• Ik heb zelf twee ideetjes ongeveer voor een titel waar jullie uit kunnen stemmen, maar jullie mogen zelf ook een titel verzinnen voor mijn verhaal.

    Mijn verhaal gaat over een meisje dat anders is dan de andere, ze komt uit een andere wereld iets wat wij de hel/onderwereld noemen, deze meisje is dus een demon en van koninklijke bloede ze wilt meer leren over de tussen aarde (wereld tussen hemel/bovenwereld en hel/onderwereld) en over de mensen waarna ze met veel protest van haar vader toch naar de mensenwereld mag leven om daar naar school te gaan en dat soort dingen en zo meer dingen leert over de mensen en hun wereld. Op school hoort ze bij de populairste en de grootste pesters, iets wat wel bij haar past want zelf is zei gemeen, arrogant, sarcastisch, sadistisch en soms heeft ze zelfs psychopathische/sadistische trekken wat komt omdat ze dus een demon is. Ze moordt ook mensen uit op een soms gruwelijke en pijnlijke manier. Maar goed de kerstvakantie is voorbij en er komt een nieuwe jongen op school een jongen met wit blond haar en blauwe ogen, deze jongen haat pesten, helpt iedereen en is eigenlijk gewoon te aardig ook wilt ze Rose de demon op het goede pad brengen. Rose gaat allerlei veranderingen doorstaan, zo moord ze op een minder gruwelijke manier, steeds pijnlozer en ze moord ook veel minder op het gegeven moment stopt het moorden ook, ze krijgt wat meer respect en begrip voor het levende, ze wordt liever en betrouwbaarder iets wat haar vader niet echt bepaald leuk vind. Maar ook de jongen heeft een geheim hij is een engel en hun vriendschap is ten strengst verboden. Maar toch worden ze verliefd op elkaar.
    En dan zijn er ook nog tekenen dat Satan de grootvader van Rose terug keert naar de hel.

    Oke lange beschrijving en het is ook niet de officele.

    Tittels die ik in gedachten had:
    Even demons have feelings
    Changes