• Topic 190 alweer! *O*

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 17:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yasuo schreef:
    Cluster headache go away D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Takke internet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hoe ontwetend sommige mensen zijn...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waar anderen verslaafd zijn aan koffie of alcohol, ben ik verslaafd aan cola.

    Draculea schreef:
    Waar anderen verslaafd zijn aan koffie of alcohol, ben ik verslaafd aan cola.


    Ijsthee met citroensap voor mij :Y)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 18:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw, ik heb zoveel stemmen als "Moderator van het jaar". Ik wist wel dat ik het goed deed :Y)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 18:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Damn. Twaalf kantjes. Dit is niet weinig. 300 regels uit je kop stampen is dan ook geen pretje :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Whaa ik wil geen 45 minuten lange presentatie geven over fokken met reptielen D:


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Vandaag zei iemand tegen me: 'Ik weet niet of je het vaker hoort, maar je straalt uit dat je fanfictions schrijft' en ik weet niet of het een compliment was of een belediging.


    Searching heavens for another earth

    school zou verboden moeten worden, en leraren ook:(


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Taiteilijan schreef:
    Vandaag zei iemand tegen me: 'Ik weet niet of je het vaker hoort, maar je straalt uit dat je fanfictions schrijft' en ik weet niet of het een compliment was of een belediging.


    Heh. Hoe kun je dat 'uitstralen'?

    OT: ugh, ik zit echt alleen maar mijn tijd te verdoen de hele dag...

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 18:32 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Heh. Hoe kun je dat 'uitstralen'?

    OT: ugh, ik zit echt alleen maar mijn tijd te verdoen de hele dag...


    Al sla je me dood... Misschien had ze gehoord dat ik het dat gesprek ervoor over Divergent had, en dat ze het daarop baseerde. Maar idk...


    Searching heavens for another earth

    Waarom dwingen ze me altijd? Ik kan het niet, mijn hart doet raar en ik haat het zo erg...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Zo blij met ons cijfer... (:


    You are beautiful, you are love.

    Dat je kan typen betekent niet meteen dat je kan schrijven.


    Your make-up is terrible