• Niet om het een of ander ,

    maar wat is het de laaste tijd terug met al die TH-topics? ik bedoel maar, 6 van de 8 topics gaan over TH terug de laatste tijd? Zijn ze uit de dood terug opgestaan ofzo? :8


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik hoop het niet. :X


    ars moriendi

    Ehm, dat vind ik nog wel meevallen.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ach, wat maakt het uit? De fans mogen heus over hun idolen praten.


    All this dampness is damp.

    Voor sommige schijnbaar wel. De 'ik ben geen fan meer' mensen blijken spijt te hebben ofzo :Y).

    Maar sowieso het is en blijft een forum en ze mogen er over praten, er gaat niemand dood aan toch?

    [ bericht aangepast op 6 april 2010 - 22:28 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    k hoop t aan de ene kant niet, anders zie ik al wel aankomen dat ik straks weer nooit op t forum kijk xD

    Er is op dit moment trouwens een persoontje al die TH topics een beetje omhoog aan het schoppen volgens mij (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Phineas schreef:
    Er is op dit moment trouwens een persoontje al die TH topics een beetje omhoog aan het schoppen volgens mij (krul)


    I need you like a heart needs a beat

    Ja, fijn hé? :')

    Phineas schreef:
    Er is op dit moment trouwens een persoontje al die TH topics een beetje omhoog aan het schoppen volgens mij (krul)


    Only losers can act the way you do

    Ik heb schijt aan de mensen die eerst zeiden; "ik ben geen fan meer" & nu terug aan hun voeten hangen als hyperventilerende kiekens zonder hoofd.

    Cheshire schreef:
    Ik hoop het niet. :X


    None but ourselves can free our minds.

    Irgendwann schreef:
    Ik heb schijt aan de mensen die eerst zeiden; "ik ben geen fan meer" & nu terug aan hun voeten hangen als hyperventilerende kiekens zonder hoofd.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Irgendwann schreef:
    Ik heb schijt aan de mensen die eerst zeiden; "ik ben geen fan meer" & nu terug aan hun voeten hangen als hyperventilerende kiekens zonder hoofd.


    I need you like a heart needs a beat

    ze zijn nooit dood geweest? (cat)


    Let's do this poo

    Irgendwann schreef:
    Ik heb schijt aan de mensen die eerst zeiden; "ik ben geen fan meer" & nu terug aan hun voeten hangen als hyperventilerende kiekens zonder hoofd.


    Zo ken ik er een hier op deze site. Zo'n mensen noem ik overlopers. Twijfelen en steeds van bandje wisselen. Hà heb ik dus niet. Na TH ben ik naar andere band gegaan, maar die is nu ook gestopt dus ben van de andere band (en artiest :Y)) fan.

    Overlopers noem ik ze. Sorry moest even mening kwijt.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me