• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.



    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | LegoIas
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun

    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | xxjiggerxx
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings

    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!

    het idee komt van fergie
    fergie

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 14:22 ]

    {laatste bericht van mij bij het vorige topic}

    selena gomez

    Zeg Liam dat ik van hem houd en en dat ze door moeten gaan en dat hij het wel red ik zal hem beschermen'Smeekt hij mij. 'Nee niall je mag niet dood je gaat niet dood je red het we komen wel uit deze hel niet opgeven' zeg ik huilend wanhopig en paniekerig. Waaron moest niall noudood dacht ik bij mezelf. 'Pyro kappen vermoord mij maar maar niet niall liam heeft hem nodig en de rest van de wereld heeft hem ook nodig laat hem met rust je mag mij zoveel martelen als je wilt maar laat liam en lulu en niallmet rust ik smeek het je' zeg ik

    Niall HOranik hoor hoe Antonio van alles roep en zie dat Pyro mij dodend aan kijkt en bang kijk ik haar terug aan. Sorry Matteo, maar ik ben niet Antonio's vriendin, was ik nooit geweest. Ben gewoon een vriendin van hem' . 'Wat! Jij bent er geweest!' Siste ze ik voel hoe ik naar achteren vlieg tegen de muur door haar duw 'Matteo, hij moet dood' schreeuwde ze richting hem.Met een creepy blik kijk ze naar me en ik krimp bang in een terwijl van angst tranen in mijn ogen sprongen. Ineens voel ik een knietje in mijn edele en ik schreeuw het uit van de pijn als ze heel vaak daar trapt en ik krimp ineen. Vervolgens terwijl ik me wat proberen recht te zetten prikte ze met twee vingers recht in mijn ogen. Snel sloeg ik mijn handen voor mijn ogen die traanden en geiljk een helse piojn brachten. 'verdomme' sis ik vol pijn. Door dat mijn handen voor mijn ogen waren zag ik niet aankomen dat ze me in mijn maag trapte. Ik krimp in een en kokhalzend van de trappen val ik op de grond. Ik wist nu niet wat ik met mijn handen moest doen. ze wouden mijnm buik omklemmen maar het licht deed pijn aan mijn ogen.IK was er geweest, echt geweest. .'hou op jullie zijn gek waarom doen jullie dit eigenlijk jullie kunnen wat mij betreft dood'"heey pyro laat niall met rust jij hebt hem gedumpt jij ging vreemd met tate!' schreeuwde Selena en komt langzaam naar me toe en slaat een arm om me heen. 'Zeg Liam dat ik van hem houd en en dat ze door moeten gaan en dat hij het wel red ik zal hem beschermen' smeek ik haar teriwjl mijn stem doordringt is met pijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -jigger, misschien handig om de personage van legolas neer te zetten de de personage van taundril een streep door-

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 23:25 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Taundriel en Legolas is dezelfde persoon :'D. En er staat een mega fout in het topic + MT


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    Taundriel en Legolas is dezelfde persoon :'D. En er staat een mega fout in het topic + MT
    [hahah ik ga haar even pb'en voor de opmaak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -is het zo goed?-

    [super!!]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -yay :)-

    [MT]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [Wat is er gaande en hoe kan Lulu reageren?]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Euhm lulu staat nog steeds tegen de muur aangedrukt door antonio junior

    -deze topic gaat echt dood-

    [Echt niet XD Lulu gaat zo reageren.]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    -haha okee-

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Matteo drukte me tegen de muur, met een mes in zijn hand. Ik besloot maar niks te zeggen, al ging ik liever dood dan dat ik hier mijn leven lang zou moeten doorbrengen. Plots ging alles heel snel. Ik hoorde mensen schreeuwen, gillen, dingen zeggen… Ik volgde het niet meer. Alsof ik doof was, want mijn zicht was nog erg scherp. Waarom ik niks deed en niks zei? Geen idee. Misschien wilde ik me er niet in mengen? Erg raar, want meestal had ik er nu al bovenop gezeten. Plots hoorde ik Niall schreeuwen dat hij niet wilde dat er iemand aan Selena of mij zat. Ik knikte onopmerkelijk, als teken dat hij het goed had gedaan. Daarna ging het alsnog heel snel. Mijn hoofd begon te tollen, net zoals het zicht voor me. Alsof ik in een tornado werd meegesleept. Ik hoorde plots schoppen en slaan. Ik zag al snel weer scherp en gleed behendig onder Matteo door. Ik zag dat Pyro Niall aan het mishandelen was. Ja, mishandelen, het zag er erg wreed uit. Woede kookte in me, alweer begon mijn hoofd te tollen en zag ik erg onscherp, maar ik wilde nu niet flauwvallen als een mietje. Letterlijk nietsziend rende ik op de pijnlijke geluiden af, waarna ik even wankelde. 'Blijf van hem af, gestoorde psychopaat! Ja, ik had het tegen jou bitch! Het is maar goed dat je klotevriendje dood is getrapt, dan voel jij eens hoe pijn voelt. Ken je dat woord? Pijn? Nou, nu wel. Wat jij voelt is pijn. Wat je ons allemaal nu aandoet.' Ik zag Pyro nog steeds niet, enkel een waas. Wat kon mij het schelen. Al stond ik tegen de deur te lullen, ze moest maar even weten wat ze ons aandeed.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa