• Ik heb zo rpg al eens eerder aangemaakt, aangezien er toen best veel mensen mee deden heb ik besloten om hem opnieuw te maken, deze keer heb ik het wel aangepast en komen er dus alleen de Griekse mythologie in voor.



    Lang geleden besloten de goden van Olympus om een school te bouwen speciaal voor hun halfgod kinderen, deze school zou ver weg in Korinthe liggen wat ergens in Griekenland ligt, deze school ligt omringt door bossen waar vrijwel niemand komt maar toch is er een bescherming erom heen gedaan zodat verder niemand die zou kunnen zien en ook niemand zomaar de schoolterrein op kan. De goden konden daar ook hun kinderen in alle rust opzoeken . Deze school hebben al vele leiders en helden voortgebracht zoals Hercules, Achilles, Asklepios en nog vele andere, en natuurlijk worden ook in deze eeuw helden en leiders opgeleid.
    En ook zal er ook af en toe een queeste komen.

    Stop op vrouwelijke personages!



    Eerste jaars

    Meisjes
    -
    -
    -

    Jongens
    -Yansé Kuàilè Freitas || Iris || AnnaxElsa

    -
    -


    Tweede jaars
    Meisjes
    -
    -
    -

    Jongens
    -
    -
    -


    Derde jaars
    Meisjes
    -Clio Euphrasia Míridóttir || Iris || [/pink AnnaxElsa
    -
    -

    Jongens
    -
    -
    -


    Vierde jaars
    Meisjes
    -Venya Bjornson || Thanatos || Aquata
    -
    -
    Jongens
    -
    -
    -


    Vijfde jaars
    Meisjes Vol
    -Chrysanthe Damaris Stavros || Poseidon || Barnowl
    -Shaney Tamara Valentine || Apollo || Whisperings
    -Shailene Aerald Chase || Athena Woodley

    Jongens Vol
    -Alexandros 'Alex' hero ravelli || Apollo || XLout
    -Percy Spencer Felix Jones || Hads || Pwettyness
    -

    Zesde jaars
    Meisjes Vol!
    -Hannah Photini Shoore || Zeus || CrazyGirlxx
    -Meghan Aurora Belle Carlyle || Chione || MissMills
    -Ombré Rose D'Ablaing || Nyx Wall
    Jongens
    -Percy Kay Johnson || Poseidon ||Kendizzzzle
    -Andor Haraldur Wärner || Chronos || xLout
    -

    Zevende jaars
    Meisjes Vol!
    -Aikaterina 'Aika' Damianne DeLloys || Aphrodite || Pwettyness
    -Lizz Aurora Miles || Ares Mills
    Aeryn Micah Healy|| Athena Yoda
    Jongens Vol!
    -Alexander Sionnach Lahey || Hermes || Raccoon
    -Dean Sentis Lifeless || Hades || LyraPhoenix
    -Damian Xifos Machon || Ares ||GilGalad



    Lessen
    Hier onder staat wat informatie over de lessen, en of het een keuze vak of een verplicht vak is.
    Let er trouwens wel op met het invullen van je personage en het invullen van je keuzevakken dat sommige vakken alleen de kind van een bepaald god kan zijn, bev kinderen van zeegoden kunnen alleen het water beheersen volgen, en de hemel/weer goden alleen het weer beheersen/bliksem creëren, sommige hebben misschien die kracht niet of nog niet, of ze zijn er slecht in of juist goed, maar je bent nooit te goed,vooral in de 1e jaar nog niet.

    Grieks (Iedereen verplicht)
    Je leert hier de Griekse taal lezen en spreken
    Hier bij mag je zelf weten wat voor muziek instrument je wilt bespelen, gitaar, piano etc.
    Docent Weerkunde
    Als je een kind van een weergod bent of van de hemel krijg je deze vak mits je de kracht hebt om de weer te beïnvloeden
    Kennis over monster (Voor iedereen een verplicht vak)
    Hier leer je over monster goede en slechte
    Boogschieten (Voor iedereen verplicht vak)
    Hier leer je voornamelijk hoe je over weg moet met een boog, wat voor bogen er bestaan etc.
    water,aardbevingen en tornado’s creëren en beheersen
    Als je deze kracht hebt is deze les een verplicht vak voor alle kinderen van zeegoden en onderwereld goden (krijgen alleen aardbevingen)
    Bliksem creëren en beheersen
    Als je deze kracht hebt is deze les verplicht voor kinderen van weer en hemel goden
    Ziektes en gezondheid (wordt pas vanaf 2e jaar gegeven)
    Skeletten,zombies, soldaten etc oproepen en beheersen
    Als je deze kracht hebt is dit een verplicht vak voor kinderen van onderwereld en oorlogs goden
    Smeedwerk en vuur creëren en beheersen
    Als je deze kracht hebt is dit een verplicht vak voor alle smeed en vuur
    [/i] Strategie bedenken (Voor iedereen verplicht)
    Vroeger was dit vooral belangrijk in oorlogen, nu niet echt meer tenzij als er een aanval van monster komen of als je op een queeste gaat daarom is ook deze vak erin gelaten.)
    Vecht en verdediging trainen (Verplicht vak)
    Hier leer je meer met handen en voeten trainen, maar je gaat ook veel hardlopen zodat je conditie goed is, je klimt ook op allerlei dingen, klautert over touwen of springt van balk naar balk en dat soort dingen.
    Zwaardvechten
    Hier word voornamelijk aandacht besteedt aan dolken en zwaarden.
    Wiskunde (Verplicht)
    koken (Verplicht)
    Engels (Verplicht
    Geschiedens (Verplicht)
    Plant en natuur (Verplicht)


    Keuzevakken
    Muziek
    Hier bij mag je zelf weten wat voor muziek instrument je wilt bespelen, gitaar, piano etc.
    handel(vanaf 2e t/m 4e verplicht vanaf je 5e jaar keuzevak)
    Deze vak werd vooral vroeger gegeven als ze moesten handelen met piraten, koningen of andere lieden, de goden en leraren hebben deze les er wel ingehouden voor het geval het nodig zou zijn op een van de queeste, vanaf je 4e leerjaar weet je waarschijnlijk al genoeg van handelen waardoor het vanaf je 5e jaar een keuze vak is geworden)
    Paarden, Pegasus,eenhoorns


    Leraren
    Leraren, schoolhoofd, conciërge en kok zijn halfgoden of andere wezens, zoals een centaur
    Schoolhoofd:
    Conciërge:
    Kok:
    Alexios Rossini || leraar skeletten oproepen etc || Ares || Barnowl
    Lerares Boogschieten AnnaxElsa
    Ladon ''Lad'' Safrego || Echidna || Centaur || LyraPhoenix
    Lucetta Adora Mars || Vecht en verdedigingen || AphroditeRaccoon

    Rose Parrilla || Plant en Natuur+Zuster || Tyche || MissMills
    Voor leraren kijk bij de lessen welke vak je kan geven.



    Kamers

    Alle leerlingen hebben hun eigen kamer dat is aangepast naar hun onsterfelijke ouder en naar natuurlijk wat hun wilde.


    Goden/godinnen
    Aangezien goden en godinnen ookk bespeeld mogen worden en die ook wel eens een bezoek brengen aan de school mogen die ook bespeeld worden.



    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [11-18] leraren vanaf 23 jaar.
    Jaar:
    Geslacht:
    Ouder:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Herkomst:
    Beste vak/Slechtste vak:
    Keuzevakken:
    Kracht:
    Extra:

    Regels
    ABN praten
    Minstens 150 woorden
    Naamsverandering doorgeven
    2 personages per persoon
    Jongens en meisjes gelijk houden
    Niet de personages van andere bespelen
    Reserveringen blijven 2 dagen staan
    OOC tussen []{}
    Geen perfecte personages
    16+ mag
    Goden mogen ook gespeeld worden

    Je begint thuis of onderweg, je wordt gebracht naar de berg door je goddelijke ouder, sterfelijke ouder of je gaat alleen, ze brengen je tot het begin van de berg en niet verder er is een berg pad waar je niet langs elkaar kan lopen en dat niet te zien is voor sterfelijke mensen, na ongeveer vijf minuten kom je op een bredere stuk vlakte midden in de bergen waar paarden en eenhoorns staan aangezien de bergen niet geschikt zijn voor de koets gaan ze op de rug van de paard zitten in de bergen blijven ze in stap aangezien het te gevaarlijk is om te galopperen of te draven, na ongeveer een half uurtje is alles weer vlak en kom je aan bij de bos rand daar kan je er wel weer voor kiezen om je paard te laten galopperen of dat je blijft stappen, na een uur ben je ongeveer bij de school.
    Kijk in de rollenstory voor waar je kamers zijn, je gaat je spullen klaar naar je kamer brengen en opruimen, als er zo ongeveer iedereen er is dan begint de diner en dan zal de schoolhoofd nog wat dingen vertellen.


    Rollenstory
    Rollentopic 1

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 18:56 ]

    Aikaterina 'Aika' Damianne DeLloys || Aphrodite ||

    "Je weet dat ik liever niet bekeken word." grapte ik en hij greens even naar me. Ja, ik was typisch een dochter van Aphrodite. Ik hoefde niet eens meer moeite te doen om niet te betalen als ik dat wel zou moeten, en vaak liet ik jongens ook gewoon zitten zodat hun mochten betalen. " Zeker alleen omdat ik er ben." greens ik en Alex lachte erom. Ik had hem een duw gegeven, en was op hem gaan zitten om hem de kieteldood te geven, wat niet echt ging lukken .Hij lachte wel, maar niet omdat ik hem kietelde, want ik wist zijn zwakke plek niet. De rollen werden omgedraaid en toen was ik degene die de marteling moest ondergaan, want hij wist wel mijn zwakke plekken, wat in mijn nadeel werkte, want algauw was ik degene die lachend probeerde weg te komen.Na een tijdje vond hij het wel genoeg met het martelen en hield hij op, waarna hij mij over zijn schouder tilde en ik met een plofje in mijn witte bank belandde. "Zo, jij bent wel erg vrolijk vandaag." zegt hij met een lachje, waarop ik zielig kijk, maar daarna overdreven met mijn lange zwarte - niet gemascarade- wimpers knipper. " Mag ik niet vrolijk zijn dan?" zeg ik met een overdreven brits accent, en doe mijn haren goed. Ik ging mijn gave niet echt gebruiken, maar wel even gezellig doen zoals ik tegen andere ook was. Ik kijk hem recht aan, bijt zacht op mijn onderlip en mijn vingers gaan van zijn schouder tot zijn hand. Ik buig me naar hem toe, net alsof ik hem ga kussen, maar druk dan op het einde een kusje op zijn wang en begin te lachen.

    // wat ze draagt : http://i107.photobucket.com/albums/m312/niccixo/tumblr_lcyw6m4YnX1qze3z5o1_500.jpg


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Percy Kay Johnson II Zoon Poseidon.

    Ze rolde met haar ogen en grinnikte. ''Ik ben bepaald het lievelingetje van de school, maar mijn afkomst zegt dat ik een braaf kind moet zijn.'' lachte ze en schudde haar hoofd. 'Ik ben bepaald niet het lieverdje van de school. Elke leraar heeft een hekel aan me' zei ik met een kleine grinnik. Ze grinnikte. ''Athena, dat is waarom ik een braaf kind moet zijn, maar ja. Niet echt gelukt volgens mij.'' zei ze met een lichte grijns rond haar lippen, en keek naar het meer. Ik grinnikte. 'En, heb jij een mama probleem? Of heb je jou moeder al eens gezien?' vroeg ik. 'Ik heb mijn pa nog nooit gezien, of gesproken' zei ik. ''En, hoe zit het met jouw sterfelijke ouder?'' vroeg ze en glimlachte. ''Die van mij is getrouwd met een heks en dat is grotendeels mijn reden waarom ik naar de academie ben gegaan.'' ratelde ze. ''Ik hou van mijn vader, maar niet van zijn vrouw en ja.. Die vindt mij een gevaar voor het gezin, wat leuk om dat te horen.'' zei ze. Ze beet op haar lip en plofte neer op het bankje. 'Ik heb dus precies hetzelfde probleem.' zuchtte ik, en plofte naast haar neer op het bankje. 'Mijn moeder is veels te goed voor deze wereld en is dus getrouwd met een of andere lelijke, irritante, gemene creep, die haar als een slaaf behandeld.' zei ik. 'Maar het is geheel wederzijds. Hij mag mij ook niet' zei ik met een grijns. Ik was er blij mee dat hij mij niet mocht, hoef ik ook geen leuke dingen met hem te gaan doen als "familie" getver.


    How far is far

    Shailene Aerald Chase • Athena

    'Ik ben bepaald niet het lieverdje van de school. Elke leraar heeft een hekel aan me' zei hij met een lichte grinnik, terwijl ik even lachte. ''Precies, ik ken het gevoel.'' lachte ik en haalde en hand door mijn haar die los over mijn schouders hing en zuchtte even. Hij grinnikte even. 'En, heb jij een mama probleem? Of heb je jou moeder al eens gezien?' vroeg hij en ik glimlachte even. 'Ik heb mijn pa nog nooit gezien, of gesproken' Ik keek hem aan en beet weer op mijn lip, een slechte gewoonte. ''Wat? Dat kan niet.. Ik zie mijn moeder eens in het jaar, maar dat is alles. Ze heeft nooit zin in het gezeik van de leiding die ze krijgt over mij.'' zei ik met een lichte zucht. 'Ik heb dus precies hetzelfde probleem.' zuchtte hij en plofte neer naast mij op het bankje. 'Mijn moeder is veels te goed voor deze wereld en is dus getrouwd met een of andere lelijke, irritante, gemene creep, die haar als een slaaf behandeld. Ik knikte. ''Ja, ik ken het verhaal. Ik wil ook niet dat mijn vader denkt dat ik een gevaar ben voor zijn gezin, maar ik wil ook niet in dezelfde huis wonen als mijn stiefmoeder. Onze haat is wederzijds, ach ja.'' Ik keek naar de blauwe lucht en haalde diep adem. ''Grappig genoeg lijken we op elkaar,'' lachte ik zachtjes. Ik glimlachte licht terwijl ik naar de lucht keek.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 22:37 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    LyraPhoenix schreef:
    Dean Sentis Lifeless//Zoon van Hades//7e jaar
    Het zwarte paard reed zachtejs over het hobbelige pad waarbij het kasteel langzaam in zicht kwam. Ik was doodop van de lange rit, en mijn benen deden zeer toen ik het paard liet galoperen op de begaanbare stukken.
    Ik steeg al kreunend af en pakte de sportas. Ik liet het paard over aan de mensen daar en liep zoals altijd richting de slaapvertrekken. Ik liep naar mijn oude vertrouwde slaapkamer in waar ik de laatste jaren doorbracht. Zels in de tijden dat ik gepest werd. Ik zet mijn tas op bed en trok mijn schoudertas over mijn hoofd. Zuchttend keek ik de ruimte rond waar ik het laatste jaar zou zijn voordat ik terug zou keren naar de onderwereld.

    Ladon 'Lad' Safrego//Leraar Kennis over monsters
    De eerste dag was voor mij de leukste dag van het hele schooljaar. Nieuwe halfgoden ontmoeten. Ik was zelf al op tijd en zat in de leraarenkamer op een van de kleedjes. Stoelen waren voor mij onhandig en ik had het al helemaal gehad met banken. Niet dat ik er last van heb, maar om er nou met het achterste van een paard erop te gaan zitten, lijkt me ook een beetje onhandig.
    Ik kroop langzaam overeind om maar eens de nieuwe studenten te gaan ontmoeten. Zacht klikte mijn hoeven over de vloer, waarbij ik de trap af reed opweg naar de grote zaal.
    Vele studenten die er al waren, sommige eerste jaars, keken raar op, maar liepen weer verder.
    Ik kwam in de grote zaal en de ronde in voor een gesprek met iemand. Wie zou het leuk vinden om een gesprek te voeren met een centaur.

    (Ik heb Dean en Ladon in de aanbieding)


    [Ik kan Rose Ladon wel laten terroriseren :) en Meghan is ook nog vrij :) (alleen is ze wel een jaar jonger dan Dean)]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 10:39 ]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    MissMills schreef:
    (...)

    [Ik kan Lana Ladon wel laten terroriseren :) en Meghan is ook nog vrij :) (alleen is ze wel een jaar jonger dan Dean)]


    {Dat is goed, en maakt niet uit}

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 9:29 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    {Dat is goed, en maakt niet uit}


    [Oke dan stuur ik Rose wel naar Ladon toe. Waat moet ik Meghan heen sturen? Oh en kennen Dean en Meghan elkaar al of niet? :P]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 10:38 ]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Alexander Sionnach Lahey || Zoon Hermes

    Aika keek me zielig aan en knipperde overdreven met haar lange zwarte wimpers, waardoor ik kort en zachtjes lach. " Mag ik niet vrolijk zijn dan?" vroeg ze met een duidelijke klanktoon op haar accent. "Hmm, laat me eens denken." zei ik quasi serieus en grijnsde dan speels naar haar. "Tuurlijk mag dat." zei ik dan met nog steeds die speelse grijns rond mijn lippen. Aika beet op haar lip en liet haar heldere ogen in mijn groene ogen haken. Haar vingers bracht ze plots naar mijn schouder toe en liet ze langs mijn arm strelen, om dan uiteindelijk uit te komen bij mijn rechterhand. Ze boog zich naar me toe en ik wilde ergens niet dat ze me zou gaan kussen. Ik was dan ook redelijk verbaasd, maar ook grotendeels opgelucht toen ze haar lippen op mijn wang drukte en dan weer begon te lachen. Ik haf haar een por in haar zij en woelde nu door haar blonde haren om haar te pesten. "Jij pestkop." zei ik lachend tegen haar en daarna kwam ik weer naast haar ploffen op het witte bankje. "Dus, wat zullen we eens doen vandaag?" vroeg ik haar grijnzend. Het diner ging zo beginnen, maar ik had zin om nog wat leuks te doen, voordat ik mijn masker weer zou gaan opzetten en weer de sluwe vos zou gaan zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rose Parrilla ~ Lerares Plant en Natuur

    Ik liep naar mijn kamer op de tweede verdieping en gooide de deur open. Ik keek glimlachend naar binnen. Nu was het hier nog zo opgeruimd. Maar dat zou niet lang meer duren. Ik gooide mijn tas op de bank en genoot even van het uitzicht op het bos. Ik had geen zin om nu mijn spullen uit te pakken dus liep ik maar weer naar beneden. Eens kijken of er al iemand in de grote zaal was waar ik mee kon praten. En desnoods kon ik de nieuwe leerlingen begroeten. Ik stapte vrolijk glimlachend de grote zaal binnen en zag bijna meteen Ladon die een opvallende verschijning was doordat hij half paard was. Ik huppelde vrolijk naar hem toe. ‘Hey,’ zei ik vrolijk. ‘Hoe was je vakantie? Mijne was wel oké. Ik heb eigenlijk niet zoveel gedaan. Alleen wat rondgezworven in de Canadese bossen,’ ratelde ik. Ik keek hem verwachtingsvol aan, wachtend op zijn antwoord.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 9:53 ]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    MissMills schreef:
    (...)

    [Oke dan stuur ik Lana wel naar Ladon toe. Waat moet ik Meghan heen sturen? Oh en kennen Dean en Meghan elkaar al of niet? :P]


    (Dean en meghan mogen elkaar kennen. Ik zal hem naar de grote hal sturen, , aangezien hij in zijn slaapkamer is.)


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    (Dean en meghan mogen elkaar kennen. Ik zal hem naar de grote hal sturen, , aangezien hij in zijn slaapkamer is.)


    [Is goed, ik zal haar op je afsturen ]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Meghan Aurora Belle Carlyle ~ Dochter Chione ~ 6e jaars

    Ik liep naar de tweede verdieping en liep zo naar mijn kamer. Na vijf jaar wist ik hem eindelijk in één keer te vinden. Ik had echt het richtingsgevoel van een dode koe. Ik opende de deur en liep de woonkamer binnen. Ik liep gelijk door naar mijn slaapkamer en plofte daar mijn spullen neer. Ik had eigenlijk geen zin om alles uit te pakken. Maar toch begon ik maar eens mijn kleding ik mijn kast te proppen. Ik zuchtte. Dit kon na het diner ook nog wel. Ik liep naar mijn keuken dronk een glaasje water en liep mijn kamer uit. Wat zou ik eens gaan doen. Ik kon naar de bieb. Ik hield van lezen en verslond vele boeken per jaar. Maar dat kon ik later ook wel doen. Ik struinde verveeld rond in het kasteel en zonder dat ik het door had liep ik naar de grote zaal.

    Slaapkamer.

    Kledingkast.

    Woonkamer.

    Badkamer.

    Keuken.
    (De keuken is niet met al die ramen xD)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 9:59 ]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    // ik post zo, eerst nog even uit bed komn, haha.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    (Heyy, ik was net even Rose haar rooster aan het uitvogelen (sorry had niks beters te doen) en ik zag dat er een fout in stond. Rose zou namelijk twee klassen tegelijk les moeten geven (leerjaar 4 en 7) en dit lukt helaas niet tenzij ze zich in tweeën zou kunnen splitsen :P, dus wat moet ze nu doen?)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 10:38 ]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Dean Sentis Lifeless//Zoon Hades
    Ik zat op mijn bed, kijkend naar de sportas. Ik haalde uit een van de zijvakjes een klok, waar hele andere tijden op stonden dan een normale klok. Het was iets waar de zon op aangegeven werd. Als het bewolkt werd, zouden de wijzers op twaalf uur staan en bij half zon zou de wijzers op half staan en zo verder. Ik mocht niet in de zon, nou ja, ik kon wel tegen wat zon. Het was zo oneerlijk het feit dat iedereen gezellig van de warmte kon genieten, moest ik binnen blijven, wat de uiteindelijke conclussie blijkt te zijn is dat als ik in de zon terecht zou komen ik mijn leven gedag kon zeggen. Ik zuchtte en liep met mijn handen in mijn zakken gestoken richting de grote hal.
    Ik pakte wel mijn spullen uit na de ceremonie. Ik liep de trap op naar boven en nam de eerste gang naar de grote zaal. Ik keek om me heen of ik bekende zag, maar zo op het eerste ogenblik viel het tegen.
    Ik keek nog eens door de kamer en nu zag ik een bekende de zaal in lopen. Ik wilde op haar aflopen, als ik word tegengehouden door een paar eerste jaars die me de weg afsneden. 'Meghan,' riep ik naar haar om haar aandacht te krijgen.

    Ladon "Lad" Safrego//Leraar Kennis over Monsters
    Ik keek toe hoe een aantal gezellige eerste jaars met tweede jaar aan het praten waren, als er een bekend persoon op me af kwam lopen. Het was Rose, lerares Plant en Natuur en zo te zien was ze zoals altijd vrolijk. 'Hey,' zei ze vrolijk en ik knikte terug. Ik draaide onhandig naar haar toe.
    ' Hoe was je vakantie? Mijne was wel oké. Ik heb eigenlijk niet zoveel gedaan. Alleen wat rondgezworven in de Canadese bossen,’ ratelde Rose, waarbij ik het niet kon laten om te grinniken. 'Mijn vakantie was wat afgezonderd. Heb me verdiept in de boeken. Moet wel bij blijven voor de lessen,' zei ik vriendelijk. 'En wat kwam je zowel tegen in die bossen van Candada. Want volgens mij ben ik daar nog nooit geweest,' zei ik.


    Vampire + Servant = Servamp

    Chrysanthe Damaris Stavros || Dochter van Poseidon
    De bosrand komt al in zicht en als ik daar ben dan galoppeert mijn paard zonder waarschuwing aan om een uurtje door de bos te galopperen tot bij de school zijn. de school is al in zicht en ik glimlach even, mijn paard die stopt en ik stap eraf ''Dankje wel maatje.' zeg ik en ik geef hem een appel. met mijn spullen loop ik naar de Poseidon huis toe waar ik naar binnen loop en gelijk mijn spullen in mijn kamer neerleg, dan loop ik naar de woonkamer waar ik op de bank ga zitten en even zucht. 'Weer een nieuwe schooljaar.' zeg ik dan.


    [Iemand voor Chrysanthe of Alexios?]