• Hier kun je al je berichten plaatsen die niks/vrij weinig met het RPG te maken hebben.

    Andere topics:
    Rollentopic
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 15:22 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Het hangt er inderdaad van af wie er allemaal online zijn op dat moment. Zelf vind ik een verdeling altijd het makkelijkste gezien ik het al dikwijls heb gehad dat ik een hele post moest veranderen omdat er iemand anders opeens enkele seconden voor me had gepost en ik dus al haar reacties ook nog in de mijne moest verwerken. ;p Maar het wordt sowieso nog een heel karwei om 5 anderen posts in jouw post nog te verwerken.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Clayton schreef:
    Het hangt er inderdaad van af wie er allemaal online zijn op dat moment. Zelf vind ik een verdeling altijd het makkelijkste gezien ik het al dikwijls heb gehad dat ik een hele post moest veranderen omdat er iemand anders opeens enkele seconden voor me had gepost en ik dus al haar reacties ook nog in de mijne moest verwerken. ;p Maar het wordt sowieso nog een heel karwei om 5 anderen posts in jouw post nog te verwerken.


    Ik denk dat je sowieso niet altijd overal op hoeft te reageren.

    Misschien is het handig als we de verdeling aanhouden voor wie er na wie een opdracht uit moet voeren of de waarheid moet vertellen, maar dat we op de momenten dat het rustig is gewoon allemaal kunnen reageren. Als je dan een post per ongeluk niet meeneemt in je post maakt dat, denk ik, ook niet uit. Als de persoon na jou maar zowel jouw post als de post die daar vlak voor geplaatst is in zijn post verwerkt. Daarnaast is het ook handig om vanuit word te schrijven en vlak voor je je post plaatst nog even op vernieuwen klikt


    Keep your head up, keep your heart strong

    CurIs > Tootles


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Is er nou wel of geen volgorde?!


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    maybetonight schreef:
    Is er nou wel of geen volgorde?!


    Die volgorde geldt voor wie na wieen opdracht uit moet voeren


    Keep your head up, keep your heart strong

    Okee thanksss


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    Ik snap het volgorde ding niet helemaal. Is het de volgorde volgens wie er eerst gepost heeft, of de volgorde van de namen in je spoiler?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Expendables schreef:
    Ik snap het volgorde ding niet helemaal. Is het de volgorde volgens wie er eerst gepost heeft, of de volgorde van de namen in je spoiler?


    Deze:
    Eve --> Alexander --> Tomas --> Chanel --> Ashton --> weer vanaf Eve opnieuw

    Verdeling 2 (bij de tuin): Theseus --> Allison --> Daniel --> Julia --> Riley --> Catelyn --> weer vanaf Theseus opnieuw

    Die andere had ik namelijk nog niet echt nagedacht over een volgorde en hier heb je jongen/meisje/jongen/meisje, wat denk ik leuker is


    Keep your head up, keep your heart strong

    Expendables schreef:
    Ik snap het volgorde ding niet helemaal. Is het de volgorde volgens wie er eerst gepost heeft, of de volgorde van de namen in je spoiler?


    Volgorde van de truth & dare. Wie dus als eerste een opdracht moet doen enzo. ;p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Clayton schreef:
    (...)

    Volgorde van de truth & dare. Wie dus als eerste een opdracht moet doen enzo. ;p
    ZOVER WAS IK WEL AL NAOMI D:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    en eindelijk mijn post met Catelyn af.

    plaats die eerst wel en post daarna met Alexander anders gaat het nog langer duren


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic