• Topic 190 alweer! *O*

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 17:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Urgh, post eens.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh neee niet keelpijn krijgen waarom nu >.<


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Please, get over yourself. e.e


    Caution first, always.

    Omfg. Kunnen mensen een keer stoppen met zeuren op mij. Er staat hartstikke veel druk op me. Zowel van school als van thuis. Ik ben verdomme ook maar een mens )':


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Omfg. Kunnen mensen een keer stoppen met zeuren op mij. Er staat hartstikke veel druk op me. Zowel van school als van thuis. Ik ben verdomme ook maar een mens )':


    Precies mijn gevoel ook


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het enige wat me ervan weerhoud om van school te wisselen is het feit dat ik over 6 maanden voorgoed van deze klas af ben.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik heb ook echt de concentratie van een mosterdzaadje...


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Ik haat je.
    Ik haat je naam, je karakter, je stem. Ik haat je vriendje, oh ja, wat haat in hem.
    Ik haat je vrolijke grijns, ik haat je minachtende blik. Ik haat alles wat met je te maken heeft, echt waar, stik.

    En in haat het feit dat ik verschrikkelijk faal in dichten. Maar het meest van al haat ik jou, natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 21:50 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Haha, jij voelt je zo slim hé? Alsjeblieft zeg.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 21:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rhoi'r gorau i fod mor anghwrtais :'(


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    God-ver.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    "Wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet."

    Karma will strike back.


    26 - 02 - '16

    Ik ben echt gewoon zat van alles en iedereen. Ik word wel een kluizenaar.
    And fuck you.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 22:14 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    RapunzeI schreef:
    "Wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet."

    Karma will strike back.


    Ja. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik probeer mijn ouders echt toleranter te maken tegenover andere mensen, maar het is lastig als mijn vader op iedere buitenlander, feministe, andersdenkende of homo commentaar levert. Ze zijn echt niet meer of minder dan jij. (cat)
    God, wat ben ik toch anders dan mijn ouders.


    "Well, well. Look who we've got here!"