• Hier kun je al je berichten plaatsen die niks/vrij weinig met het RPG te maken hebben.

    Andere topics:
    Rollentopic
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 15:22 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Riles en Theo maken zoals verwacht een spectaculaire intrede. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Expendables schreef:
    Hehe natuurlijk niet
    @Naomi: ik wil een post zien als ik thuiskom. :p


    Shush you! Je hebt je post! Ik heb het ook al naar je gsms't. c:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik zag het, ik ga er nu snel een schrijven en ik vond het trouwens niet eerlijk dat jij ging rijden EN zeker niet onder invloed :p


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ga na het koken eten en afwassen reageren x)


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Expendables schreef:
    Ik zag het, ik ga er nu snel een schrijven en ik vond het trouwens niet eerlijk dat jij ging rijden EN zeker niet onder invloed :p


    Riley vindt het in ieder geval helemaal geweldig. :'D
    Trouwens dit is echt een heel leuk stukje. + I like the music. Like I said earlier: you have a great taste in music.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Heej,

    Zoals in de verhaallijn staat, zijn er ook enkele opdrachten die iedereen van de kijkers thuis kan krijgen en uit moeten gaan voeren. Ik zeg het wanneer er een opdracht komt, maar hebben jullie daar misschien leuke ideetjes voor? Dan kan ik die gebruiken :)


    Keep your head up, keep your heart strong

    Misschien kun je dat aan Heel Q vragen? Lijkt me leuk om het niet te weten :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik denk niet dat heel Q zin heeft om daar antwoord op te geven.
    Iets wat we wel kunnen doen is dat jullie, als jullie een idee hebben voor je eigen personages of die van iemand anders, dat jullie het niet hier plaatsen maar naar mij mailen. Ik stuur iedereen die mee doet wel even een GBtje met de vraag om wat ideetjes naar me te mailen, dat is misschien een betere optie :)


    Keep your head up, keep your heart strong

    Jup kan ik is nadenken (nog harder:') )


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Expendables schreef:
    Jup kan ik is nadenken (nog harder:') )


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik dacht fuck examens minder posten, maar ik denk dat net hrt omgekeerde gaat gebeuren :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Expendables schreef:
    Ik dacht fuck examens minder posten, maar ik denk dat net hrt omgekeerde gaat gebeuren :')


    Examens gaan áltijd voor he! Iets wat mij heel erg helpt om me op school te blijven concentreren is: "Als ik dit jaar niet slaag, ga ik geen stufi meer krijgen op m'n HBO, dus beter ga ik heel erg m'n best doen" en dat geldt voor iedereen, dat van de stufi. Dus beter kan je nu je best doen voor school, zodat je dat wel nog kan krijgen en je straks geen grote lening hebt.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Expendables schreef:
    Ik dacht fuck examens minder posten, maar ik denk dat net hrt omgekeerde gaat gebeuren :')


    Ik heb hier precies hetzelfde :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wanneer hebben jullie trouwens examens dan? En van wat?

    Ik namelijk pas miden juni, van MBO


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Examens gaan áltijd voor he! Iets wat mij heel erg helpt om me op school te blijven concentreren is: "Als ik dit jaar niet slaag, ga ik geen stufi meer krijgen op m'n HBO, dus beter ga ik heel erg m'n best doen" en dat geldt voor iedereen, dat van de stufi. Dus beter kan je nu je best doen voor school, zodat je dat wel nog kan krijgen en je straks geen grote lening hebt.
    zit,jij in Nederland op,school? En vanaf woensdag tot woensdag daarop


    Sidera nostra contrahent solem lunamque