• Topic 190 alweer! *O*

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 17:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, oké, mijn leven is niet geheel rampzalig, want voor de recensie voor Nederlands heb ik dus sowieso boven de 7, telt twee keer mee en mijn gemiddelde van Nederlands wordt daardoor dus steviger, mocht onverhoops de toetsweektoets slecht uitvallen; voor Engels m.o. heb je sowieso boven de 7 en zit ik volgens mijn docent ruim op FCE niveau en waren mijn tijden en vocabulaire erg goed, dus dat vergroot mijn kansen voor FCE en Engels, geschiedenistoets ging ook goed, maar ik twijfel over een paar bronnen, dus hopen dat, dat los loopt, maatschappijleer ging ontzettend goed, dus daar is eigenlijk niet echt zorgen voor, KUBV toets paar fouten en de praktijk was ook een ruime 8, dus ik moet me geen zorgen maken. Maar morgen Spaans, Duits en rekenen en vrijdag MAW en Engels en uhh, ik flip 'em, help, ga leren, ga leren, ga leren. D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pffft, kutdocent. Tegen mij en iemand anders niet willen zeggen wat voor soort brief het wordt, maar wel tegen anderen, terwijl zíj degene zijn die nooit opletten. I hate teachers.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Donder alsjeblieft op... e.e


    Caution first, always.

    Lol, hypocriet.

    14 dagen naar italie van de zomer ;D ja ik ben blij


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik vraag me of hij gaat merken dat ik allemaal namen van The Vampire Chronicles heb gebruikt. (A)


    Caution first, always.

    Pff, ik wil geen boeddha meer. Ik ben het zo zat heel de tijd godsdienst te leren. Het is allemaal NEP.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    En de honger in mij is gestilt. Alleen de onrust niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    No! Ik heb mijn t-shirt zonet gescheurd en ik deed hem zo graag aan. First world problems. Gosh!


    Take me to wonderland

    This week is not my week.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aaaargh. Ik wilde dat het nú dinsdagavond was en ik niet meer hoefde te leren. -.- Sodemieter toch een eind op met je flikkertermen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Alles klinkt beter met een goede soundtrack erachter

    Morgen scheikundepracticum als toets in de tweede toetsweek. Hmm, dat word een zware onvoldoende of de boel ontploft, want ik snap er deze keer niets van.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    En natuurlijk heeft iedereen behalve ik 5 uur uitval


    I dress to kill, but tastefully

    This hour is not my hour. This day is not my day. This week is not my week. This month is not my month. Still I hope that this year will be my year...
    Zucht alles gaat fout, en toch is het mijn eigen verantwoordelijkheid. En jij, jij maakt het alleen maar erger.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 17:04 ]