• Hier kun je al je berichten plaatsen die niks/vrij weinig met het RPG te maken hebben.

    Andere topics:
    Rollentopic
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 15:22 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Niet echt veel, alleen wat er bij het zwembad gebeurde en twee/drie gesprekken, maar ik denk niet dat dat echt uitmaakt.
    Je kan gewoon weer inspringen bij de opdracht

    oki :)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    De opdracht is dus in twee groepen? Dus die in de tuin en die inde woonkamer doen apart truth or dare?
    Ik ga zo reageren


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    maybetonight schreef:
    De opdracht is dus in twee groepen? Dus die in de tuin en die inde woonkamer doen apart truth or dare?
    Ik ga zo reageren

    Ja, ik heb twee groepen gemaakt omdat het anders een beetje een te grote groep zou zijn om dat mee te doen


    Keep your head up, keep your heart strong

    Top, eerst eten of eerst opdracht? Of hebben ze al gegeten

    Sorry voor de vragen


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    Zo, we zullen eens wat leven in de brouwerij brengen. Ik ben helemaal terug ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    maybetonight schreef:
    Top, eerst eten of eerst opdracht? Of hebben ze al gegeten

    Sorry voor de vragen


    Ik denk, Chanel kennende, dat ze dat gewoon tegelijk kunnen doen.

    Al hoewel de menigen in de groep daarover verdeelt zijn, Julia zal zoiets bijvoorbeeld niet echt fijn vinden. Maar ik denk dat die zich aan moet passen aan wat haar groepje vind.

    Dus, kortgezegd: dat mogen ze zelf beslissen

    Chanel stemt in ieder geval voor tegelijk, Julia voor eerst eten


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nu eindelijk eens die post af maken van Alexander en daarna eentje maken met Catelyn

    Alex zal wel voor beide kiezen denk ik


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Ik neem aan dat Alexander trouwens op kamer 6 zit?


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    DemonTeddy schreef:
    Ik neem aan dat Alexander trouwens op kamer 6 zit?


    Ja, inderdaad.
    Ik ben bijna klaar met m'n kamer, dan zal ik daarna hem overal bij plaatsen en een post met Julia en Chanel schrijven


    Keep your head up, keep your heart strong

    Is het trouwens misschien geen goed idee dat er een soort van beurtrol wordt opgesteld? Ik bedoel maar dat als bijvoorbeeld Riley praat en dan wil bijvoorbeeld Theseus op Riley antwoorden en Xanthe schrijft bijvoorbeeld een post maar dat er dan iemand anders opeens enkele seconden daarvoor haar deeltje post en dus Xanthe alles moet veranderen. Dus dat het eigenlijk een beetje fucked up verloopt. Oh god, mijn uitleg klinkt nu echt zo vaag als ik het lees. Maar ik hoop dat jullie me begrijpen? :'D


    Rise and rise again until lambs become lions

    Clayton schreef:
    Is het trouwens misschien geen goed idee dat er een soort van beurtrol wordt opgesteld? Ik bedoel maar dat als bijvoorbeeld Riley praat en dan wil bijvoorbeeld Theseus op Riley antwoorden en Xanthe schrijft bijvoorbeeld een post maar dat er dan iemand anders opeens enkele seconden daarvoor haar deeltje post en dus Xanthe alles moet veranderen. Dus dat het eigenlijk een beetje fucked up verloopt. Oh god, mijn uitleg klinkt nu echt zo vaag als ik het lees. Maar ik hoop dat jullie me begrijpen? :'D


    Ja, ik denk wel dat dat handig is.
    Ik ga even nadenken over wat een goede verdeling is en dan ga ik die plaatsen.
    Maar dat doen we dan alleen bij opdrachten die met zoveel zijn, want meestal, zoals bij het zwembad, verloopt zoiets ook vanzelf.

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 14:28 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik heb de verdeling als volgt gemaakt, ook gebasseerd op wie er allemaal al gereageerd heeft. Zouden jullie, nadat jullie een stukje gepost hebben, steeds aan de volgende door willen geven dat die een stukje kan posten? Dan loopt het wat soepeler dan dat iedereen steeds moet kijken of ze alweer mogen.

    Verdeling 1 (bij de woonkamer):
    Eve --> Alexander --> Tomas --> Chanel --> Ashton --> weer vanaf Eve opnieuw

    Verdeling 2 (bij de tuin):
    Theseus --> Allison --> Daniel --> Julia --> Riley --> Catelyn --> weer vanaf Theseus opnieuw

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 14:38 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Geldt deze verdeling pas als iedereen er is? Of moet ik bijvoorbeeld nu ook nog even wachten op Daniel en Julia om te schrijven dat Riley naar de tuin loopt?


    Rise and rise again until lambs become lions

    Clayton schreef:
    Geldt deze verdeling pas als iedereen er is? Of moet ik bijvoorbeeld nu ook nog even wachten op Daniel en Julia om te schrijven dat Riley naar de tuin loopt?

    Ik denk dat het het handigste is als we óf wachten tot iedereen er is óf helemaal geen verdeling doen. Geen verdeling vind ik ook geen probleem, maar op sommige momenten wel en op andere niet is erg verwarrend.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik denk zelf trouwens dat geen verdeling het handigste is, omdat we toch meestal niet met zijn allen tegelijk online zijn. Maar als jullie een verdeling willen vind ik dat ook geen probleem, daarom heb ik m ook gemaakt


    Keep your head up, keep your heart strong