• I know er zijn hier veel topics over. Onee ik heb overgewicht enzo. Zelf heb ik daar ook een hekel aan want iedereen is mooi zoals hij is. Ik snap natuurlijk wel als je hulp nodig hebt met afvallen enzo. Nouja het gaat nu niet over overgewicht maar wij hadden vorige week donderdag de schoolarts op school. Die ging ons vragen stellen en zo. Je lengte opmeten je wegen en al die dingen. Daarna kreeg je een papier mee voor thuis daar stond alles op. Ik had wat ondergewicht maar ik vind dat niet zo erg volgens mij? Ik weet mijn bmi niet want mijn moeder heeft die brief gelezen en direct mijn laptop ingenomen ( zit nu even achter de computer ze heeft een vergadering ). Ze let nu streng op wat ik eet en sport en wat ik mee neem naar school enz.
    Ik heb haar verteld dat ik helemaal niet aan het afvallen ben. Ze heeft me thuis ook direct op de weegschaal gezet en ze heeft zelfs voor morgen een afspraak met de dokter gepland. Maar hoe reken je bmi uit ? Zou iemand dat kunnen doen voor mij ?

    Lengte : 1.68
    gewicht : -

    En ja ik heb ook een hekel aan dit soort dingen alleen er zijn geen topics over ondergewicht.

    Weet iemand dan misschien hoe je een beetje aan kunt komen want ik eet gewoon normaal daar is dan toch niks mis mee ?

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 23:05 ]


    You're imperfections makes you beautiful, they make you who you are ~ Demi lovato

    Klik

    Daarbij mag je je gewicht niet vermelden.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 23:05 ]


    Take me to wonderland

    Waarom wordt het forum ineens gebombardeerd door zulke topics? Je mag je lichaamsgewicht trouwens niet vermelden.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Endorphin schreef:
    Klik

    Daarbij mag je je gewicht niet vermelden.


    Oh sorry dat wist ik niet, bedankt x


    You're imperfections makes you beautiful, they make you who you are ~ Demi lovato

    Serenitae schreef:
    Waarom wordt het forum ineens gebombardeerd door zulke topics? Je mag je lichaamsgewicht trouwens niet vermelden.


    nee ik heb mijn gewicht al weg gedaan. sorry


    You're imperfections makes you beautiful, they make you who you are ~ Demi lovato

    Op Google moet je intypen; BMI berekenen. Dan heb je heel veel opties waar je uit kunt kiezen. (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    Op Google moet je intypen; BMI berekenen. Dan heb je heel veel opties waar je uit kunt kiezen. (:


    Oké bedankt, heb ik gedaan. Maar je mag je BMI hier niet opzetten he. Want dan kunnen jullie me nog steeds niet helpenx


    You're imperfections makes you beautiful, they make you who you are ~ Demi lovato