• Topic 190 alweer! *O*

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 17:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom ben ik constant zo moe ._.


    -

    I'm worthless...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik realiseer me dat ik eigenlijk helemaal geen vriendin(nen) heb. (no_chears)

    Oh Q, nostalgia...


    You are beautiful, you are love.

    Haha, omg. Je bent echt niet beter, kind. Groei eerst die luier maar 's uut.


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ooh en nu doet mn voet geen pijn meer? Voor niks de fysiotherapeut gebeld en datum vastgelegd? xd


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik wil zo graag keihard gaan huilen nu. :c


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Freebatch schreef:
    Ik wil zo graag keihard gaan huilen nu. :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, waarom raakt je metabolisme nou weer fucked up. Doe gewoon normaal, alsjeblieft.


    Your make-up is terrible

    Oke, niemand mag mij.
    Fijn dat men dat ook even eerlijk tegen mij zegt.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ja, negeer me nu maar. Tsk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Soms heb ik het gevoel dat ik al mijn emoties in de personages van mijn verhalen probeer te proppen, en dat ik ze dan met een waterval van niet-altijd-even-leuke gevoelens opzadel. Sorry guys. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Zo moe. O.O


    :)

    Ik word hier echt zo chagrijnig van.