• Ik heb zo rpg al eens eerder aangemaakt, aangezien er toen best veel mensen mee deden heb ik besloten om hem opnieuw te maken, deze keer heb ik het wel aangepast en komen er dus alleen de Griekse mythologie in voor.



    Lang geleden besloten de goden van Olympus om een school te bouwen speciaal voor hun halfgod kinderen, deze school zou ver weg in Korinthe liggen wat ergens in Griekenland ligt, deze school ligt omringt door bossen waar vrijwel niemand komt maar toch is er een bescherming erom heen gedaan zodat verder niemand die zou kunnen zien en ook niemand zomaar de schoolterrein op kan. De goden konden daar ook hun kinderen in alle rust opzoeken . Deze school hebben al vele leiders en helden voortgebracht zoals Hercules, Achilles, Asklepios en nog vele andere, en natuurlijk worden ook in deze eeuw helden en leiders opgeleid.
    En ook zal er ook af en toe een queeste komen.

    Stop op vrouwelijke personages!



    Eerste jaars

    Meisjes
    -
    -
    -

    Jongens
    -Yansé Kuàilè Freitas || Iris || AnnaxElsa

    -
    -


    Tweede jaars
    Meisjes
    -
    -
    -

    Jongens
    -
    -
    -


    Derde jaars
    Meisjes
    -Clio Euphrasia Míridóttir || Iris || [/pink AnnaxElsa
    -
    -

    Jongens
    -
    -
    -


    Vierde jaars
    Meisjes
    -Venya Bjornson || Thanatos || Aquata
    -
    -
    Jongens
    -
    -
    -


    Vijfde jaars
    Meisjes Vol
    -Chrysanthe Damaris Stavros || Poseidon || Barnowl
    -Shaney Tamara Valentine || Apollo || Whisperings
    -Shailene Aerald Chase || Athena Woodley

    Jongens Vol
    -Alexandros 'Alex' hero ravelli || Apollo || XLout
    -Percy Spencer Felix Jones || Hads || Pwettyness
    -

    Zesde jaars
    Meisjes Vol!
    -Hannah Photini Shoore || Zeus || CrazyGirlxx
    -Meghan Aurora Belle Carlyle || Chione || MissMills
    -Ombré Rose D'Ablaing || Nyx Wall
    Jongens
    -Percy Kay Johnson || Poseidon ||Kendizzzzle
    -Andor Haraldur Wärner || Chronos || xLout
    -

    Zevende jaars
    Meisjes Vol!
    -Aikaterina 'Aika' Damianne DeLloys || Aphrodite || Pwettyness
    -Lizz Aurora Miles || Ares Mills
    Aeryn Micah Healy|| Athena Yoda
    Jongens Vol!
    -Alexander Sionnach Lahey || Hermes || Raccoon
    -Dean Sentis Lifeless || Hades || LyraPhoenix
    -Damian Xifos Machon || Ares ||GilGalad



    Lessen
    Hier onder staat wat informatie over de lessen, en of het een keuze vak of een verplicht vak is.
    Let er trouwens wel op met het invullen van je personage en het invullen van je keuzevakken dat sommige vakken alleen de kind van een bepaald god kan zijn, bev kinderen van zeegoden kunnen alleen het water beheersen volgen, en de hemel/weer goden alleen het weer beheersen/bliksem creëren, sommige hebben misschien die kracht niet of nog niet, of ze zijn er slecht in of juist goed, maar je bent nooit te goed,vooral in de 1e jaar nog niet.

    Grieks (Iedereen verplicht)
    Je leert hier de Griekse taal lezen en spreken
    Hier bij mag je zelf weten wat voor muziek instrument je wilt bespelen, gitaar, piano etc.
    Docent Weerkunde
    Als je een kind van een weergod bent of van de hemel krijg je deze vak mits je de kracht hebt om de weer te beïnvloeden
    Kennis over monster (Voor iedereen een verplicht vak)
    Hier leer je over monster goede en slechte
    Boogschieten (Voor iedereen verplicht vak)
    Hier leer je voornamelijk hoe je over weg moet met een boog, wat voor bogen er bestaan etc.
    water,aardbevingen en tornado’s creëren en beheersen
    Als je deze kracht hebt is deze les een verplicht vak voor alle kinderen van zeegoden en onderwereld goden (krijgen alleen aardbevingen)
    Bliksem creëren en beheersen
    Als je deze kracht hebt is deze les verplicht voor kinderen van weer en hemel goden
    Ziektes en gezondheid (wordt pas vanaf 2e jaar gegeven)
    Skeletten,zombies, soldaten etc oproepen en beheersen
    Als je deze kracht hebt is dit een verplicht vak voor kinderen van onderwereld en oorlogs goden
    Smeedwerk en vuur creëren en beheersen
    Als je deze kracht hebt is dit een verplicht vak voor alle smeed en vuur
    [/i] Strategie bedenken (Voor iedereen verplicht)
    Vroeger was dit vooral belangrijk in oorlogen, nu niet echt meer tenzij als er een aanval van monster komen of als je op een queeste gaat daarom is ook deze vak erin gelaten.)
    Vecht en verdediging trainen (Verplicht vak)
    Hier leer je meer met handen en voeten trainen, maar je gaat ook veel hardlopen zodat je conditie goed is, je klimt ook op allerlei dingen, klautert over touwen of springt van balk naar balk en dat soort dingen.
    Zwaardvechten
    Hier word voornamelijk aandacht besteedt aan dolken en zwaarden.
    Wiskunde (Verplicht)
    koken (Verplicht)
    Engels (Verplicht
    Geschiedens (Verplicht)
    Plant en natuur (Verplicht)


    Keuzevakken
    Muziek
    Hier bij mag je zelf weten wat voor muziek instrument je wilt bespelen, gitaar, piano etc.
    handel(vanaf 2e t/m 4e verplicht vanaf je 5e jaar keuzevak)
    Deze vak werd vooral vroeger gegeven als ze moesten handelen met piraten, koningen of andere lieden, de goden en leraren hebben deze les er wel ingehouden voor het geval het nodig zou zijn op een van de queeste, vanaf je 4e leerjaar weet je waarschijnlijk al genoeg van handelen waardoor het vanaf je 5e jaar een keuze vak is geworden)
    Paarden, Pegasus,eenhoorns


    Leraren
    Leraren, schoolhoofd, conciërge en kok zijn halfgoden of andere wezens, zoals een centaur
    Schoolhoofd:
    Conciërge:
    Kok:
    Alexios Rossini || leraar skeletten oproepen etc || Ares || Barnowl
    Lerares Boogschieten AnnaxElsa
    Ladon ''Lad'' Safrego || Echidna || Centaur || LyraPhoenix
    Lucetta Adora Mars || Vecht en verdedigingen || AphroditeRaccoon

    Rose Parrilla || Plant en Natuur+Zuster || Tyche || MissMills
    Voor leraren kijk bij de lessen welke vak je kan geven.



    Kamers

    Alle leerlingen hebben hun eigen kamer dat is aangepast naar hun onsterfelijke ouder en naar natuurlijk wat hun wilde.


    Goden/godinnen
    Aangezien goden en godinnen ookk bespeeld mogen worden en die ook wel eens een bezoek brengen aan de school mogen die ook bespeeld worden.



    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [11-18] leraren vanaf 23 jaar.
    Jaar:
    Geslacht:
    Ouder:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Herkomst:
    Beste vak/Slechtste vak:
    Keuzevakken:
    Kracht:
    Extra:

    Regels
    ABN praten
    Minstens 150 woorden
    Naamsverandering doorgeven
    2 personages per persoon
    Jongens en meisjes gelijk houden
    Niet de personages van andere bespelen
    Reserveringen blijven 2 dagen staan
    OOC tussen []{}
    Geen perfecte personages
    16+ mag
    Goden mogen ook gespeeld worden

    Je begint thuis of onderweg, je wordt gebracht naar de berg door je goddelijke ouder, sterfelijke ouder of je gaat alleen, ze brengen je tot het begin van de berg en niet verder er is een berg pad waar je niet langs elkaar kan lopen en dat niet te zien is voor sterfelijke mensen, na ongeveer vijf minuten kom je op een bredere stuk vlakte midden in de bergen waar paarden en eenhoorns staan aangezien de bergen niet geschikt zijn voor de koets gaan ze op de rug van de paard zitten in de bergen blijven ze in stap aangezien het te gevaarlijk is om te galopperen of te draven, na ongeveer een half uurtje is alles weer vlak en kom je aan bij de bos rand daar kan je er wel weer voor kiezen om je paard te laten galopperen of dat je blijft stappen, na een uur ben je ongeveer bij de school.
    Kijk in de rollenstory voor waar je kamers zijn, je gaat je spullen klaar naar je kamer brengen en opruimen, als er zo ongeveer iedereen er is dan begint de diner en dan zal de schoolhoofd nog wat dingen vertellen.


    Rollenstory
    Rollentopic 1

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 18:56 ]

    [MT]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    {Mijn topics}


    Stenenlikker

    [MT]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Clio Euphrasia Míridóttir • Dochter Iris • Outfit
    Ik rende van de regenboog zo hard als ik kon. "Bedankt mam!" riep ik naar boven. Regenbogen waren van die handige vervoersmiddelen, helaas konden ze de berg niet op. Ik keek weer voor me. Voor de derde keer in mijn leven begon ik mijn weg omhoog over het smalle bergpad. Ik was wel benieuwd naar wat het nieuwe schooljaar zou brengen. Mijn eerste stap was altijd een soort van heilig voor me. Ik begon te glimlachen terwijl ik in een ritmische pas het pad op liep. Ik neuriede ondertussen een stukje van mountain sound, een liedje van mijn favoriete Ijslandse band, Of Monsters and Men. Toen ik op het bredere stuk kwam had ik het inmiddels drie keer gezongen. Met een grote glimlach op mijn gezicht stapte ik op een eenhoorn, die ik zachtjes aanspoorde tot stap. Ik bleef doorzingen terwijl we tegen de steile helling opliepen. Na een tijdje kwamen we dan aan bij de bosrand. Ik hield halt. Ja, dit was het moment. Ik spoorde de eenhoorn aan tot een galop, waarna we door het bos raasden. Het was net of we de grond niet raakten. Ik klemde me vast aan het warme lichaam van de eenhoorn, bedenkend dat het iets van mijn moeder is. Eenhoorns worden eenhoorns als ze door de regenboog vallen. Eindelijk, na ongeveer een uur reizen, kwam de bosrand in zicht. Vrolijk keek ik op naar het grote kasteel. Daarna wandelde ik door naar mijn kleine hutje aan de zijkant, waar ik in mijn eentje woonde voor een jaar. Ik opende de deur met een regenboogschildering erop. Ik liep gelijk door naar de woonkamer waar ik mijn rugzak neergooide en op de bank plofte. Na even de kamer gecontroleerd te hebben liep ik door naar mijn slaapkamer. Daar begon ik mijn spullen in de kast te laden en ik legde mijn iPod op het nachtkastje. Ik verwisselde mijn laarsjes voor gewone all stars en ging op weg naar het kasteel voor het openingsdiner.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 22:39 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mt


    Vampire + Servant = Servamp

    • Mijn topics.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MT


    How far is far

    Dean Sentis Lifeless//Zoon Hades//7e jaar
    Ik stond aan de voet van de berg en gaapte zachtjes, waarbij mijn ooghoeken begonnen te tranen. Het was behoorlijk vroeg geweest om via de onderwereld mijn vader gedag te zeggen, terwijl ik het pad nam naar de voet van de berg. Ik trek mijn schouder tas met mijn benodigde spullen goed over mijn schouder en zette de sporttas van mijn sterfelijke ouders op de grond.
    Dit was het dan een lange trip, die ik al vele malen heb genomen. Mijn laatste jaar. Ik zuchtte kort en liep met stevige passen het pad naar boven. Hier en daar zag ik wat leerlingen hun goden of zelf sterfelijke ouders gedag zeggen, maar waar ik woon is het slecht begaanbaar, dus hadden mijn ouders me maar gedag gezegd op dat kleine eilandje ver in de oceaan.
    Het pad naar boven was wat ik dacht, behoorlijk versleten en ik moest af en toe uitkijken dat ik niet uitgleed. Ik kwam na vijf minuten aan bij een brede weg en zag de paarden en eenhoorns al staan. Ik besloot om de zwarte te nemen die buiten de groep stond te grazen.
    Ik bood aan of ik mee mocht reizen en het paard gooide zijn nek naar achter en hinnikte zachtjes. Ik klom in het zadel en zette de sporttas voorop en pakte de teugels om hem stapvoets naar het kasteel te leiden.


    Vampire + Servant = Servamp

    // MT


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Mon topics


    I like my choices. I hope she likes hers.

    MT


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Mon topics ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [MT]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Meghan Aurora Belle Carlyle ~ Dochter Chione ~ 6e jaars

    ‘Bedankt pap,’ zei ik en ik gaf mijn vader een kus op zijn wang. Hij had me op zijn motor voor de berg afgezet en vanaf hier moest ik lopen. ‘Graag gedaan schat. Veel plezier op school, maak er iets leuks van,’ zei hij en hij stapte weer op zijn motor, zwaaide even en reed weg. Ik zwaaide terug, hees mijn zware rugzak op mijn schouder en liep het smalle paadje op. Na vijf minuutjes werd het pad breder. Hier stonden allemaal eenhoorns en paarden te grazen. Ik koos zomaar een willekeurig dier uit. Het was een witte eenhoorn met glanzende manen. Ik vroeg of hij me naar boven wilde brengen. Hij hinnikte en ik ging op zijn rug zitten. Zo reden we in stap naar boven. Harder mocht niet want daar was het hier te stijl voor en dan zou ik de eenhoorn teveel belasten. Na een half uurtje gereden te hebben kwamen we bij de bosrand. Ik vond het heerlijk om hier naar beneden te galopperen en dat deed ik dan ook. Mijn haren wapperden in de wind en ik genoot van de boslucht. Opeens kwam het kasteel in zicht. Ik wist dat het ongeveer een uurtje rijden was, maar deze rit voelde meer als een kwartiertje. Ik sprong van de eenhoorn af, bedankte hem en liep het kasteel binnen, mijn nieuwe schooljaar tegemoet. Ik groette hier en daar wat leerlingen die ik wel eens had gezien. Ik was in een uiterst vrolijke stemming. Ik had echt zin in dit nieuwe schooljaar.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 11:20 ]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Aikaterina 'Aika' Damianne DeLloys || Aphrodite ||

    Ik vond het maar niks dat ik weg moest van mijn huis, alleen om naar die school te moeten omdat mijn moeder toch niet zo maagdelijk was geweest en het bed had gedeeld met een man van aarde. Ik gooide mijn haren over mijn schouders, en gaf de vrouw aan wie ik al jaren zag als mijn moeder een knuffel. Ik begon te lopen tot het pad breder werd en ik allemaal paarden en eenhoorns zag staan. Ik liep op een willekeurig paard af, eenhoorns waren leuk, maar een paard had mijn voorkeur. Een grote zwarte, ik vroeg om toestemming en die kreeg ik. Ik steeg op en voorzichtig gingen we de steile helling op. Vanaf dat ik klein was had ik al leren paard te rijden, dus zo moeilijk vond ik het niet. Ik keek rechtuit toen we over het pad richting het kasteel gallopeerde. Het bleef leuk, om toch elk jaar op de rug van een paard naar het kasteel te gaan, al zouden ze wel eens wat verandering eraan mogen brengen. Ze stapte af van het paard, bedankte deze met een suikerklontje en liep naar binnen.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.