• Ik heb zo rpg al eens eerder aangemaakt, aangezien er toen best veel mensen mee deden heb ik besloten om hem opnieuw te maken, deze keer heb ik het wel aangepast en komen er dus alleen de Griekse mythologie in voor.



    Lang geleden besloten de goden van Olympus om een school te bouwen speciaal voor hun halfgod kinderen, deze school zou ver weg in Korinthe liggen wat ergens in Griekenland ligt, deze school ligt omringt door bossen waar vrijwel niemand komt maar toch is er een bescherming erom heen gedaan zodat verder niemand die zou kunnen zien en ook niemand zomaar de schoolterrein op kan. De goden konden daar ook hun kinderen in alle rust opzoeken . Deze school hebben al vele leiders en helden voortgebracht zoals Hercules, Achilles, Asklepios en nog vele andere, en natuurlijk worden ook in deze eeuw helden en leiders opgeleid.
    En ook zal er ook af en toe een queeste komen.

    Stop op vrouwelijke personages!



    Eerste jaars

    Meisjes
    -
    -
    -

    Jongens
    -Yansé Kuàilè Freitas || Iris || AnnaxElsa

    -
    -


    Tweede jaars
    Meisjes
    -
    -
    -

    Jongens
    -
    -
    -


    Derde jaars
    Meisjes
    -Clio Euphrasia Míridóttir || Iris || [/pink AnnaxElsa
    -
    -

    Jongens
    -
    -
    -


    Vierde jaars
    Meisjes
    -Venya Bjornson || Thanatos || Aquata
    -
    -
    Jongens
    -
    -
    -


    Vijfde jaars
    Meisjes Vol
    -Chrysanthe Damaris Stavros || Poseidon || Barnowl
    -Shaney Tamara Valentine || Apollo || Whisperings
    -Shailene Aerald Chase || Athena Woodley

    Jongens Vol
    -Alexandros 'Alex' hero ravelli || Apollo || XLout
    -Percy Spencer Felix Jones || Hads || Pwettyness
    -

    Zesde jaars
    Meisjes Vol!
    -Hannah Photini Shoore || Zeus || CrazyGirlxx
    -Meghan Aurora Belle Carlyle || Chione || MissMills
    -Ombré Rose D'Ablaing || Nyx Wall
    Jongens
    -Percy Kay Johnson || Poseidon ||Kendizzzzle
    -Andor Haraldur Wärner || Chronos || xLout
    -

    Zevende jaars
    Meisjes Vol!
    -Aikaterina 'Aika' Damianne DeLloys || Aphrodite || Pwettyness
    -Lizz Aurora Miles || Ares Mills
    Aeryn Micah Healy|| Athena Yoda
    Jongens Vol!
    -Alexander Sionnach Lahey || Hermes || Raccoon
    -Dean Sentis Lifeless || Hades || LyraPhoenix
    -Damian Xifos Machon || Ares ||GilGalad



    Lessen
    Hier onder staat wat informatie over de lessen, en of het een keuze vak of een verplicht vak is.
    Let er trouwens wel op met het invullen van je personage en het invullen van je keuzevakken dat sommige vakken alleen de kind van een bepaald god kan zijn, bev kinderen van zeegoden kunnen alleen het water beheersen volgen, en de hemel/weer goden alleen het weer beheersen/bliksem creëren, sommige hebben misschien die kracht niet of nog niet, of ze zijn er slecht in of juist goed, maar je bent nooit te goed,vooral in de 1e jaar nog niet.

    Grieks (Iedereen verplicht)
    Je leert hier de Griekse taal lezen en spreken
    Hier bij mag je zelf weten wat voor muziek instrument je wilt bespelen, gitaar, piano etc.
    Docent Weerkunde
    Als je een kind van een weergod bent of van de hemel krijg je deze vak mits je de kracht hebt om de weer te beïnvloeden
    Kennis over monster (Voor iedereen een verplicht vak)
    Hier leer je over monster goede en slechte
    Boogschieten (Voor iedereen verplicht vak)
    Hier leer je voornamelijk hoe je over weg moet met een boog, wat voor bogen er bestaan etc.
    water,aardbevingen en tornado’s creëren en beheersen
    Als je deze kracht hebt is deze les een verplicht vak voor alle kinderen van zeegoden en onderwereld goden (krijgen alleen aardbevingen)
    Bliksem creëren en beheersen
    Als je deze kracht hebt is deze les verplicht voor kinderen van weer en hemel goden
    Ziektes en gezondheid (wordt pas vanaf 2e jaar gegeven)
    Skeletten,zombies, soldaten etc oproepen en beheersen
    Als je deze kracht hebt is dit een verplicht vak voor kinderen van onderwereld en oorlogs goden
    Smeedwerk en vuur creëren en beheersen
    Als je deze kracht hebt is dit een verplicht vak voor alle smeed en vuur
    [/i] Strategie bedenken (Voor iedereen verplicht)
    Vroeger was dit vooral belangrijk in oorlogen, nu niet echt meer tenzij als er een aanval van monster komen of als je op een queeste gaat daarom is ook deze vak erin gelaten.)
    Vecht en verdediging trainen (Verplicht vak)
    Hier leer je meer met handen en voeten trainen, maar je gaat ook veel hardlopen zodat je conditie goed is, je klimt ook op allerlei dingen, klautert over touwen of springt van balk naar balk en dat soort dingen.
    Zwaardvechten
    Hier word voornamelijk aandacht besteedt aan dolken en zwaarden.
    Wiskunde (Verplicht)
    koken (Verplicht)
    Engels (Verplicht
    Geschiedens (Verplicht)
    Plant en natuur (Verplicht)


    Keuzevakken
    Muziek
    Hier bij mag je zelf weten wat voor muziek instrument je wilt bespelen, gitaar, piano etc.
    handel(vanaf 2e t/m 4e verplicht vanaf je 5e jaar keuzevak)
    Deze vak werd vooral vroeger gegeven als ze moesten handelen met piraten, koningen of andere lieden, de goden en leraren hebben deze les er wel ingehouden voor het geval het nodig zou zijn op een van de queeste, vanaf je 4e leerjaar weet je waarschijnlijk al genoeg van handelen waardoor het vanaf je 5e jaar een keuze vak is geworden)
    Paarden, Pegasus,eenhoorns


    Leraren
    Leraren, schoolhoofd, conciërge en kok zijn halfgoden of andere wezens, zoals een centaur
    Schoolhoofd:
    Conciërge:
    Kok:
    Alexios Rossini || leraar skeletten oproepen etc || Ares || Barnowl
    Lerares Boogschieten AnnaxElsa
    Ladon ''Lad'' Safrego || Echidna || Centaur || LyraPhoenix
    Lucetta Adora Mars || Vecht en verdedigingen || AphroditeRaccoon

    Rose Parrilla || Plant en Natuur+Zuster || Tyche || MissMills
    Voor leraren kijk bij de lessen welke vak je kan geven.



    Kamers

    Alle leerlingen hebben hun eigen kamer dat is aangepast naar hun onsterfelijke ouder en naar natuurlijk wat hun wilde.


    Goden/godinnen
    Aangezien goden en godinnen ookk bespeeld mogen worden en die ook wel eens een bezoek brengen aan de school mogen die ook bespeeld worden.



    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [11-18] leraren vanaf 23 jaar.
    Jaar:
    Geslacht:
    Ouder:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Herkomst:
    Beste vak/Slechtste vak:
    Keuzevakken:
    Kracht:
    Extra:

    Regels
    ABN praten
    Minstens 150 woorden
    Naamsverandering doorgeven
    2 personages per persoon
    Jongens en meisjes gelijk houden
    Niet de personages van andere bespelen
    Reserveringen blijven 2 dagen staan
    OOC tussen []{}
    Geen perfecte personages
    16+ mag
    Goden mogen ook gespeeld worden

    Je begint thuis of onderweg, je wordt gebracht naar de berg door je goddelijke ouder, sterfelijke ouder of je gaat alleen, ze brengen je tot het begin van de berg en niet verder er is een berg pad waar je niet langs elkaar kan lopen en dat niet te zien is voor sterfelijke mensen, na ongeveer vijf minuten kom je op een bredere stuk vlakte midden in de bergen waar paarden en eenhoorns staan aangezien de bergen niet geschikt zijn voor de koets gaan ze op de rug van de paard zitten in de bergen blijven ze in stap aangezien het te gevaarlijk is om te galopperen of te draven, na ongeveer een half uurtje is alles weer vlak en kom je aan bij de bos rand daar kan je er wel weer voor kiezen om je paard te laten galopperen of dat je blijft stappen, na een uur ben je ongeveer bij de school.
    Kijk in de rollenstory voor waar je kamers zijn, je gaat je spullen klaar naar je kamer brengen en opruimen, als er zo ongeveer iedereen er is dan begint de diner en dan zal de schoolhoofd nog wat dingen vertellen.


    Rollenstory
    Rollentopic 1

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 18:56 ]

    • Iemand die Lizz – Ares' dochter wil meeten?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Logan Anderson | Son of Hades |

    'Doei mam.'Zei ik tegen mijn moeder en ik gaf haar nog een kus op haar wang. Daarna draaide ik me om en liep over het smalle pad. Mijn sporttas had ik stevig vast. Uit ervaring wist ik dat ik hier niet te snel moest lopen, anders zou ik weer vallen. Na 5 minuten kwam ik aan op een brederpad. Een meter of 10 verder stonden paarden en eenhoorns. Ik liep naar een donkerbruin paard toe met een witte vlek op zijn snuit. 'Zou jij me naar het kasteel kunnen brengen?'Vroeg ik het paard. Hij hinnikte, waardoor ik dacht dat het een ja zou betekenen. Rustig klom ik op de rug en zette ik mijn sporttas voor me. Het paard begon te stappen over de stenen van de berg. Het kasteel kwam al in zicht. Maar ik moest nog zeker wel 1 uur rijden. Na een uur te hebben gereden op het paard in de prachtige natuur hier kwam ik aan bij het kasteel. Ik sprong van het paard af en bedankte hem. Met de sporttas in mijn linkerhand liep ik het kasteel in en ging meteen door naar de kelder. Daar open ik de deur van het vertrek van de kinderen van Hades en Thanatos. Ik begroet iedereen die er zit en loop naar mijn slaapkamer. Waar ik meteen op mijn bed plof.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    MiIls schreef:
    • Iemand die Lizz – Ares' dochter wil meeten?


    Well, Damian wilt wel. Die heeft zijn halfzusje erg gemist :')


    Stenenlikker

    [Anybody for Logan?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    GilGalad schreef:
    (...)

    Well, Damian wilt wel. Die heeft zijn halfzusje erg gemist :')


    • Oké. ^^ Waar is hij?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MiIls schreef:
    (...)

    • Oké. ^^ Waar is hij?


    Ik hoop vanavond een post voor hem te schrijven, maar ze kunnen elkaar bij de paarden ontmoeten.


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Ik hoop vanavond een post voor hem te schrijven, maar ze kunnen elkaar bij de paarden ontmoeten.


    • Okey, dat is goed. •


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Wie voor chrysanthe ? Kan alleen wel savonds ergens posten

    (Clio is vrij en op weg naar het kasteel, maar derdejaars... Mweehh)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Feaser schreef:
    [Anybody for Logan?]


    Andor kan wel :)


    If you don't know where you're going, any road will get you there

    [Vrijwilligers voor vrienden van Aeryn? Het zevende jaar is denk ik het handigst, maar andere jaren kan ook wel, denk ik.]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dean Sentis Lifeless//Zoon van Hades//7e jaar
    Het zwarte paard reed zachtejs over het hobbelige pad waarbij het kasteel langzaam in zicht kwam. Ik was doodop van de lange rit, en mijn benen deden zeer toen ik het paard liet galoperen op de begaanbare stukken.
    Ik steeg al kreunend af en pakte de sportas. Ik liet het paard over aan de mensen daar en liep zoals altijd richting de slaapvertrekken. Ik liep naar mijn oude vertrouwde slaapkamer in waar ik de laatste jaren doorbracht. Zels in de tijden dat ik gepest werd. Ik zet mijn tas op bed en trok mijn schoudertas over mijn hoofd. Zuchttend keek ik de ruimte rond waar ik het laatste jaar zou zijn voordat ik terug zou keren naar de onderwereld.

    Ladon 'Lad' Safrego//Leraar Kennis over monsters
    De eerste dag was voor mij de leukste dag van het hele schooljaar. Nieuwe halfgoden ontmoeten. Ik was zelf al op tijd en zat in de leraarenkamer op een van de kleedjes. Stoelen waren voor mij onhandig en ik had het al helemaal gehad met banken. Niet dat ik er last van heb, maar om er nou met het achterste van een paard erop te gaan zitten, lijkt me ook een beetje onhandig.
    Ik kroop langzaam overeind om maar eens de nieuwe studenten te gaan ontmoeten. Zacht klikte mijn hoeven over de vloer, waarbij ik de trap af reed opweg naar de grote zaal.
    Vele studenten die er al waren, sommige eerste jaars, keken raar op, maar liepen weer verder.
    Ik kwam in de grote zaal en de ronde in voor een gesprek met iemand. Wie zou het leuk vinden om een gesprek te voeren met een centaur.

    (Ik heb Dean en Ladon in de aanbieding)


    Vampire + Servant = Servamp

    xLout schreef:
    (...)

    Andor kan wel :)


    [Waar is hij?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Feaser schreef:
    (...)

    [Waar is hij?]


    Hij is nog nergens, zal vanavond stukje plaatsen :)


    If you don't know where you're going, any road will get you there

    Andor Haraldur Wärner ll zoon van Chronos

    Met mijn neus in de wind liep ik richting de berg. Een berg waar ik erg tegenop had gezien toen ik voor het eerst naar de Amademy ging, maar nu keek ik uit naar het moment dat ik weer terug mocht. Mijn vader had vandaag afscheid van me genomen. Zijn ogen glinsterden toen ze mij aankeken. Hij had me mijn tas gegeven, en net als elk jaar zijn advies. 'Vergeet nooit wie je bent,' was zijn advies dit jaar. Ik glimlachte even, voor ik het bergpad opliep. Ik genoot van de tocht, ik genoot van de wind die door mijn haren streek. Ik had mijn zwaard om me heen hangen, mijn tas hing over mijn schouder en bungelde op de telling van mijn voetstappen. Ergens, in de verte hoorde ik de paarden al hinniken. Ik keek uit naar het moment dat ik weer bij die van mij mocht zijn. Ik stapte de plek op, en staarde vol trots naar de beesten die klaar stonden. Aan de zijkant, verscholen tussen de anderen, stond een zwart paard. Zijn gestalte alleen al straalde edelheid uit. Ik keek vol trots naar het beest en liep naar hem toe, 'Viento,' fluisterde ik in zijn oor. Er waren een paar talen die ik vloeiend kon spreken, waaronder Spaans. Hij reageerde op mijn stem en keek me aan met ogen vol liefde. Ik legde mijn hoofd tegen hem aan en genoot van de warmte.


    If you don't know where you're going, any road will get you there