebben gezien hoe Catelyn zo'n pilletje inpakt en daardoor weet hij dat ze die pillen ergens heeft liggen waardoor hij als hij het nodig heeft ze ook al stelen. Ik kan niet wachten tot er een andere kant van Riley tevoorschijn komt. ;p Volgens mij gaat iedereen in dat huis gewoon compleet in shock zijn als hij vriendelijk doet.

    I know, right? :'D Al vond ik het wel super erg.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Clayton schreef:
    (...)

    Hm.. hij zal het volgens mij wel merken als ze pijn heeft? En waarschijnlijk zal hij wel eens hebben gezien hoe Catelyn zo'n pilletje inpakt en daardoor weet hij dat ze die pillen ergens heeft liggen waardoor hij als hij het nodig heeft ze ook al stelen. Ik kan niet wachten tot er een andere kant van Riley tevoorschijn komt. ;p Volgens mij gaat iedereen in dat huis gewoon compleet in shock zijn als hij vriendelijk doet.

    I know, right? :'D Al vond ik het wel super erg.
    En der is iemand die u dan zoooo hard gaat teasen :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Expendables schreef:
    (...)En der is iemand die u dan zoooo hard gaat teasen :Y)


    Ik had het eerlijk gezegd niet anders verwacht. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Clayton schreef:
    (...)

    Ik had het eerlijk gezegd niet anders verwacht. :Y)
    Hmm ja, ik ga 'sebiet' wel uit het zwembad ;P en ons kamer zoeken


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Clayton schreef:
    (...)

    Hm.. hij zal het volgens mij wel merken als ze pijn heeft? En waarschijnlijk zal hij wel eens hebben gezien hoe Catelyn zo'n pilletje inpakt en daardoor weet hij dat ze die pillen ergens heeft liggen waardoor hij als hij het nodig heeft ze ook al stelen. Ik kan niet wachten tot er een andere kant van Riley tevoorschijn komt. ;p Volgens mij gaat iedereen in dat huis gewoon compleet in shock zijn als hij vriendelijk doet.

    I know, right? :'D Al vond ik het wel super erg.



    Dat zou hij zeker wel, ze is dan een stuk sneller geïrriteerd etc dus dat is vast wel te merken. En die kans is zeer groot dat hij het gezien heeft.
    Dan zou ik maar snel weer gaan posten met Catelyn (morgen na het werk etc) dan gaat het ook eerder gebeuren ;)

    ik heb gewoon vet vaak nee gezegd met de laatste aflevering xD Was het er zeker niet mee eens x)


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    ik zal morgen na het werk hier maar weer eens reageren.


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Ik zal waarschijnlijk morgen nog reageren, mocht dit niet zo zijn, dan ben ik wel een week inactief hoogstwaarschijnlijk vanwege vakantie


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Expendables schreef:
    Ik zal waarschijnlijk morgen nog reageren, mocht dit niet zo zijn, dan ben ik wel een week inactief hoogstwaarschijnlijk vanwege vakantie


    Als je weg bent, mogen onze personages dan gewoon effe vrijuit? ;p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Tuurlijk, als ge twijfels hebt stuurt ge maar een bericht e


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Komt hier nog een beetje leven in? c:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Clayton schreef:
    Komt hier nog een beetje leven in? c:


    Ik moet wachten op een reactie van jou...


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Ik moet wachten op een reactie van jou...


    Ja, weet ik. Maar de laatste paar dagen had ik nogal wat privé-problemen waardoor de zin om te schrijven effe helemaal weg was. Maar ik weet eigenlijk nu nog steeds niet wat ik Riley kan laten doen. Het gesprek tussen Riles en Chanel is een beetje 'dood geraakt. ;p Dus ik dacht misschien kan iemand het duo even komen joinen?


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik ga vandaag reageren. Heb het prive wat druk gehad maar heb nu weer alle tijd.

    En misschien Alexander als hij goed gekeurd word?


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    DemonTeddy schreef:
    Ik ga vandaag reageren. Heb het prive wat druk gehad maar heb nu weer alle tijd.

    En misschien Alexander als hij goed gekeurd word?


    Ik keur hem goed, ga hem er zodra ik tijd heb bij zetten :)

    En ik vind het goed als hij naar Riley en Chanel komt :)


    Keep your head up, keep your heart strong