• Ik heb zo rpg al eens eerder aangemaakt, aangezien er toen best veel mensen mee deden heb ik besloten om hem opnieuw te maken, deze keer heb ik het wel aangepast en komen er dus alleen de Griekse mythologie in voor.



    Lang geleden besloten de goden van Olympus om een school te bouwen speciaal voor hun halfgod kinderen, deze school zou ver weg in Korinthe liggen wat ergens in Griekenland ligt, deze school ligt omringt door bossen waar vrijwel niemand komt maar toch is er een bescherming erom heen gedaan zodat verder niemand die zou kunnen zien en ook niemand zomaar de schoolterrein op kan. De goden konden daar ook hun kinderen in alle rust opzoeken . Deze school hebben al vele leiders en helden voortgebracht zoals Hercules, Achilles, Asklepios en nog vele andere, en natuurlijk worden ook in deze eeuw helden en leiders opgeleid.
    En ook zal er ook af en toe een queeste komen.

    Stop op vrouwelijke personages!



    Eerste jaars

    Meisjes
    -
    -
    -

    Jongens
    -Yansé Kuàilè Freitas || Iris || AnnaxElsa

    -
    -


    Tweede jaars
    Meisjes
    -
    -
    -

    Jongens
    -
    -
    -


    Derde jaars
    Meisjes
    -Clio Euphrasia Míridóttir || Iris || [/pink AnnaxElsa
    -
    -

    Jongens
    -
    -
    -


    Vierde jaars
    Meisjes
    -Venya Bjornson || Thanatos || Aquata
    -
    -
    Jongens
    -
    -
    -


    Vijfde jaars
    Meisjes Vol
    -Chrysanthe Damaris Stavros || Poseidon || Barnowl
    -Shaney Tamara Valentine || Apollo || Whisperings
    -Shailene Aerald Chase || Athena Woodley

    Jongens Vol
    -Alexandros 'Alex' hero ravelli || Apollo || XLout
    -Percy Spencer Felix Jones || Hads || Pwettyness
    -

    Zesde jaars
    Meisjes Vol!
    -Hannah Photini Shoore || Zeus || CrazyGirlxx
    -Meghan Aurora Belle Carlyle || Chione || MissMills
    -Ombré Rose D'Ablaing || Nyx Wall
    Jongens
    -Percy Kay Johnson || Poseidon ||Kendizzzzle
    -Andor Haraldur Wärner || Chronos || xLout
    -

    Zevende jaars
    Meisjes Vol!
    -Aikaterina 'Aika' Damianne DeLloys || Aphrodite || Pwettyness
    -Lizz Aurora Miles || Ares Mills
    Aeryn Micah Healy|| Athena Yoda
    Jongens Vol!
    -Alexander Sionnach Lahey || Hermes || Raccoon
    -Dean Sentis Lifeless || Hades || LyraPhoenix
    -Damian Xifos Machon || Ares ||GilGalad



    Lessen
    Hier onder staat wat informatie over de lessen, en of het een keuze vak of een verplicht vak is.
    Let er trouwens wel op met het invullen van je personage en het invullen van je keuzevakken dat sommige vakken alleen de kind van een bepaald god kan zijn, bev kinderen van zeegoden kunnen alleen het water beheersen volgen, en de hemel/weer goden alleen het weer beheersen/bliksem creëren, sommige hebben misschien die kracht niet of nog niet, of ze zijn er slecht in of juist goed, maar je bent nooit te goed,vooral in de 1e jaar nog niet.

    Grieks (Iedereen verplicht)
    Je leert hier de Griekse taal lezen en spreken
    Hier bij mag je zelf weten wat voor muziek instrument je wilt bespelen, gitaar, piano etc.
    Docent Weerkunde
    Als je een kind van een weergod bent of van de hemel krijg je deze vak mits je de kracht hebt om de weer te beïnvloeden
    Kennis over monster (Voor iedereen een verplicht vak)
    Hier leer je over monster goede en slechte
    Boogschieten (Voor iedereen verplicht vak)
    Hier leer je voornamelijk hoe je over weg moet met een boog, wat voor bogen er bestaan etc.
    water,aardbevingen en tornado’s creëren en beheersen
    Als je deze kracht hebt is deze les een verplicht vak voor alle kinderen van zeegoden en onderwereld goden (krijgen alleen aardbevingen)
    Bliksem creëren en beheersen
    Als je deze kracht hebt is deze les verplicht voor kinderen van weer en hemel goden
    Ziektes en gezondheid (wordt pas vanaf 2e jaar gegeven)
    Skeletten,zombies, soldaten etc oproepen en beheersen
    Als je deze kracht hebt is dit een verplicht vak voor kinderen van onderwereld en oorlogs goden
    Smeedwerk en vuur creëren en beheersen
    Als je deze kracht hebt is dit een verplicht vak voor alle smeed en vuur
    [/i] Strategie bedenken (Voor iedereen verplicht)
    Vroeger was dit vooral belangrijk in oorlogen, nu niet echt meer tenzij als er een aanval van monster komen of als je op een queeste gaat daarom is ook deze vak erin gelaten.)
    Vecht en verdediging trainen (Verplicht vak)
    Hier leer je meer met handen en voeten trainen, maar je gaat ook veel hardlopen zodat je conditie goed is, je klimt ook op allerlei dingen, klautert over touwen of springt van balk naar balk en dat soort dingen.
    Zwaardvechten
    Hier word voornamelijk aandacht besteedt aan dolken en zwaarden.
    Wiskunde (Verplicht)
    koken (Verplicht)
    Engels (Verplicht
    Geschiedens (Verplicht)
    Plant en natuur (Verplicht)


    Keuzevakken
    Muziek
    Hier bij mag je zelf weten wat voor muziek instrument je wilt bespelen, gitaar, piano etc.
    handel(vanaf 2e t/m 4e verplicht vanaf je 5e jaar keuzevak)
    Deze vak werd vooral vroeger gegeven als ze moesten handelen met piraten, koningen of andere lieden, de goden en leraren hebben deze les er wel ingehouden voor het geval het nodig zou zijn op een van de queeste, vanaf je 4e leerjaar weet je waarschijnlijk al genoeg van handelen waardoor het vanaf je 5e jaar een keuze vak is geworden)
    Paarden, Pegasus,eenhoorns


    Leraren
    Leraren, schoolhoofd, conciërge en kok zijn halfgoden of andere wezens, zoals een centaur
    Schoolhoofd:
    Conciërge:
    Kok:
    Alexios Rossini || leraar skeletten oproepen etc || Ares || Barnowl
    Lerares Boogschieten AnnaxElsa
    Ladon ''Lad'' Safrego || Echidna || Centaur || LyraPhoenix
    Lucetta Adora Mars || Vecht en verdedigingen || AphroditeRaccoon

    Rose Parrilla || Plant en Natuur+Zuster || Tyche || MissMills
    Voor leraren kijk bij de lessen welke vak je kan geven.



    Kamers

    Alle leerlingen hebben hun eigen kamer dat is aangepast naar hun onsterfelijke ouder en naar natuurlijk wat hun wilde.


    Goden/godinnen
    Aangezien goden en godinnen ookk bespeeld mogen worden en die ook wel eens een bezoek brengen aan de school mogen die ook bespeeld worden.



    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [11-18] leraren vanaf 23 jaar.
    Jaar:
    Geslacht:
    Ouder:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Herkomst:
    Beste vak/Slechtste vak:
    Keuzevakken:
    Kracht:
    Extra:

    Regels
    ABN praten
    Minstens 150 woorden
    Naamsverandering doorgeven
    2 personages per persoon
    Jongens en meisjes gelijk houden
    Niet de personages van andere bespelen
    Reserveringen blijven 2 dagen staan
    OOC tussen []{}
    Geen perfecte personages
    16+ mag
    Goden mogen ook gespeeld worden

    Je begint thuis of onderweg, je wordt gebracht naar de berg door je goddelijke ouder, sterfelijke ouder of je gaat alleen, ze brengen je tot het begin van de berg en niet verder er is een berg pad waar je niet langs elkaar kan lopen en dat niet te zien is voor sterfelijke mensen, na ongeveer vijf minuten kom je op een bredere stuk vlakte midden in de bergen waar paarden en eenhoorns staan aangezien de bergen niet geschikt zijn voor de koets gaan ze op de rug van de paard zitten in de bergen blijven ze in stap aangezien het te gevaarlijk is om te galopperen of te draven, na ongeveer een half uurtje is alles weer vlak en kom je aan bij de bos rand daar kan je er wel weer voor kiezen om je paard te laten galopperen of dat je blijft stappen, na een uur ben je ongeveer bij de school.
    Kijk in de rollenstory voor waar je kamers zijn, je gaat je spullen klaar naar je kamer brengen en opruimen, als er zo ongeveer iedereen er is dan begint de diner en dan zal de schoolhoofd nog wat dingen vertellen.


    Rollenstory
    Rollentopic 1

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 18:56 ]

    [Mijn topics (:]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Rose Parrilla ~ Lerares Plant en Natuur

    ‘Bedankt en tot ziens!’ roep ik naar mijn vriendin die in haar auto wegrijd. We zwaaien nog even naar elkaar en dan is ze weg. Ik huppel naar boven. Ik heb er weer zin in. Al snel hoorde ik het gehinnik van de paarden en eenhoorns. Ik keek of de eenhoorn waar ik vorig jaar op reed er nog stond en ja hoor ik herkende hem meteen. Gek genoeg onthield ik dit soort dingen wel, maar ik onthield bijvoorbeeld niet wat ik ook alweer moest kopen als ik in de supermarkt stond. Ik liep naar de witte eenhoorn met groen met roze manen. ‘Zou u mij naar het kasteel willen brengen?’ vroeg ik beleefd. Ik glimlachte. Het klonk zo leuk om u tegen een eenhoorn te zeggen. Ze hinnikte en begon wilde met haar hoofd te schudden. Het leek alsof ze knikte. Ik glimlachte, hees mijn rugzak op mijn rug en stapte op. De eenhoorn begon gelijk te lopen. Zo reed ik, van het uitzicht genietend, naar het kasteel. Toen we bij de bosrand kwamen liet ik de eenhoorn draven. Zodat ik alsnog van het mooie bos kon genieten. Ik bedankte de eenhoorn, zocht ik mijn tas naar een stukje appel, gaf het haar en liep met een brede grijns op mijn gezicht naar het kasteel.


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    // iemand voor Percy en Aik?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    (Iemand voor Alexander? + is er iemand dat misschien goede vrienden met hem wilt zijn? :3 )
    Alexander Sionnach Lahey || Zoon Hermes

    Met mijn grijze cap op liep ik iets wat ondergedoken door de steegjes van Dublin. Aangezien mijn moeder met een kater in haar bed lag en mijn vader het te 'druk' had om me naar school te brengen moest ik het zelf maar doen.Toen ik een kruidenwinkeltje tegen kwam die zijn groenten en fruit mooi uitgestald had, nam ik zonder dat die domme man het doorhad een appel mee en daarna liep ik rustig door naar een plek waar niemand was. Mijn groene ogen keken even schichtig om me heen en zodra de kust veilig was, gebruikte ik mijn kracht om daarna even kort verblind te worden. Zodra ik mijn groene kijkers weer opende glimlachte ik kort. Eindelijk was ik weer op mijn vertrouwde plek. Ik was echt trots op mijn gave, die teleporteerde me overal heen waar ik maar wilde, maar aangezien ik deze niet totaal onder controle had, had ik nogal rap last van hoofdpijn. Daardoor besloot ik zoals alle andere ook de gewone weg te nemen te paard. Ik klom de nogal oude steile berg op en kwam dan bij het bredere pad en daar zag ik al enkele paarden en eenhoorns grazen. Ik was erg opgelucht bij het zien van mijn trouwe ros. Een lichtbruine hengst waar ik het beste op kon rijden. Rustig liep ik naar het paard toe en zodra ik voor hem stond aaide ik zijn zijde zachte snoet. Ik haalde de groene appel uit mijn zak en haf deze aan het paard die met plezier van de appel snoepte. Ik aaide ham nog even aan zijn neus om hem op zijn gemak te stellen en daarna sprong ik op zijn rug en reed ik de bergen door. Na een tijdje kwamen we dan aan op de academie en ging ik zachtjes in galop, totdat we er waren. Ik sprong soepel van de ros af en had hem nog een aai, waarna ik de academie binnen ging. Ik hees mijn rugzak eerst wat beter op mijn schouder en keek eventjes rond of ik iemand zag dat ik kende.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (Iemand voor Alexander? + is er iemand dat misschien goede vrienden met hem wilt zijn? :3 )
    Alexander Sionnach Lahey || Zoon Hermes

    Met mijn grijze cap op liep ik iets wat ondergedoken door de steegjes van Dublin. Aangezien mijn moeder met een kater in haar bed lag en mijn vader het te 'druk' had om me naar school te brengen moest ik het zelf maar doen.Toen ik een kruidenwinkeltje tegen kwam die zijn groenten en fruit mooi uitgestald had, nam ik zonder dat die domme man het doorhad een appel mee en daarna liep ik rustig door naar een plek waar niemand was. Mijn groene ogen keken even schichtig om me heen en zodra de kust veilig was, gebruikte ik mijn kracht om daarna even kort verblind te worden. Zodra ik mijn groene kijkers weer opende glimlachte ik kort. Eindelijk was ik weer op mijn vertrouwde plek. Ik was echt trots op mijn gave, die teleporteerde me overal heen waar ik maar wilde, maar aangezien ik deze niet totaal onder controle had, had ik nogal rap last van hoofdpijn. Daardoor besloot ik zoals alle andere ook de gewone weg te nemen te paard. Ik klom de nogal oude steile berg op en kwam dan bij het bredere pad en daar zag ik al enkele paarden en eenhoorns grazen. Ik was erg opgelucht bij het zien van mijn trouwe ros. Een lichtbruine hengst waar ik het beste op kon rijden. Rustig liep ik naar het paard toe en zodra ik voor hem stond aaide ik zijn zijde zachte snoet. Ik haalde de groene appel uit mijn zak en haf deze aan het paard die met plezier van de appel snoepte. Ik aaide ham nog even aan zijn neus om hem op zijn gemak te stellen en daarna sprong ik op zijn rug en reed ik de bergen door. Na een tijdje kwamen we dan aan op de academie en ging ik zachtjes in galop, totdat we er waren. Ik sprong soepel van de ros af en had hem nog een aai, waarna ik de academie binnen ging. Ik hees mijn rugzak eerst wat beter op mijn schouder en keek eventjes rond of ik iemand zag dat ik kende.

    (Clio, maar die zit in de derde... Waarom is iedereen zo oud? :{)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    // Ik heb Aika wel voor hem, zitten in hetzelfde jaar


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    AnnaxElsa schreef:
    (...)
    (Clio, maar die zit in de derde... Waarom is iedereen zo oud? :{)


    (hmm, ja ze is inderdaad ietsje te jong ^^' + ik speel liever oudere personages, daar kan ik met beter bij in leven ;3)

    Pwettyness schreef:
    // Ik heb Aika wel voor hem, zitten in hetzelfde jaar


    (Is goed :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Kendizzzzle went PresIey. De L is een hoofdletter i]


    How far is far

    Aikaterina 'Aika' Damianne DeLloys || Aphrodite ||

    Vrolijk zie ik Alexander staan en ga naar hem toe, als ik hem dan knuffel. Hij was zeker een van mijn beste vrienden hier, al was hij wel de enige die ik echt toeliet in mijn leven, andere zouden het zeker weten als ik niet met ze om wou gaan. Blij plukte ik wat aan zijn haar. " Nawh, je blijft schattig met dat haar." Zei ik en friemel nog wat aan zijn haar. "Trouwens, hoe gaat het met je moeder, je vader?" Vraag ik vrolijk door. Ik hield eigenlijk nooit ergens rekening mee, al zou zijn moeder weer met een kater in bed liggen, en zijn vader vast werken. Zo ging dat bij mij eigenlijk, ik had werk maar lag zaterdag en zondag de hele tijd in bed om mijn kater uit te slapen. Maar, ik trok hem zoals gewoonlijk mee naar mijn woonkamer, die op dit moment, gelukkig voor hem niet roze was, maar gewoon wit omdat de lichten uit stonden. Ik ga op mijn witte hoekbank zitten en klop naast me. " Wel, mijn vakantie was saai, ik ben weer eens ontslagen, omdat de verkopers meer stonden te kwijlen op me en te praten dan dat ze niks kopen, dus werd ik ontslagen uit de bloemisterie, en nu ben ik wéér werkeloos. Niet dat het mij wat uit maakt, wat moet een demi-god nou doen met werk? Ik kan beter gewoon de hele dag niks doen en mooi wezen. Zo is mijn moeder ook." Lach ik en poke hem in zijn wang.

    // gewoon maar even wat gedaan, haha/


    Woonkamer : http://www.nallau.com/wp-content/uploads/modern-classic-blue-and-pink-living-room-ideas.jpg
    Slaapkamer : http://www.ezhez.us/wp-content/uploads/2013/10/bedroom-ideas-tumblrsleeping-room-on-tumblr-homeimprovementbasics-cyvdagom.jpg
    Keukendingwhtv: http://4.bp.blogspot.com/-_JmJXhfaY1w/UKYtJq737AI/AAAAAAAABc8/SNNgigbg6MU/s1600/tumblr_m1d8qrom9t1qgghz4o1_500.jpg
    Kledingkast : http://i1033.photobucket.com/albums/a412/ohfashion/album2/tumblr_ljylxgftpv1qbc2wko1_500_large_149711858.jpg


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    (klein vraagje tussendoor, mag Ladon in het kasteel wonen, aangezien hij niet echt een persoon is die over straat loopt, dat hij een klein huisje op het terrein heeft)


    Vampire + Servant = Servamp

    [Zijn de Hades kinderen in de onderwereld of bij hun stervelijke ouder?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Iemand voor Percy?]


    How far is far

    Alexander Sionnach Lahey || Zoon Hermes

    Mijn blik viel op de blonde haren en de vrolijke uitstraling van Aika die vrolijk naar me toe liep. Ze was één van de enige waar ik mezelf kon zijn zonder dat ik me er slecht zou gaan bij voelen. Ze sloeg haar armen om me heen en ik knuffelde haar lachend terug. "Fijn je weer te zien Aika" zei ik met een lachje. Haar handen woelden door mijn krullende haren heen en ik moest grinniken door haar opmerking. " Nawh, je blijft schattig met dat haar." zei ze terwijl ze er nog wat door woelde. Ik liet haar los en keek haar glimlachend aan. Ondanks dat ik niet graag als 'schattig' aangezien wilde worden, liet ik haar maar doen een discussie met haar beginnen over mijn haar leek me onmogelijk om te gaan winnen, want als iemand iets wist over het uiterlijk van anderen dan was zij het wel. Aika was dan ook niets voor niet de dochter van Aphrodite. "Trouwens, hoe gaat het met je moeder, je vader?" vroeg ze vrolijk, maar mijn glimlach verdween weer als sneeuw voor de zon. "Je weet wel, bijna zoals altijd. Moeder is zat en mijn vader ziet me niet eens staan." zei ik neutraal, alsof het me niets deed. Ze nam mijn pols vast en trok me mee het gebouw in richting haar slaapvertrek. Ik was er de vorige jaren al vaker geweest en natuurlijk was het dit jaar nog steeds roze, alleen liet ze de lichten maar uit, waardoor het niet zo sterk uitkwam. Ze ging op een witte hoekbank zitten en klopte naast zich als teken dat ik naast haar moest komen zitten, iets wat ik dan ook meteen deed. "Hoe was je vakantie?" vroeg ik haar met een zwak glimlachje en meteen begon Aika te vertellen. " Wel, mijn vakantie was saai, ik ben weer eens ontslagen, omdat de verkopers meer stonden te kwijlen op me en te praten dan dat ze niks kopen, dus werd ik ontslagen uit de bloemisterij, en nu ben ik wéér werkeloos. Niet dat het mij wat uit maakt, wat moet een demi-god nou doen met werk? Ik kan beter gewoon de hele dag niks doen en mooi wezen. Zo is mijn moeder ook." lachte ze en pokete mijn wang dan, waardoor ik even lach. Typisch haar. "Jij bent echt handig hé? Met alleen mooi zijn zou je nog bakken met geld verdienen. Misschien volgende keer modellenwerk doen ofzo." grijnsde ik naar haar terwijl ik haar een zacht duwtje haf. "Mijn vakantie was echt een ramp." mompelde ik. "Mijn moeder is een paar keer op me uitgevlogen en ik ben voor een maand op mijn eentje gaan wonen, maar mijn vader heeft me dan teruggestuurd." mompelde ik redelijk kwaad. Het enige waarvoor hij tijd had was om mijn dag te verpesten. Ik zuchtte even en keek haar dan weer aan. "Je kunt niet geloven hoe blij ik ben om hier weer terug te zijn." zei ik met een lichte grijns rond mijn lippen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Iemand die vrienden wilt zijn met Andor of Alexandros (misschien handig om hem Hero te noemen voordat het al te ingewikkeld wordt...)


    If you don't know where you're going, any road will get you there

    Percy Kay Johnson II Zoon Poseidon.

    Ik stapte uit de auto, en gaf mijn moeder een laatste knuffel en kus op haar wang. Ze zei dat ze van me hield, en ik zei dat ik ook van haar hield, en liep daarna richting het berg pad. Na een paar minuten kwam ik op de vlakte waar de paarden en eenhoorns stonden. Ik liep naar een zwarte hengst, en klom op zijn rug. Gelukkig was deze niet zo spraakzaam. Aangezien mijn vader ook de god van de paarden is, kan ik met paarden praten. Na een tijdje in stap gelopen te hebben, kwamen we aan bij de bosrand, en kon het paard in galop gaan. Na ongeveer een uurtje kwamen we bij het kasteel aan. Ik stapte van het paard af, en bedankte hem, om vervolgens naar het Poseidon huis te lopen. Eenmaal daar deed ik de deur open, en begon mijn spullen uit te pakken. Het rook hier altijd geweldig naar zee. Toen ik mijn spullen allemaal uitgepakt had liep ik naar het kasteel om daar even rond te hangen, totdat we naar de grote zaal moesten komen.


    How far is far