• Hallo allemaal

    Ik ben opzoek naar een nieuwe co-writer voor een One Direction OF the script verhaal.
    De verhaallijn die ik in gedachten heb is de volgende (als je een andere verhaallijn weet, Tell me!):

    ... is een jonge vrouw met vele dromen.Iemand met wilskracht, met ambities, met vele verborgen geheimen die haar tegenhouden in haar doen en laten. Ze is wanhopig, heeft alle hoop op hulp al opgegeven, is bijna zover dat ze geen andere weg ziet dan er zelf een einde aan te maken. Een einde aan niet alleen haar leven, maar ook haar dromen, haar toekomst, haar lijden....
    Buren negeren haar, merken haar nauwelijks op, zo ziet zij het tenminste... Weet zij veel dat ze in de gate gehouden wordt, weet zij veel dat er daadwerkelijk iemand om haar geeft. Iemand die misschien wel iets te veel om haar geeft.


    Ik hoop dat iemand interesse heeft, anders ga ik waarschijnlijk niet beginnen aan dit verhaal :D

    Lot's of love
    Verena

    [ bericht aangepast op 20 maart 2014 - 22:07 ]


    Made in China

    Well, ik zou je verhaal/stukje/hoofdstuk sowieso even naar een beta-reader sturen...

    Nope, niet zo'n fan van One Direction.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Quart schreef:
    Well, ik zou je verhaal/stukje/hoofdstuk sowieso even naar een beta-reader sturen...

    Nope, niet zo'n fan van One Direction.


    Het hoeft natuurlijk niet alleen over One direction... ik was nog aan het twijfelen om het niet een verhaal te maken met onbekende personen. Maar als je niet wilt geen probleem hoor. Dan snap ik alleen niet waarom je reageert? :p


    Made in China